کد خبر : 16910

همیشه دخترم از سرعلاقه به دوچرخه می گفت بابا کاش تو فروشگاه دوچرخه داشتی. با همسرم برای تولدش تصمیم گرفتیم دوچرخه بخریم. داخل فروشگاه به انبوه دوچرخه ها نگاه می کردم و به آرزوی دخترم فکر میکردم. امروز من هم در بازار بزرگ دوچرخه فعالیت دارم. هم خترم بزرگ تر شده هم من ثروتمندتر.

به گزارش ورنداز :

همیشه دخترم از سرعلاقه به دوچرخه می گفت بابا کاش تو فروشگاه دوچرخه داشتی. با همسرم برای تولدش تصمیم گرفتیم دوچرخه بخریم. داخل فروشگاه به انبوه دوچرخه ها نگاه می کردم و به آرزوی دخترم فکر میکردم. امروز من هم در بازار بزرگ دوچرخه فعالیت دارم. هم خترم بزرگ تر شده هم من ثروتمندتر.

دوچرخه کوهستان

کسب در آمد یکی از مهم ترین دغدغه های امروزه افراد خواهد بود. بعضی از اشخاص می‌باشد که در صنعت تجارت دوچرخه فعالیت دارند که یکی از انواع آن دوچرخه کوهستان است. بعضی از بیماری ها هستند که می‌توانید با ورزش مدوام از آن جلوگیری کنید یا اگر دچارش شده اید مدیریت فرمایید. ورزش با دوچرخه یکی از اساسی ترین مورد می‌باشد که بدن را از کم تحرکی در می‌آورد و می‌تواند از مشکلاتی از قبیل عروقی و قلبی جلوگیری کند. بعضی ها با باشگاه رفتن دنبال یه هیکل خوب می‌باشند ولی به راحتی با خریدن یک دوچرخه نیازی به این موارد نخواهد بد. ماهیچه داشتن و قوی بودن عضلات نشان از یک دوچرخه سوار ماهر و همیشگی می‌باشد. موقع دوچرخه سواری ممکن است به جاده سربالایی برخورد کنید، سخت است ولی بسیار مفید خواهد بود. این امر باعث این خواهد شد که جریان خون شما افزایش پیدا کند و به خوبی اکسیژن در مغز شما جریان دارد. بنابراین به شما توصیه خواهد شد برای اینکه سر حال باشید و تندرست حتما دوچرخه سواری کنید که برای شما یک ذهن آروم و بدنی سالم فراهم می سازد.

2-1

تردمیل

استفاده تردمیل مکانیکی ارزان به عنوان تجهیزات ورزشی می تواند در هزینه های خانواده صرفه جویی شود که باید با مشورت فرد با تجربه انجام شود زیرا ممکن است دستگاهی که تهیه می کنید نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد و زمانی دستگاه را از مجموعه ای تهیه می کنید که دستگاه های را زمان خرید بخوبی سرویس کرده و نیازی به قطعه جدید ندارد و براحتی می توانید در منزل یا در باشگاه ورزشی از آن استفاده کنید .

دستگاه تردمیل دارای شیب می باشند که برای افزایش بیشتر به ماهیچه پا می توانید شیب آن را بیشتر کرده تا عضله های شما هنگام استفاده از کفش ورزشی قوی تر شوند که برای افراد مبتدی سفارش شده که از حالت بدون شیب استفاده کنند تا آرام آرام و مرور زمان پای آنها تقویت شود و با افزایش زمان تمرین می توان بجای افزایش سرعت شیب را بالاتر برد تا سختی مسیر بیشتر شود و ماهیچه پای شما به مرور قدرتمند گردد که این ویژگی این دستگاه می باشد و مانند آن است که در حال دویدن در یک سربالایی می باشید.

2-2

بارفیکس

بارفیکس در درجه اول عضله پشت و زیربغل را درگیر کرده و سپس پشت بازوها را هدف قرار می دهد، اما روی عضلات قفسه سینه و سرشانه شما نیز تاثیر مستقیمی گذاشته و عضلات شکم شما نیز در تثبیت حالت بدنی شما و از بین نرفتن تعادلتان نقش مهمی دارد. میله کشش باید در ارتفاعی باشد که برای گرفتن آن نیاز به پرش داشته باشید و پاهای شما نیز باید آزاد باشد، سپس زیر میله بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه خود باز کرده و به بالا پریده و میله را هم با دست خود که به اندازه عرض شانه باز شده در حالت آویزان بگیرید.

سپس زانوهای خود را خمیده کرده و قوزک پای خود را روی هم قرار دهید تا وضعیت متعادلی داشته باشید و در حالی که خود را به سمت بالا می‌کشید، بازدم کنید تا چانه‌تان با میله همسطح شود. پس از آن نیز در بالا مکث کرده و به آرامی خود را پایین بیاورید (هنگامی که به سمت پایین می روید، نفس بکشید) تا زمانی که آرنج شما صاف شود و حرکت را بدون دست زدن به زمین تکرار کنید. با انجام دقیق و اصولی این حرکات یا استفاده از کش ورزشی شما می توانید علاوه بر افزایش قد خود که هدف اصلی شما بوده به سطح بالایی از آمادگی جسمانی و قوای بدنی دست یابید که سلامت جسمانی شما را بالا برده و به یک تناسب اندام زیبا هم دست پیدا می کنید.

2-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی