کد خبر : 16818

فال حافظ | فال حافظ ۲۴ آبان

فال روزانه حافظ با تفسیر دقیق برای ماه های تولد مختلف را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین فروردین

تصویر

غزل شماره 23 دیوان حافظ : خیال روی تو در هر طریق همره ماست

تعبیر غزل شماره 23 حافظ در فال شما :همواره تصویر یار را در ذهن تان مرور می کنید و هر لحظه به یادش هستید، اگر مدعی عشق هستید برای رسیدن به معشوق باید صبوری کنید.

ناامیدی را از خود دور کنید و عزلت نشینی و تنبلی را کنار بگذارید، عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به هدفتان تمام تلاش خود را بکنید، ممکن است بیشتر از آن چه انتظار دارید طول بکشد اما مطمئن باشید با تلاش و توکل در نهایت پیروزی با شماست و به مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین اردیبهشت

تصویر

غزل شماره 490 دیوان حافظ : در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی

تعبیر غزل شماره 490 حافظ در فال شما :

احساس تنهایی می کنید و به دنبال کسی می گردید که بتوانید با او درد دل کرده و حرف های دل را برایش بگویید. دچار دلتنگی شدیدی هستید و به شدت غمگین و افسرده به نظر می رسید.

اگرچه معشوقی ندارید و این وضعیت شما را آزار می دهد اما بدانید که خداوند در همه حال با شماست و هیچ وقت تنها نخواهید ماند. انشالله آینده خوب و روشن در انتظارتان است.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین خرداد

تصویر

غزل شماره 70 دیوان حافظ : مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست

تعبیر غزل شماره 70 حافظ در فال شما :

به دیگران تکیه نکنید و با اتکا به توانایی ها و استعداد های خودتان، کارها را انجام دهید. به زودی چنان موفقیت عظیمی به دست خواهید آورد که مورد حسادت عده ای واقع می شوید و همگان در حیرت فرو خواهند رفت.

طالع شما بلند است و دست به هرچیزی می زنید طلا می شود. در این روزهای خوشی ، از احوال دیگران غافل نباشید و سعی کنید تا آن جایی که در توان دارید باری از دوش خلق خدا بردارید.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین تیر

غزل شماره 358 دیوان حافظ : غم زمانه که هیچش کران نمی بینم

تعبیر غزل شماره 358 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری دارید که لازم است بیشتر درباره عواقب و نتایج آن فکر کنید. اگر مردد هستید بهتر است با افراد باتجربه و دوستان دلسوز و مورد اعتماد مشورت کنید تا با تصمیمات بهتر ، بهترین نتایج را به دست آورید.

برای کارهای بی اهمیت که نتیجه و حاصلی ندارد وقت ارزشمند خود را هدر نداده و خودتان را به دردسر نیندازید.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین مرداد

 
تصویر

غزل شماره 398 دیوان حافظ : ای نور چشم من سخنی هست گوش کن

تعبیر غزل شماره 398 حافظ در فال شما :

از تنبلی و بی خیالی در انجام کارها برحذر باشید و امروز و فردا نکنید. به خداوند پناه ببرید تا با ذکر و عبادت پروردگار از وسوسه شیطان و هوای نفس در امان مانده و به بیراهه کشیده نشوید.

قصد انجام کاری دارید که نیاز به اراده آهنین و همت عالی دارد. با بزرگان و افراد با تجربه مشورت کنید تا به مراد دل برسید. لطف پروردگار شامل حال شما خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین شهریور

 
تصویر

غزل شماره 225 دیوان حافظ : ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود

تعبیر غزل شماره 225 حافظ در فال شما :

فرصت های خوبی در راه است و بخت و اقبال به شما روی آورده، از این موقعیت کمال استفاده را ببرید. غرور و خودبزرگ بینی را کنار بگذارید زیرا گمراه کننده است و شما را به بیراهه می کشاند.

در کارها جهالت و غفلت نورزید. همواره به یاد خداوند باشید و نذر خود را ادا کنید تا دستیابی به اهداف سریع تر اتفاق بیفتد. انشاالله بیمار به زودی شفا پیدا می کند. با افراد شیطان صفت نشست و برخاست نکنید که نتیجه خوبی نخواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین مهر

تصویر

غزل شماره 238 دیوان حافظ : جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید

تعبیر غزل شماره 238 حافظ در فال شما :

اگرچه تاکنون خیلی غم و اندوه کشیده اید و دنیا به کام شما نبوده اما ناامید نباشید که به زودی بخت به شما روی می آورد. برای رسیدن به هدف اگر یک راه جواب نداد راه های دیگر را امتحان کنید تا بالاخره به نتیجه برسید.

راه عشق راهی سخت و پرخطر است اما با صبوری و توکل بر خداوند به مراد دل خواهید رسید. وسواس و دودلی را از خود دور کنید و بی حوصله نباشید.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین آبان

تصویر

غزل شماره 449 دیوان حافظ : ای که مهجوری عشاق روا می داری

تعبیر غزل شماره 449 حافظ در فال شما :

اگر به توانایی های خود در انجام کاری شک دارید، قبل از شروع خوب فکر کرده و توانایی های خود را بسنجید. لازم است به عواقب عمل خود توجه داشته باشید و با ندانم کاری باعث رنج خود نشوید.

نیتی در دل دارید که برای تحقق آن باید تلاش و پشتکار زیادی داشته و در طول مسیر نقاط ضعف و اشتباهات خود را شناخته و به دنبال برطرف کردن آن ها باشید.

فـال حـافـظ امروز 24 آبان متولدین آذر

 

غزل شماره 85 دیوان حافظ : شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت

تعبیر غزل شماره 85 حافظ در فال شما :

متاسفانه قدر کسی که برای تان ارزش زیادی داشته را ندانسته و امروز حسرت روزهای گذشته را می خورید که چرا باعث رنجش و آزارش شدید و او را از دست دادید. اما افسوس برای گذشته سودی ندارد و آن روزها برنمی گردد.

اکنون وقت تکبر و غرور نیست، بهتر است غرور خود را کنار گذاشته و برای آشتی و دلجویی از او پیش قدم شوید تا به لطف خداوند دوباره به وصال یار برسید. از رحمت خداوند ناامید نشوید و هرچه زودتر اقدام کنید.

منبع ساعد نیوز
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    عالیییی

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی