کد خبر : 16911

همه مردم در زندگی خود کار های مختلفی را تجربه می کنند تا به بهترین و درست ترین راه برسند من هم برای پیدا کردن راه درست راه های غلط را تجربه کردم و در آخر با سبزی خشک توانستم راه درست کسب درآمد را پیدا کنم هیچ وقت برای شروع و رسیدن به موفقیت دیر نیست شاید برای شما عجیب باشد که چطور از این راه می توان به موفقیت رسید برای جواب این سوال با ما همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

همه مردم در زندگی خود کار های مختلفی را تجربه می کنند تا به بهترین و درست ترین راه برسند من هم برای پیدا کردن راه درست راه های غلط را تجربه کردم  و در آخر با سبزی خشک توانستم راه درست کسب درآمد را پیدا کنم هیچ وقت برای شروع و رسیدن به موفقیت دیر نیست شاید برای شما عجیب باشد که چطور از این راه می توان به موفقیت رسید برای جواب این سوال با ما همراه باشید.

سبزی خشک آش رشته

سبزی خشک آش رشته دارای خواص زیادی است و استفاده از آن برای بدن مفید است. سبزی های پایه مورد استفاده در آش عبارت اند از: تره، جعفری، گشنیز و اسفناج. اما آش ها بسیار متنوع هستند و هر کس به سلیقه ی خود ترکیبات متفاوتی در آن استفاده می کنند.

ممکن است برخی انواع دیگری از این سبزی را نیز به این ترکیب اضافه یا از آن کم کنند. اما نعنا داغ جز جدایی ناپذیر آش رشته می باشد. این سبزی پر خاصیت عطر و طعم آش را کامل کرده و به خواص و زیبایی غذا می افزاید. برای استفاده از نعنا داغ روی آش باید نعناع تازه را شسته و خشک کرده سپس آن را به صورت پودر در بیاورند البته می توانند پودر آماده ی نعنا را از مراکز معتبر تهیه کنند که تمیز و بدون خاک باشد. سپس آن را در مقدار کمی روغن حدود چند ثانیه تفت داده و برای تزئین آش یا هر غذای دیگری از آن استفاده کنند.

3-1

سبزی خشک آشی

 ایران یکی از مناطقی است که به دلیل شرایط آب و هوایی به بهترین شکل انواع سبزی در آن تولید می گردد و قیمت سبزی خشک آشی و انواع دیگر آن در بازار متفاوت است و هر کدام با نرخ خاصی به فروش می رسد.

انواع این محصول هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارد و با عطر و طعم خاصی ارائه می شود و تولید کننده با توجه به ویژگیهای هر کدام از سبزی خشک آن را با قیمت خاصی به فروش می رساند و تولید کننده اصلی بهترین ارائه دهنده آن محسوب می شود.

 بهترین ارائه دهنده این محصول فروشنده برتر و تولید کننده معتبری است که به صورت بی واسطه آن را به فروش می رساند و خرید از آن در واقع روشی ویژه است که مشتری می تواند از این روش استفاده کند و بهترین و مطمئن ترین خرید خود را داشته باشد.

3-2

سبزی خشک برای سوپ

در این مطلب به بررسی مراحل خشک شدن سبزی خشک برای سوپ و سبزی گل پونه، شنبلیله و خرفه می پردازیم. برای اطلاع از کیفیت سبزی خشک باید به مواردی دقت کرد، مثلا زمانی که سبزی خشک را در مشت خود فشار می دهید، سبزی خشک با کیفیت باید پودر شود؛ ولی سبزی خشکی که رطوبت دارد در مشت فقط مچاله می شود و دارای رطوبت و کیفیت پایین و احتمال ماندگاری آن کمتر است.

در بعضی از موارد سبزی های خشک شده از رنگ کدری برخور دارند که این نشانه خشک کردن در دما و روش نادرست است. سبزی خشک شده باید قبل از هر چیزی به درستی شسته، ضد غفونی شده و وارد مرحله خشک شدن شود و داخل دستگاه های مخصوص خشک شود که هم رنگ مطلوبی و هم طعم و عطر خوشایند داشته باشند.

 

3-3

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی