کد خبر : 16915

برخی از افراد بر این اعتقاد هستند که تنها افراد باهوش توانایی پولدار شدن را دارند در صورتی که این گونه نبوده و هر فردی بسته به سرمایه و توانایی که دارد میتواند در حوزه های مختلف همچون مواد خوراکی و انواع پاستا و ماکارانی مشغول به فعالیت باشد.

به گزارش ورنداز :

برخی از افراد بر این اعتقاد هستند که تنها افراد باهوش توانایی پولدار شدن را دارند در صورتی که این گونه نبوده و هر فردی بسته به سرمایه و توانایی که دارد میتواند در حوزه های مختلف همچون مواد خوراکی و انواع پاستا و ماکارانی مشغول به فعالیت باشد.

پاستا بسته ای

البته علم آشپزی در همه کشورها گسترش یافته است و خیلی از این خوراکها در کشور ما نیز پخت می شود و با وجود آموزشهایی که وجود دارد هر خانم خانه داری می تواند این غذاها را تهیه کند پاستا بسته ای از گندم آرد شده به دست می آید و با ترکیب گندم و موادی دیگر نمونه های مختلفی از آن را تهیه و بسته بندی می کنند همچنین شرکتهای بزرگی در کشور ما وجود دارند که این محصولات را تهیه و به فروش می رسانند و البته مستقیم وارد بازار نمی شود و توسط نمایندگان فروش این کار صورت می گیرد.

انواع مختلفی ماکارونی تولید می شود پاستا بسته ای ساده همان ماکارونی لوله ای خودمان است که به این نام گفته می شود انواع غذاهای مختلف با این محصول درست می شود و نام های زیادی دارند البته بیشتر غذاهایی که با پاستا تولید می شوند یا با خامه و یا با پنیر پیتزا طعم دار می شوند.

7-1

پاستا ژوانی

در زمانهای قدیم برخی از افراد رشته های ساده پاستا ژوانی و رشته سوپ را در منزل تهیه می کردند و به صورت تازه این غذا را آماده می کردند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های مدرن این محصول را به صورت آماده تهیه می کنند و فقط از سسهای مختلف بنا به ذائقه خود استفاده می کنند. البته امروزه تعدادی از سسها که مصرف آنها در بین عموم مردم رواج دارد نیز به صورت نیمه آماده در بازار موجود است.

تعداد کمی از رستورانها، فست فودها و کافی شاپهای ارائه دهنده پاستا هستند که این غذای خوشمزه و درجه یک را با تنوع زیاد از سس آماده و به مشتریان خود ارائه می دهند، که پاستا ژوانی که در شهر مشهد وجود دارد یکی از این رستورانهای درجه یک و عالی می باشد. این رستوران با داشتن کادری مجرب و حرفه ای توانسته انواع غذای ایرانی و فست فود را برای مشتریان خود عرضه نماید.

7-2

پاستا ساده

باید بگوییم که این رشته های بلند و مدل دار برای ترکیب با مواد و سس های مختلف هستند که می تواند به عنوان یک غذای کامل به شمار آید. برای طبخ یک پاستا ساده بسیار خوشمزه و ایرانی پسند باید به روش زیر اقدام نمایید در ابتدا یک پیاز را نگینی خرد کرده و در مقداری روغن تفت دهید تا سبک شود سپس ادویه ها که شامل زردچوبه، فلفل سیاه تازه و کمی قرمز، آویشن یا اورگانو را اضافه و اجازه دهید تا عطر آن بلند شود.

 در مرحله بعد گوشت چرخ کرده را اضافه و تفت دهید تا رنگ گوشت تغییر کند در اینجا می توانید رب گوجه را اضافه و اجازه دهید تا رنگ آن به طور کامل باز شود.

7-3

 

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی