کد خبر : 16981

فال ابجد | فال ابجد ۲۷ ابان

فال ابجد ۲۷ ابان را برای ماه های مختلف در ورانداز میخوانیم

به گزارش ورنداز :

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : آ آ ب

تعبیر : شما امروز دغدغه زیادی ندارید اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان آن است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم ‌داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : آ ب آ

تعبیر : شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید اما نیازهای شما برای تان دردسرساز نیز خواهند بود چراکه اگر آنهایی که به شما کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند مجبور می‌شوید به آنها کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید مرزهایی برای خود تعیین کنید.

 

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر : فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیری تان را به دوستان تان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌های تان اهمیتی نمی‌دهند.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : امروز افکار شما پریشان و پراکنده هستند، به خصوص در مورد مسئولیت هایی که برای شما بسیار مهم هستند. شما باید تمرکز و دقت خود را حفظ کنید. از زمزمه ها و گفتگوهای بیهوده دوری کنید زیرا ذهن تان را اشغال می کنند. این حالت ذهنی باعث می شود که نتوانید احساس خود را بیان کنید و شما را در بیشتر موقعیت ها محدود می کنند. امروز دوباره دچار مشکل در رابطه خود شده اید و در مورد عشق تان تردید دارید. تنها کاری که باید بکنید این است که به ندای قلب تان گوش کنید و بر اساس آن عمل کنید.

 

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ آ د

تعبیر : امروز همه چیز به خوبی و آسانی برای شما پیش می رود و کارهای زیادی را با تلاش کم به انجام می رسانید. با آنکه پیشرفت های قابل توجهی صورت نمی گیرد ولی همه چیز برایتان به خوبی جلو می رود. ممکن است امروز پاداش بزرگی نگیرید ولی برای فردای خود چیزهایی را نگه خواهید داشت. صبور باشید. موفقیت یک شبه به دست نمی آید. امروز گویی گذشته برایتان زنده می شود.

 

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهای تان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

فال ابجد متولدین مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب د د

تعبیر : امروز می توانید درست و غلط را به خوبی تشخیص دهید. از آنجایی که می توانید به آسانی همه جوانب را ببینید به یک داور حسابی تبدیل شده اید. اگرچه دوست دارید این شما باشید که قضاوت می کند اما ممکن است حرف آخر را کس دیگری بزند. به شما توصیه می شود به جای این که رأی صادر کنید، اظهارات خود را بدون قضاوت به طرف مقابل انتقال دهید. وقتی هم که حرف های تان را زدید به دیگران فرصت دهید تا از حرف های شما نتیجه گیری کنند.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما : د د ج

تعبیر : نسبت به پیشرفت کاری خود بسیار خوش بین هستید. این خوش بینی شما ممکن است با یک حرکت ساده مثل خواب کافی تقویت شود. احساس می کنید که امروز قرار است یک اتفاق خاطره انگیز برای تان بیفتد اما حواس تان باشد که همه چیز را به شانس واگذار نکنید، هرقدر بیشتر به رویاهای تان اعتقاد داشته باشید بهتر می توانید آنها را به واقعیت تبدیل کنید. بگذارید که ستاره شما در آسمان بدرخشد تا همه موفقیت شما را ببینند

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر : امروز به راحتی می توانید انتقادهای دیگران را بپذیرید، زیرا به نظر می رسد که این انتقادها به شیوه ای مثبت به شما انتقال داده می شود. اگرچه دوست دارید شما را تایید کنند اما قبل از هر چیز دیگری تمایل دارید که رویکردتان را اصلاح کنید. وقتی دیگران نظری به شما می دهند منظورشان این نیست که اشتباهات تان را به شما یادآوری کنند، در عوض می خواهند کاری کنند که در نهایت موفق شوید. اگر به دقت به آنها گوش کنید حقایقی را خواهید فهمید که زندگی تان را از این رو به آن رو می کند.

فال ابجد متولدین دی

دی

 

ابجد فال شما : آ ب ب

تعبیر : هم اکنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید که حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلا از شکست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید که با فکر کردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت کنید. هم اکنون شما باید کارهایی که قبلا نیمه کاره انجام داده‌اید و کارهایی که برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر : امروز این احتمال است که شانس زیادی در خانه شما را بزند ولی یادتان باشد که هیچ چیز بدون سخت کوشی به دست نمی آید. انتظار نداشته باشید که فرد دیگری صندوقچه گنج را به شما تقدیم کند. شما نقشه را در دست دارید و باید آن را دنبال کنید. وقتی شروع کردید، متوجه می شوید که خیلی نزدیک تر از آنچه فکر می کنید هستید.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر : کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی می‌افتید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. احتمال زیادی وجود دارد که امروز حرف ناشایستی به همسر یا عشق‌ زندگی‌تان بگویید. اجازه ندهید امروز با دلخوری به پایان برسد و به هر قیمتی که شده دل او  را به دست آوررید. انسان باهوش و زیرکی هستید، امروز زمان مناسبی است تا از این هوش و استعداد نهایت استفاده را ببرید. یکی از دوستان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را زنده می‌کند. با این دوست حسابی خوش‌و‌بش کنید و از هم‌صحبتی با او لذت ببرید.

منبع اندیشه معاصر
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی