کد خبر : 16914

تفاوت های زیادی بین افراد معمولی و پولدار هست، که می تواند زندگی افراد را تغییر دهد من در حوزه ترمه توانستم پیشرفته های زیادی بکنم و امروز تبدیل به میلیونر شدم و این حوزه را به شما معرفی می کنم.

به گزارش ورنداز :

تفاوت های زیادی بین افراد معمولی و پولدار هست، که می تواند زندگی افراد را تغییر دهد من در حوزه ترمه توانستم پیشرفته های زیادی بکنم و امروز تبدیل به میلیونر شدم و این حوزه را به شما معرفی می کنم.

ترمه دوزی

پارچه ترمه دوزی چیست؟ ترمه پارچه ای ظریف و لطیف است که از دو سری نخ تار وپود بافته شده است. در پارچه ترمه، پود در پشت پارچه و به صورت آزاد قرار دارد به طوری که تراکم پودی آن زیاد می باشد. جنس این پارچه از کرک، پشم یا ابریشم است که با طرح های اصیل و سنتی ایرانی تزئین می شود. بافت این پارچه شامل چندین مرحله است به عنوان مثال در مرحله اول تهیه مواد اولیه مد نظر است و در مرحله دوم شستن پشم و سپس سفید کردن پشم لحاظ می گردد. بعد از این مراحل نوبت به مرحله ثابت کردن رنگ و رنگرزی می رسد. رنگرزی این پارچه به وسیله رنگ های طبیعی و گیاهی صورت می گیرد.

6-1

ترمه رومیزی

ترمه های قدیمی اغلب در طیف رنگ قهوه ای بافته می شد، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ابریشمهای مصنوعی و نخهای ویسکوز طیف دیگری از ترمه وارد بازار شد که طیف رنگ بندی بالا داشته و با دستگاه های غیر دستی بافته می شوند، طبیعتا ترمه هایی که با ابریشم طبیعی و دستگاه های دستی تولد می شوند گران قیمت تر هستند در حالی که ترمه هایی که با ابریشم مصنوعی بافته می شوند در عین حال که تنوع رنگ بیشتری دارند ارزان تر هستند.

بنابراین پایین بودن قیمت یا بالا بودن آن به تنهایی نمی تواند ضامن کیفیت پایین یا بالا باشد، ممکن است یک ترمه رومیزی به صورت ماشینی و با استفاده از ابریشم مصنوعی تولید شده باشد اما طیف رنگ به کار رفته در آن سبب بالاتر بودن قیمت آن شود یا ترمه ای طیف رنگی پایینی داشته باشد اما به دلیل اینکه با ابریشم طبیعی یا با روش دستی تولید شده است قیمت بسیار بالاتری داشته باشد و صد البته که ترمه ی بافته شده با ابریشم مصنوعی و نخ ویسکوز به لحاظ کیفیت قابل رقابت با ترمه طبیعی و اصل نخواهد بود.

6-2

ترمه ابریشم

تولیدی های زیادی انواع ترمه رومیزی را تولید و در دسترس فروش قرار می دهند شرکت ترمه ابریشم اصل یکی از این تولیدی ها است که محصولات خوبی را ارائه می کند. ترمه ها معمولا در ابعاد مختلف تولید شده و مصارف مختلفی دارند این محصولات در طرح ها و رنگ بندی متفاوت و در عرض های مختلف برای هر سلیقه ای کارآمد هستند و کمتر کسی است که این محصولات را نپسندد به همین دلیل معرفی محصول ترمه برای شناخت و آشنایی با آن برای استفاده بسیار مناسب و کاربردی است سایتها و فروشگاه های مختلفی این محصول را دارند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

6-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی