کد خبر : 16849

زمانی که فصل سرما آمد و خانه ی ما با بخاری قدیمی گرم نمی شد به فکر پکیج افتادم که می توانیم با آن خانه ی خود را گرم کنم و بعد از خرید، با اینکه پکیج کوچکی خریدم اما تمام خانه گرم می شد و آنجا بود که تصمیم گرفتم تا کسب و کارم را در این حوزه ادامه دهم تا گرما را به دیگران هدیه کنم.

به گزارش ورنداز :

زمانی که فصل سرما آمد و خانه ی ما با بخاری قدیمی گرم نمی شد به فکر پکیج افتادم که می توانیم با آن خانه ی خود را گرم کنم و بعد از خرید، با اینکه پکیج کوچکی خریدم اما تمام خانه گرم می شد و آنجا بود که تصمیم گرفتم تا کسب و کارم را در این حوزه ادامه دهم تا گرما را به دیگران هدیه کنم.

پکیج خورشیدی

از معروف‌ترین پکیج خورشیدی آن دسته از پکیج هایی می‌باشند که اتفاقاً مصارف محدودی را پوشش می‌دهند اما کاربردها و بازار هدف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. پکیج هایی به نام پکیج قابل حمل خورشیدی!

پکیج های قابل‌حمل خورشیدی که معروف به پکیج پرتابل خورشیدی می‌باشند، سیستم‌های خورشیدی کوچک و محدودی هستند که با استفاده از پنل های در ابعاد کوچک مانند پنل های ۲۰ و ۳۰ وات، توانایی روشن کردن چند لامپ، شارژ تلفن‌همراه و نهایتاً شارژ لپ‌تاپ و یا وسایل کم‌مصرف دیگری را دارند.

با این وجود چون شارژ همین وسایل بسیاری از نیازهای افراد به برق را پوشش می دهد، درواقع پکیج پرتابل که یک منبع تامین برق برای شرایط فورس می باشد (که هزینه مناسبی دارد و گران نیز نیست)، طرفداران زیادی دارد.

پنل خورشیدی با دریافت نور از خورشید تولید الکتریسیته می نماید و این برق را به باتری که داخل باکس ذخیره قرار دارد منتقل می نماید. البته قبل از انتقال انرژی به باتری، این برق توسط شارژکنترلر محدود می شود تا آسیبی به باتری وارد نشود.

8-1

پکیج خانگی

در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور از موتور خانه استفاده می‌کردند که موتور خانه علاوه بر هزینه بالا به مکان جداگانه ای از جمله یک اتاق یا انبار نیاز داشت و محیط زیادی را اشغال می‌کرد.

امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج خانگی استفاده می‌کنند و اما پکیج چیست باید بگویم که پکیج یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد.

در جواب پکیج چیست بهتر است بگویم که نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منزل شما شدند.

از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

8-2

پکیج زمینی

پکیج ها در دو دسته بندی کلی دیواری و پکیج زمینی تقسیم بندی می شوند که از نظر سوخت مصرفی هم گازی، برقی، گازوئیلی و چندگانه سوز می باشند که نوع گازوئیلی و چندگانه سوز برای نوع زمینی استفاده می شود.

پکیج های دیواری و زمینی دارای تفاوت هایی برای انتخاب بین دو مدل می باشند، که باید از تفاوت های آنها آگاه باشید و درک کنید تا بتوانید براساس بهترین پارامترها، پکیجی مناسب را برای خود متناسب با نیاز خود انتخاب کنید که در ادامه تفاوت ها را بیان خواهیم کرد.

کیج های زمینی روی زمین و در فضاهای بیرون از ساختمان قرار می گیرند. چرا که سر و صدای زیادی دارند و فضای زیادی را اشغال می کنند. البته نوع برقی صدای کمتری دارد و در حالت کلی در پارکینگ، زیر پله و … می توان آن را اگر فضای کافی وجود داشته باشد نصب و راه اندازی کرد.

8-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی