کد خبر : 16944

حادثه تروریستی | حادثه تروریستی ایذه

کیان پیرفلک و برادرم سوار بر خودرو در حال وارد شدن به کوچه محل زندگیشان بودند که در میان ناآرامی های شهر قرار گرفتند.

به گزارش ورنداز :

قربانیان حادثه تروریستی ایذه

 

اول هفته فراخوان برای تجمع در شب 25 آبان مطرح شد. هوا که در شهر ایذه تاریک شد خودروهایی در خیابان شروع به بوق زدن ممتد کردند. بوق ها ادامه داشت که عده ای شروع به شعار دادن کردند. بوق و شعار ادامه داشت که پلیس و ماموران امنیتی به شهر آمدند. درگیری چند ساعتی طول کشید. صدای تیراندازی فضای شهر را فرا گرفته بود. در این میانه خبری ناگوار در شهر پیچید و خیلی زود این خبر خونین و مرگبار در صدر اخبار  قرار گرفت. کودکی 10 ساله جانباخته بود. کودکی 10 ساله به نام کیان پیرفلک با اصابت گلوله به بدنش جان باخته بود. کیان پیرفلک نابغه رباتیک بود. فیلمی که پس از شهادت کیان پیرفلک در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد نشان می دهد که این کودک باهوش چه قایق متبحرانه ای ساخته است. یعنی یک آینده ساز در 10 سالگی بی جان شد و یک کشور و میلیون ها انسان عزادار.شب گذشته برادر زاده ام کیان پیرفلک، همراه با برادرم برای دیدن مادرم رفته بودند. د رمسیر برگشت به خانه  از جاده فرچستان اورکشالو وارد خیابان اصلی شهر ایذه شدند  و به سمت چهارراه هلال احمر که خانه شان در همان حوالی است آمدند. محل تیر خوردن کیان فقط 100 متر با منزلشان فاصله داشت.

کیان پیرفلک و برادرم سوار بر خودرو در حال وارد شدن به کوچه محل زندگیشان بودند که در میان ناآرامی های شهر قرار گرفتند. ماموران از آنها خواستند که دور بزنند و از مسیر دیگری بروند . شاهدان می گویند. برادرم هنوز از محل فاصله نگرفته بود که تیرها به او و برادرزاده ام اصابت کرد. کیان شهید شد و برادرم مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان است.

عمو کیان پیرفلک تاکید کرد: میدان و محل تیراندازی  مجهز به  دوربین های شهری است . یعنی نیروهای امنیتی می توانند شناسایی دقیق داشته باشند.

داعش مسئولیت حمله تروریستی را به عهده گرفت

چند ساعت بعد از شهادت 7 نفر در ایذه که یکی از آنها کیان پیرفلک است  داعش با انتشار توئیتی در صفحه خود مسئولیت حادثه تروریستی ایذه را بر عهده گرفت.

داعش ایذه

دستور وزیر بهداشت برای رسیدگی سریع به مجروحان حادثه تروریستی ایذه و اصفهان

وزیر بهداشت در پی وقوع جنایت تروریستی در ایذه و اصفهان در تماس های تلفنی جداگانه با رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و اصفهان، شهادت جمعی از هموطنان را در این حمله تروریستی تسلیت گفت و از رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی خوزستان و اصفهان خواست تا رسیدگی سریع به مصدومان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

زمان مراسم تشییع شهدای ایذه

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا ۲۷ آبان از میدان ولایت (سرقنات قدیم) به سمت گلزار شهدا با حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ایذه برگزار خواهد شد.عمو کیان پیرفلک گفت: میدان و محلی تیراندازی مجهز به دوربین های شهری است . یعنی نیروهای امنیتی می توانند شناسایی دقیقی داشته باشند

منبع ورانداز
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • علی

    متن فارسی داعش رو لطفا منتشر کنید

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی