کد خبر : 16945

ایران خودرو | اسامی برندگان قرعه کشی | قرعه‌کشی فروش محصولات ایران‌خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را در ادامه مطلب زیر بخوانید.

به گزارش ورنداز :

در این مرحله از فروش ایران خودرو سه گروه از متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده برای ثبت نام اقدام کردند. در این مرحله از فروش فوق العاده خودروهای سورن پلاس و پژو پارس سال با موعد تحویل ۹۰ روزه و فروش فوری وانت آریسان ۲ با موعد تحویل ۳۰ روزه بوده است.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی اینجا کلیک کنید

 

روز گذشته قرعه‌کشی فروش محصولات ایران‌خودرو، مرحله دوم آبان‌ماه 1401 به روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش عادی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد و اسامی برندگان نیز دقایقی پیش منتشر شد.

در این مرحله از فروش ایران خودرو سه گروه از متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده برای ثبت نام اقدام کردند.

نتایج قرعه کشی تایید و از سوی نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو (میزکار>استعلام قرعه کشی) اعلام شد و منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به پرداخت وجه خودرو با توجه به بخش‌نامه های اعلام شده اقدام کرده و در صورت عدم واریز وجه نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این مرحله از فروش فوق العاده خودروهای سورن پلاس و پژو پارس سال با موعد تحویل ۹۰ روزه و فروش فوری وانت آریسان ۲ با موعد تحویل ۳۰ روزه بوده است.

همچنین قرعه کشی واجدان شرایط مشارکت در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در طرح فروش فوق‌العاده محصول ۲۰۷ نیز برگزار شد.

خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس دستی، دنا پلاس توربو اتوماتیک و رانا پلاس نیز در قالب پیش فروش یک ساله عرضه شد و مشتریان نهایی در قرعه کشی امروز انتخاب شدند. مجموع خودروهای عرضه شده در این مرحله ۲۰هزار و ۵۰۰ دستگاه بود.

 

منبع جماران
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی