کد خبر : 17050

یکی از پیش‌نیازهای ثروتمند شدن در ایران این است که در زمینه کسب‌وکار موردعلاقه خود فعالیت داشته باشید. من در حوزه پرورش اسب کسب درآمد میکنم و در حال حاضر ثروت بالایی را جذب میکنم. باما همراه باشید تا چند نمونه را بررسی کنیم.

به گزارش ورنداز :

یکی از پیش‌نیازهای ثروتمند شدن در ایران این است که در زمینه کسب‌وکار موردعلاقه خود فعالیت داشته باشید. من در حوزه پرورش اسب کسب درآمد میکنم و در حال حاضر ثروت بالایی را جذب میکنم. باما همراه باشید تا چند نمونه را بررسی کنیم.

اسب نژاد عرب

خرید اسب نژاد عرب اهواز نسبت به سایر حیوانات موجود در بازار به دلیل قدرت بدنی خوب و سرعت و چالاکی بالای آن نسبت به اسب های مادیان با استقبال بیشتری رو به رو است. اسب ها به دلیل وفاداری و نجابتی که دارند اکثر افراد به نگه داری از آن مشتاق هستند. یکی دیگر از دلایلی که اسب ها مورد توجه قرار گرفته است سوارکاری است که افراد انجام می دهند. این حیوان نجیب علاوه بر زیبایی از اصالت های مختلفی برخوردار است. سوارکاری با اسب از قدیم الایام بسیار توصیه شده و یکی از ورزش های پر از هیجان است و بیشتر جوانان در این دو دهه اخیر استقبال زیادی از مجموعه های آموزش سوارکاری داشته اند. همانطور که گفته شد اسب ها دارای انواع مختفی است که با توجه به نژادش قیمت آن تعیین می شود. اکثر اسب های موجود مانند اسب های عرب اصیل ایرانی دارای پوزه های کوچک، چشم و    مجرای تنفسی درشت هستند. این حیوان به خون گرمی، با احساس و با هوش بودن معروف هستند و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد و جزء گران ترین ها قرار دارد. تاریخچه این نژاد برای کشور های عربی است اما با به وجد آمدن برخی از جنگ ها و خرید و فروش ها این نژاد به ایران هم رسیده است.

1-1

اسب اصیل

شاید در ظاهر تفاوت چندانی نداشته باشند. تجارت اسب اصیل در کشور ما به طرز چشم گیری رونق گرفته است و علاوه بر جلوگیری از خروج ارز به رشد اقتصادی نیز کمک شایانی کرده است. برای پرورش اسب های صادراتی، دامپزشکان ویژه ای به کار گرفته شده اند که با دقت فراوان سلامت اسب ها را کنترل کرده و در صورت مشاهده ی موردی آن را بررسی می کنند. البته جالب است بدانید که مربی های اسب هم تمایل زیادی به تربیت گونه ی سرکش آن دارند تا اسبی تنبل، زیرا اسب سالم جسورانه حرکت می کند و به راحتی می توان آن را تربیت نمود. اسب ها گونه ها و نژاد های مختلفی دارند که بسته به شرایط پرورش، نگهداری و کشور پرورش دهنده طبقه بندی می شوند.

عوامل متعددی در تعیین قیمت اسب نقش دارند، از جمله نژاد و سلامت اسب که توسط کارشناسان تایید می شود.

1-2

اسب جنگی

یکی از کشورهایی که در گذشته و امروز در پرورش اسب بی نظیر بوده است و در این حیطه به بهترین شکل عمل کرده ایران است، اسب جنگی پرشی پاکوتاه هم اصیل با نژاد است و هم این که زیبایی فوق العاده ای دارد. این نوع اسب طرفداران زیادی دارد و از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار می باشد که به دلیل ویژگیهای بسیار خوب، چابکی و زیبایی بی نظیر به عنوان یک اسب پر فروش مطرح می باشد.

این نوع اسب را مراکز پرورش اصلی به صورت بی واسطه در اختیار مشتری قرار می دهند و خرید از آنها روشی ویژه است که نرخ استثنایی آن را به دنبال دارد. ایران به عنوان مهد پرورش اسبهای پر قدرت و نژاده به خوبی توانسته است اسب جنگی خود را به مشتریان زیادی در سراسر جهان معرفی نماید و همیشه بهترین نوع اسب ترکمن را در اختیار دارد.

1-3

 

 

ارسال نظر

تبلیغات متنی