کد خبر : 16842

ثروتمندی عطر خاصی دارد که در زمانی که از آن استفاده می کنید احساس بسیار خوشایندی دارید من نیز با سرمایه اندک در حوزه ادویه جات شغلی را آغاز نمودم و حالا یکی از صادرکنندگان آن به کشورهای مختلف دنیا می باشم.

به گزارش ورنداز :

ثروتمندی عطر خاصی دارد که در زمانی که از آن استفاده می کنید احساس بسیار خوشایندی دارید من نیز با سرمایه اندک در حوزه ادویه جات شغلی را آغاز نمودم و حالا یکی از صادرکنندگان آن به کشورهای مختلف دنیا می باشم.

پودر زنجبیل

در دنیای امروزه پودر زنجبیل از مزایا و کاربردهای فراوانی برخوردار هستند شما می توانید از این دو ماده ارزشمند به تفکیک هم و یا بصورت میکس شده درون انواع مواد گوشتی و سوپ و حتی سالادها و خورشتها استفاده نمایید. به عنوان مثال برای گرفتن بوی تند ماهی می توانید این دو پودر بوگیر و ارزشمند را به همراه یک قاشق روغن زیتون بر روی سطوح گوشتی ماهی ورز دهید و چهار ساعت استراحت دهید تا به طور کامل بوی سار ماهی را از آن بگیرد.

از پودر زنجبیل در روزهای سرد زمستان به عنوان دمنوشهای گرما بخش نیز استفاده می نمایند به این صورت که یا این پودر را درون چای می ریزند و یا با انواع دمنوشهای گیاهی مانند دمنوش گل بنفشه به اضافه زنجبیل، دمنوش زیره به اضافه زنجبیل، دمنوش پونه به همراه زنجبیل، دمنوش ریحان به همراه زنجبیل و یا انواع دیگر از گیاهان دارویی را با مخلوط پودر زنجبیل می توان همراه کرد و از فواید لذت بخش آن به نفع بدن در روزهای سرد سال بهره برد.

1-1

پودر زیره

بیماران دیابتی می توانند به صورت کنترل شده از پودر زیره استفاده استفاده کنند زیرا به شدت قند خون را کاهش می دهد اما باید بسیار مراقب باشند زیرا ممکن است دچار افت قند خون بشوند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که هنگام مصرف زیره نباید این گیاه با داروهای کاهش قند خون تداخل داشته باشد.

از عرق زیره و یا حتی دانه های زیره می توان برای کاهش چربی اضافی و لاغری استفاده کرد زیرا زیره با افزایش سوخت و ساز بدن موجب می شود بدن کالری بیشتری بسوزاند و طور طبیعی کاهش وزن صورت پذیرد.

همچنین زیره یک ماده بسیار قوی ضد عفونی کننده است و به شکل شگفت آوری باکتری هایی را که در مقابل هر گونه ضد عفونی کننده ای مقاوم هستند را از بین می برد. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم بهترین پودر زیره سبز برای خرید در شهر بافت استان کرمان تولید و عرضه می شود. این گیاه پر خاصیت از بروز هرگونه التهاب جلوگیری می کند و باعث کاهش درد می شود.امروزه از چای زیره برای بهبود سلامت جنسی در آقایان استفاده می شود.

1-2

پودر سنجد

برای تهیه پودر سنجد می توانید، خودتان تعدادی سنجد تازه را با پوست و گوشت و هسته آسیاب کنید اما اگر آسیاب ندارید یا نگران هستید، هسته سنجد، آسیاب شما را خراب کند، می توانید پودر سنجد آماده تهیه کنید.یک قاشق غذا خوری پودر را در یک لیوان شیر، بریزید و با یک قاشق غذاخوری عسل آن را شیرین کنید و روزانه یک وعده از آن را با غذا یا میان وعده میل کنید.با 14 روز خوردن این معجون ساده، معجزه آن را مشاهده کنید؛ 70 یا 72 روز مصرف آن، مکمل درمانی بسیار مناسبی برای مبارزه با پوکی استخوان و آلزایمر است

پودر سنجد حاوی مواد مغذی و ویتامین های فراوان مثل ویتامین k، ویتامین c و آنتی اکسیدان های طبیعی است؛ خواص پودر سنجد و فواید درمانی آن بسیار زیاد است. از جمله مهم ترین خواص پودر سنجد درمان پوکی استخوان، آرتروز و شکستگی استخوان است.

1-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی