کد خبر : 16980

فال حافظ | فال حافظ ۲۷ آبان

فال حافظ جمعه ۲۷ ابان ۱۴۰۱ برای ماه های مختلف را در ورانداز میخوانیم

به گزارش ورنداز :

فـال حـافـظ فردا متولدین فروردین
 برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست/مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

 میان او که خدا آفریده است از هیچ/دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

فـال حـافـظ فردا متولدین اردیبهشت

 دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد/چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد

 آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت/آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

تعبیر: با کوچکترین اتفاقی فکر می کنید دنیا به آخر رسیده و بسیار غصه می خورید. خداوند هر چه که برای شما تقدیر کرده همان رقم خواهد خورد. خودتان به فکر چاره باشید و از یار قدیم خودتان کمک بخواهید در نهایت این خواست خدا بوده است.

فـال حـافـظ فردا متولدین خرداد
ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت/بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت

 حیف است طایری چو تو در خاکدان غم/زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

فـال حـافـظ فردا متولدین تیر
یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود/و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

 از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب/رجعتی می‌خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.فـال حـافـظ فردا متولدین مرداد

 لبش می‌بوسم و در می‌کشم می/به آب زندگانی برده‌ام پی

نه رازش می‌توانم گفت با کس/نه کس را می‌توانم دید با وی

تعبیر: بسیار انسان نکته سنج و حساس در عین حال تودار و راز دارید. وقت هر کاری را می دانید الان هم زمان خوبی برای انجام کاری که نیت کرده اید نیست. کمی صبر کنید و طاقت داشته باشید. اگر عجله کنید و جلوی زبانتان را نگیرید کارها خراب می شود. به موقع همه چیز رو به راه می شود.

فـال حـافـظ فردا متولدین شهریور

همای اوج سعادت به دام ما افتد/اگر تو را گذری بر مقام ما افتد

 حباب وار براندازم از نشاط کلاه/اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد

تعبیر: تقاضای خویش را بلند بگو تا شاید کسی حرف هایت را بشنود و یا اینکه شکار به دام تو بیافتد یعنی ایکه به مقصد برسی. این فال را هم به این امید باز کرده ای که دولت و شام نصیبت شود. پس آن روز بسیار نزدیک است و تو به بلندترین جای خوشبختی و مقام دست پیدا می کنی.

فـال حـافـظ فردا متولدین مهر
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت/که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش/هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.فـال حـافـظ فردا متولدین آبان

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست/باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است/غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست

تعبیر: مسئله به این کوچکی را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و به اطر مسائل کوچک خود را آزار نده. می خواهی همه چیز را بدون هیچ سعی و تلاشی به راحتی به دست بیاوری. در راه خدا قدم نمی گذاری ولی انتظار بهشت داری. نامت نیکوست به عاقبت کاری که می کنی فکر کن.

فـال حـافـظ فردا متولدین آذر

مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت/خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن/که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

فال حافظ فردا متولدین دی
دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن/در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن/از دوستان جانی مشکل توان بریدن

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برایتان بسیار مشکل شده است راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بیانجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید توکل به خدا کنید.

فـال حـافـظ فردا متولدین بهمن
برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز/بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز

روز اول رفت دینم در سر زلفین تو/تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

تعبیر: به عاقبت کاری که می کنی بیاندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری.فـال حـافـظ فردا متولدین اسفند

گر می فروش حاجت رندان روا کند/ایزد گنه ببخشد و دفع بلا کند

ساقی به جام عدل بده باده تا گدا/غیرت نیاورد که جهان پربلا کند

تعبیر: وجدانت ناراحت است. در پی این باش تا گناهت را جبران کنی خداوند نیز تو را می بخشد و نجاتت می دهد. خبر خوبی در راه است که فرصتی دوباره به تو داده می شود تا به عهد خود وفا کنی. عمرت به بطالت می گذرد. عقل و دانش خودت را اضافه کن تا این چند صباح را بتوانی با آرامش زندگی کنی.

منبع ساقیا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی