کد خبر : 16851

با توجه به اینکه بین اطرافیان می دیدم برای خانه های خود پکیج خریداری می کنند اما اصلا به این فکر نمی کردم یک روز فروشنده ی پکیج شوم اما به پیشنهاد همسرم وارد این عرصه شدم و با فروش آن گرمایی دوباره به زندگی خود وارد کردم.

به گزارش ورنداز :

با توجه به اینکه بین اطرافیان می دیدم برای خانه های خود پکیج خریداری می کنند اما اصلا به این فکر نمی کردم یک روز فروشنده ی پکیج شوم اما به پیشنهاد همسرم وارد این عرصه شدم و با فروش آن گرمایی دوباره به زندگی خود وارد کردم.

پکیج دیواری

پکیجهای گاز سوز که اغلب زمینی هستند اما پکیج دیواری هم وجود دارد و برد پکیج دوگانه سوز که همانند نوع گاز سوز زمینی هستند همچنین این مدل در انباری و یا موتور خانه ها می توان نصب کرد و در آخر نوع برقی که به صورت برقی دیواری و برقی زمینی قابل تهیه هستند و همچنین لازم به ذکر است که نوع گاز سوز و برقی بی صدا بوده و با ایجاد آلودگی صوتی برای شما مزاحمت ایجاد نمی کنند.

اما به طور کلی نوع دوگانه سوز و گازی از مدلهای زمینی هستند و به همین دلیل غالبا در خانه های بزرگ ویلایی و یا ساختمانهایی که نهایتا یک طبقه دارند به کار می روند اما استفاده از نوع دیواری بسیار مناسب تر و کارآمد تر می باشد. در این جا به تعدادی از مزایای آنها اشاره می کنیم این مدل می تواند به طور مستقل در هر واحد در ساختمانها به استفاده شود و اگر مشکلی برای واحدی پیش بیاید به هیچ وجه دیگر واحدها را در گیر نخواهد کرد از طرفی این نوع پکیج محیط زیادی را اشغال نمی کند.

10-1

 پکیج زمینی

در گذشته به دلیل نبود تکنولوژی از کرسی های ذغالی، بخاری چوبی، برقی و نفتی به عنوان سیستمهای گرمایشی استفاده می کردند که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی پکیچ زمینی با قطعات بیتا وارد بازار شدند.

برای روشن شدن سیستمهای گرمایشی به گاز احتیاج داریم که برای کنترل ورود خروج گازها در جهت روشن شدن شعله از یکی از قطعات مهم شیر کنترل گاز استفاده می کنیم که تنها باعث افزایش عملکرد دیگر قطعات پکیج می شود بلکه از احتراق یا آتشسوزی جلوگیری می کند.

در خرید سیستمهای گرمایشی همچون پکیج شاید برای اغلب افراد این سوال پیش آمده است که قطعات بیتا ساخت کدام کشور است. قطعات این محصول از قطعات با کیفیت کشور چین می باشد که در داخل ایران مونتاژ و به سراسر کشور عرضه می شود.

10-2

پکیج خورشیدی

طراحی سیستم های خورشیدی با توجه به نیاز و مصرف افراد صورت می گیرد. اما پکیج خورشیدی بدون نیاز به دانستن مصارف هر مشتری خاص طراحی می شوند. پکیج قابل حمل خورشیدی و یا حتی پکیج های بزرگتر، در انواع و توان‌ های مختلف موجود می‌ باشند. به‌ طور کلی زمانی‌که محاسبات سیستم‌ های خورشیدی از پیش‌ تعیین‌ شده باشد و به نوعی نیاز مشتریان  در محدوده خاصی مثل مانند شارژ یکسری مصارف خاص و یا روشن کردن و راه‌اندازی برخی وسایل پیش‌بینی گردد، به این سیستم خورشیدی طراحی‌شده پکیج خورشیدی گفته می‌شود.

در واقع این نوع از سیستم‌های خورشیدی از پیش‌ طراحی‌ شده به شکلی هستند که نیاز ندارد برای هر مشتری و یا مصرف خاص به شکل جداگانه طراحی و محاسبات  صورت بگیرد. انواع پکیج های خورشیدی آن‌هایی که تنها می توانند چند لامپ را روشن کنند و تلفن‌همراه را شارژ نمایند و یا آن‌ پکیج هایی که توان روشن کردن وسایلی مانند تلویزیون و یخچال را نیز دارند موجود می باشند. در حال حاضر در داخل کشور نیز انواع این پکیج ها تولید شده و در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

10-3

 

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی