کد خبر : 16787

قبل از این که شروع به کاری بکنید کافی است که آن را در ذهنتان تجسم کنید من هم با تبیعت از این قانون امروز یکی از ثروتمندان در حوزه گیاهان دارویی می باشم که محصولات بسیاری را به کشورهای مختلف صادر کرده ام.

به گزارش ورنداز :

قبل از این که شروع به کاری بکنید کافی است که آن را در ذهنتان تجسم کنید من هم با تبیعت از این قانون امروز یکی از ثروتمندان در حوزه گیاهان دارویی می باشم که محصولات بسیاری را به کشورهای مختلف صادر کرده ام.

پودر شکوفه خرما

بیماری دیابت یکی از شایع ترین بیماریها در سراسر دنیا است که با پودر شکوفه خرما توان آن را کنترل  و درمان کرد و هر چه بیماری کهنه باشد زمان طولانی تری را برای درمان باید صرف کرد.

این گیاه پر از خاصیت برای رشد و تقویت بدن مناسب است و برای زنان باردار و مادران شیرده مقوی می باشد و باعث ازدیاد شیر می گردد پودر شکوفه خرما نر برای ناباروری بانوان نیز مناسب می باشد و دوره های قاعدگی آنها را تنظیم می کند و مطلب جالب این است که این گیاه به هیچ عنوان حساسیت زا نمی باشد و عوارضی برای فرد مصرف کننده ندارد.

درخت خرما در انتهای هر سال در فصل سرد زمستان به شکوفه می نشینند و شکوفه می دهند و در یک محفظه ی ضخیم و محکمی که از جنس چوب می باشد، قرار می گیرند و در تابستان سال بعد شکوفه ها باز می شوند و شکوفه خرما شروع به باز شدن می کند و از این رو پودر شکوفه خرمای نر بدست می آید.

10-1

پودر شیرین بیان

فواید پودر شیرین بیان عبارتند از :

ترمیم و درمان موهای آسیب دیده سر: یکی از روش های سنتی برای ترمیم و درمان موهای آسیب دیده سر، استفاده از شیرین بیان به همراه حنا است. این محصول علاوه بر که باعث ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود، که خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

معمولاً استفاده به تنهایی از حنا باعث می شود، تا موها سر شما خشک شود، از این رو بیشتر بانوان برای نرم کنندگی مقداری پودر شیرین بیان را قاطی حنا کرده و از آن استفاده می کنند.

در بالا به ده خاصیت شیرین بیان اشاره کردیم که این موارد حداقل خاصیت شیرین بیان است، باید گفت خواص بینظیر و فراوان شیرین بیان بسیار زیاد بوده و باید مطالعات فراوانی بر روی آن انجام شود.

جهت استفاده از پودر شیرین بیان جهت موارد بالا، شما می توانید مقداری از این پودر را در شامپو و نرم کننده ها ریخته واستفاده کنید.

 

البته شما این توانایی را دارید، که با استفاده از پودر شیرین بیان ماسک های طبیعی صورت و پوست را درست کرده و آن را به محل مورد نظر بمالید.امروزه شرکت های آرایشی و بهداشتی موفق شده اند، بسیاری از محصولاتی مراقبتی پوستی را تولید کنند که پایه اصلی آنها شیرین بیان می باشد.

10-2

پودر هسته انار

 پودر هسته انار در بسیاری از بیماری ها موثر می باشد:

یبوست: بهتر است بدانید این داروی گیاهی تشدید کننده ی یبوست بوده و در واقع در درمان اسهال موثر است بنابراین چنانچه درگیر مشکل یبوست هستید این دارو را با توصیه ی متخصص مصرف کنید.

    لاغری وکاهش وزن: احساس سیری کردن راه موثری برای کاهش وزن است، خبر خوب اینکه مصرف پودر هسته انار به دلیل دارا بودن فیبر و مقادیر بسیار زیاد ویتامین ث باعث ایجاد احساس سیری شده و از احساس اشتهای کاذب و پر خوری جلوگیری می کند و به همین دلیل سبب لاغری می شود.

تهیه و مصرف داروهای گیاهی مانند پودر انار امروزه نبت به گذشته بیار تسهیل شده است، بستر انواع خرید مانند اینترنتی و حضوری به راحتی فراهم است.

در گذشته مردم باید کسی را که علم و آگاهی کامل نسبت به داروهای گیاهی داشت پیدا می کردند و پس از مشورت با او به دنبال تهیه ی داروی گیاهی راه می افتادند که ممکن بود نتوانند به راحتی آن را تهیه کنند.

10-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی