کد خبر : 16785

مدتها بود در پی شغلی خاص و پردرآمد بودم که پس از مطالعه در اینترنت به سمت گیاهان دارویی و کسب و کار در این حوزه ترغیب شدم و توانستم در مدت کمی با فروش و تجارت در آن پولدار شوم.

به گزارش ورنداز :

مدتها بود در پی شغلی خاص و پردرآمد بودم که پس از مطالعه در اینترنت به سمت گیاهان دارویی و کسب و کار در این حوزه ترغیب شدم و توانستم در مدت کمی با فروش و تجارت در آن پولدار شوم.

پودر شکوفه خرما

فروشندگان داروهای گیاهی بهترین مراکز برای خرید و فروش پودر شکوفه خرما هستند زیرا این محصول را تازه و باکیفیت بالا به مردم عرضه می کنند و همچنین از خواص و روش درمانی آن آگاهی کامل دارند.

به راحتی می‌توانند طریقه مصرف را برای بیمار مصرف کننده تجویز کنند و اصولا به صورت عمده به بازار و مغازه داران و فروشگاه ها عرضه می گردد و در بسته بندیهای متفاوتی از نظر وزن و قیمت آماده فروش می باشد.

پودر شکوفه خرما و همچنین پودر هسته خرما در کشورهای عربی و خاورمیانه بیشترین آمار مصرف را به خود اختصاص داده است و به دلیل داروی طبیعی و درمانگر در بین آقایان شناخته شده است و مورد توجه قرار گرفته است.

برای استفاده کردن از داروهای گیاهی حتما باید با پزشک خود مشورت کنید تا به مشکل برخورد نکنید و تاثیر عکس نگذارد طریقه مصرف پودر شکوفه خرما به چند روش می باشد.

8-1

پودر شیرین بیان

در ابتدا باید خاطرنشان شویم که مصرف بیش از اندازه پودر شیرین بیان مضرات بسیاری نیز برای سلامتی بدن دارد، بنابراین در مصرف شیرین بیان حد اعتدال را رعایت کنید، چون¬ شیرین بیان حاوی مقادیر بالای گلیسیرین می باشد، بنابر این تاثیر مستقیمی بر روی کاهش پتاسیم می گذارد.

کاهش پتاسیم، سبب افزایش فشار خون و بیماری های مانند سکته را به همراه دارد.تحقیقات نشان دادند صورت مصرف متعادل شیرین بیان، هیچ عوارضی برای شما نداشته و خطری شما را تهدید نمی کند.از دیگر خواص شیرین بیان می توان به رشد سریع مو اشاره کرد.

شما برای تسریع در رشد موی سر می توانید، از ماسک طبیعی شیرین‌بیان استفاده کنید.این محصول تا حد زیادی باعث می‌شود رشد موهای شما افزایش پیدا کرده، و خاصیت نرم کنندگی آن مانع شکننده بودن و بیماری های پوستی و مویی میشود.

معمولا شیرین بیان بخاطر بو و طعم تندی که دارد، باعث کاهش اشتها می شود، در واقع یکی از ویژگی های بارز و مهم شیرین بیان برای لاغری می باشد.

8-2

پودر هسته انار

پس از مدتها با فراگیر شدن علم طب سنتی و پیدایش عطاری ها این کار ساده تر شد اما هنوز هم مراجعه به عطاری معتبر که داروی گیاهی درست را تجویز کرد و داروی با کیفیت و خالص را ارائه دهد کار دشواری بود.سعی کنید که پودر هسته انار را از مراکز معتبر تهیه نمایید.

امروزه با پیدایش بستر خرید و فروش اینترنتی مردم به سادگی می توانند آنلاین شاپ و وبسایت های فروش معتبر را پیدا کرده و با استفاده از درگاه مشاوره ی آنان داروی گیاهی مورد نظر خود را تهیه بفرمایند.

همانطور که در بخشهای پیشین به آن اشاره شد پودر هسته انار مزایا و فواید بسیار زیادی دارد، اما شهرت دارویی بودن پودر هسته انار بیشتر به خواص آن برای روده و همینطور دفع کرمک روده بر می گردد.

اما به هر حال خواص داروهای گیاهی و در عین حال امکان تعارض داشتن اثرات آن بر روی بیماری های زمینه ای دیگری که در هر فرد متفاوت است باعث می شود که ما در این جایگاه به شما مشتریان عزیز تاکید کنیم که هیچگونه دارویی، حتی داروهای گیاهی را نباید بدون صلاحدید و تشخیص متخصص دریافت و مصرف کنید.

8-3

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی