کد خبر : 17051

همه افراد در سنین جوانی آرزو دارند که هر چه زودتر ثروتمند شوند و همواره به دنبال پاسخ این هستند که چگونه پولدار شویم؟ شما میتوانید در حوزه شال و روسری فعالیت داشته باشید. من در این حوزه کسب و کار دارم و ثروت بالایی را بدست می آورم. حال بیاید چندنمونه را باهم بررسی کنیم.

به گزارش ورنداز :

همه افراد در سنین جوانی آرزو دارند که هر چه زودتر ثروتمند شوند و همواره به دنبال پاسخ این هستند که چگونه پولدار شویم؟ شما میتوانید در حوزه شال و روسری فعالیت داشته باشید. من در این حوزه کسب و کار دارم و ثروت بالایی را بدست می آورم. حال بیاید چندنمونه را باهم بررسی کنیم.

روسری ابریشمی

یکی از مهم ‌ترین ملزوماتی که خانمها از آن استفاده می کنند روسری می باشد, قصد داریم در اینجا درباره روسری ابریشمی تهران مشهد قم با شما صحبت کنیم که این روسریها در نمایندگیهای فعال در این شهرها عرضه می شود. این روسری از پارچه ابریشمی تهیه می شود که خود پارچه ابریشمی معمولا از الیاف ابریشم مصنوعی بافته می شود.

این روسری دارای لطافت خیلی بالاتری نسبت به روسری های ساتن می باشد وهمین لطافت بالا اولین راه شناختن آن است.

متاسفانه دیده شده که گاهی فروشندگان،روسری های ساتنی را به عنوان ابریشمی به مشتری معرفی می کنند. روسری ابریشمی دارای بافت لطیف و البته حساس می باشد که باید در نگهداری آن کاملا دقت کرد.

در انتهای این مقاله روش نگهداری و مراقبت از روسری ابریشمی را برایتان خواهیم گفت،پس نگران نباشید.

این روسری مانند روسری ساتن از جلا و رنگ پذیری فوق العاده ای برخوردار است که همین مورد باعث علاقه عموم مردم جهت استفاده در مجالس می باشد.

2-1

شال اشکی

یکی از انواع پر استفاده شال برای خانومها شال اشکی خاص براق جدید است که ابعاد مختلفی دارد. در سالهای گذشته شال پوششی بود که برای بستن دور گردن یا کمر استفاده می‌ شد اما به ‌مرور زمان در ایران خانمها از شال برای پوشاندن سر و موهایشان استفاده کردن و البته کم کم استفاده از شال جای خود را به روسری قواره کوچک داد به ‌طوری ‌که امروزه شال معنای متفاوتی دارد و حتی به شال گردن هم شال گفته می‌ شود. شال در بین دختران بسیار محبوب است و انواع مختلفی دارد از جمله شال اشکی خاص که یکی از پر فروش‌ ترین مدلهای شال در سال 1400 می‌ باشد که در بین خانمها و دختران به سرعت مورد استقبال شدیدی قرار گرفته است. جنس این مدل شال از حریر است و لطافت خاصی دارد به‌ طوری‌ که می‌ توان در فصلهای بهار و تابستان و حتی پاییز هم از آن استفاده کرد. یکی از گزینه های محبوب شال در میان دختران شال اشکی براق است که به یکی از لوازم مهم خانومها تبدیل شده‌ است به طوری که می‌ توان از آن در موقعیتهای رسمی و غیر رسمی نیز استفاده کرد.

2-2

روسری ساتن

روسری ساتن براق به دلیل آن که بر روی سر خوش حالت قرار می گیرد، بهترین انتخاب برای مجالس و مهمانیها می باشد و به طور کلی روسریهای ساتن در دو نوع مات و براق تولید شده است که نوع براقیت آن جذابیت بیشتری دارد. یکی از مهمترین نکاتی که شما باید در هنگام انتخاب این نوع روسری به آن دقت زیادی داشته باشید آن است که تار و پود آن از استحکام بالایی برخوردار باشد و با لمس کردن، تار و پود روسری جابجا نشود و همچنین زمانی که روسری را تا می کنید. یک روسری مرغوب و با کیفیت آن است که به راحتی به نخ کش نشود و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد. اگر شما می خواهید موجب افزایش طول عمر روسری شوید، بهتر است آن را درون کاغذ و یا سلفون قرار دهید و آن را در کمد خود نگهداری کنید همچنین در زمان اتو کردن روسری باید درجه اتو را به حدی پایین آورید که از آسیب رسیدن به روسری جلوگیری کنید.

2-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی