کد خبر : 16913

لازم نیست برای ثروتمند شدن دست به هرکاری بزنید فقط کافیه راه های جدیدی را با پشتکار انجام دهید من هم فقط با تغییر راه بین اطرافیان خود بهترین و پولدار ترین شدم پس شما هم می توانید، فقط کافیه متفاوت زندگی کنید حالا در ادامه با محصولات من که انواع روغن ها هستند و من را به خوشبختی رساند بیشتر آشنا شوید.

به گزارش ورنداز :

لازم نیست برای ثروتمند شدن دست به هرکاری بزنید فقط کافیه راه های جدیدی را با پشتکار انجام دهید من هم فقط با تغییر راه بین اطرافیان خود بهترین و پولدار ترین شدم پس شما هم می توانید، فقط کافیه متفاوت زندگی کنید حالا در ادامه با محصولات من که انواع روغن ها هستند و من را به خوشبختی رساند بیشتر آشنا شوید.

روغن تالو

نوعی چربی به دست آمده از گاو یا گوسفند روغن تالو  بدست می آید که عمدتاً از تری گلیسیرید تشکیل شده است، بسیاری از آن به عنوان یک «چربی از مد افتاده» یاد می کنند.

چرا که از گذشته های دور به دلیل نقطه دود غیرمعمول آن، چربی اصلی مورد استفاده برای پخت و پز و سرخ کردن بوده است، با این حال، زمانی که برخی مطالعات ادعا کردند که چربی های اشباع شده باعث بیماری های قلبی عروقی می شوند، روغن تالو با روغن های گیاهی تصفیه شده (مانند کانولا) جایگزین شد.

از روغن تالو به عنوان یک چربی حیوانی اشباع شده یاد می شود، به طور کلی این روغن از چربی گاو تهیه شده، اما می تواند از هر حیوانی به جز گوشت خوک تهیه شود، روغن تالو در ایران حاصل از چربی داخلی گاو و گوسفند می باشد.

گفته می شود روغن حاصل از چربی گاو حاوی 50 درصد چربی اشباع، 42 درصد چربی مونومر غیراشباع و 4 درصد چربی غیراشباع چندگانه می باشد.

5-1

روغن خراطین

امروزه از روغنهایی که دارای خواص بسیاری می باشد روغن خراطین و روغن بنفشه است که مانند محصولات دیگر به صورتهای صنعتی، سنتی و همچنین خانگی تولید می شوند. این روغن یک محصول طبیعی و پر خاصیت می باشد که بدست آمده از کرم خاکی قرمز می ‌باشد که امروزه همه افراد می‌ توانند برای افزایش حجم اندامهای خود از آن استفاده کنند. این کرم خاکی قرمز در پوشش گیاهی پوسیده و کود رشد می ‌کند که این کرمها را در معرض آفتاب قرار داده و از آنها پودری تهیه می ‌کنند که می ‌تواند منبع عالی از پروتئین به شمار بیاید.

همچنین می‌ توان گفت که کرم قرمز رنگ دارای حدود شصت و دو درصد پروتئین می ‌باشد که ترکیب خوبی از اسیدهای آمینه را در خود وجود دارد که این روغن را برای استفاده موضعی تولید کرده ‌اند که می ‌توان گفت با اکثر پوستها سازگاری دارد و همه افراد می ‌توانند به ‌راحتی از آن استفاده کنند. اگر بخواهیم راجع ‌به روغن خراطین اصل توضیحی مختصر بدهیم می ‌توان گفت که مدل اصل آن دارای غلظت بسیار بالایی بوده که بوی تند و نامطبوعی نیز دارد که به‌ آسانی نیز جذب پوست می ‌شود.

5-2

روغن زیتون

اگر خواهان پوستی زیبا و قلبی سالم می باشید ما به شما خرید روغن زیتون بکر اصل با تضمین کیفیت از تولید کننده پیشنهاد می دهیم که در مقایسه با تمامی روغنهای موجود در بازار خواص فوق العاده و بی نظیری دارد.

با مصرف خوراکی و موضعی این روغن زندگی تان پر از سلامتی و آرامش خواهد شد و پوست صورتتان زیباتر از همیشه خواهد درخشید زیتون جزو میوه های خاصی می باشد که در قرآن کریم از آن یاد شده است پس خواص گرانبهایی در آن نهفته است که با روغن گیری و مصرف صحیح آن می توانیم انواع ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن را تأمین کنیم.

 روغن زیتون یک منبع غنی از ویتامین دی می باشد که شما را در مقابل بیماریها حفظ می کند و موجب رشد استخوانها می شود همچنین این روغن موجب جذب کلسیم در بدن می شود.

5-3

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی