کد خبر : 16783

هر کسی بر مبنای نیاز خود نیازمند شغلی می باشد که من نیز بر اقتضا بر این مسئله دنبال کسب و کاری بودم که بتوانم بسیار پولدار شوم از این به صورت اتفاقی با مجموعه ای اشنا شدم که توانستم به تجارت گیاهان دارویی بپردازم.

به گزارش ورنداز :

هر کسی بر مبنای نیاز خود نیازمند شغلی می باشد که من نیز بر اقتضا بر این مسئله دنبال کسب و کاری بودم که بتوانم بسیار پولدار شوم از این به صورت اتفاقی با مجموعه ای اشنا شدم که توانستم به تجارت گیاهان دارویی بپردازم.

پودر شکوفه خرما

این پودر و گرده های بدست آمده بسیار شفا دهنده است و کاملا ارگانیک و سالم می باشد. پودر شکوفه خرما دارای پروتئینهای گیاهی فراوانی می باشد و میزان کلسیم بالایی دارد.

همچنین آنتی اکسیدان آن بسیار زیاد است و مصرف آن ایمنی بدن را تضمین می کند و همچنین با وجود کلسیم فراوانی که دارد برای افرادی که به بیماری خاموش ( پوکی استخوان ) دچار هستند بسیار موثر است.

پودر شکوفه خرما تاثیر فراوانی بر کاهش فشار خون دارد و درمان کننده ی انواع مسمومیتها می باشد و همان گونه که گفته شد مهمترین خاصیت این گیاه، درمان ناباروری می باشد و هورمونهای جنسی را تقویت و فعال می کند، سیستم گوارشی را تحریک می کند و بیش از این که بیان شد، خواص دارد.

از پودر شکوفه خرما می توان در رژیمهای کاهش وزن نیز استفاده کرد زیرا که فیبر بالایی دارد و در طولانی مدت ایجاد گرسنگی در فرد بوجود نمی آید محصول بدست آمده از شکوفه ی خرما، برای بیماریهای چشمی و التهابات آن تاثیر دارد و همچنین یک کلاژن ساز قوی برای پوست است و روند پیری پوست را به تعویق می اندازد.

6-1

پودر شیرین بیان

خاصیت ضد پیری شیرین بیان به علت وجود گلیسیرین است. چون خاصیت آنتی اکسیدانی خیلی قوی داشته و به راحتی می توان آن را به صورت موضعی استفاده کرد. برای پیشگیری از گودی زیر چشم، افتادگی و پسری زود رس پوست می توانید از پودر شیرین بیان استفاده کنید.

_ درمان شوره سر: مهمترین عامل ایجاد شوری سر، خشک بودن پوست سر می باشد. خاصی بی نظیره شیرین بیان برای مو تمامی ندارد. از مهم ترین فواید شیرین بیان، برای درمان پوست سر خشک می توان شناخت که با کنترل کنترل چربی آن این کار را انجام می دهد.

بسیاری از شامپوها و نرم کننده ها حاوی شیرین بیان هستند، که می توانید با استفاده از آنها این مشکل را برطرف سازید.

_ روشن کننده ی پوست: یکی دیگر از بیماری های پوستی تیرگی بیش از حد بخاطر اشعه مستقیم نور آفتاب است. شیرین بیان قدرت مقابله با اشعه یووی را داشته، و به کمک شما می آید،مهم ترین ترکیب شیرین بیان وجود گلابردین است،

خاصیت ای ماده روشن کنندگی پوست، است که با تولید آنزیم تیروزینارانجام می شود.

6-2

 

پودر هسته انار

 پودر هسته انار دارای فواید بسیاری است:

کاهش درد مفاصل و آرتروز: آرتروز نوعی التهاب در مفاصل ات که در اثر استفاده ی نادرست از مفاصل و افزایش سن بروز می کند، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در پودر هسته انار می تواند به پیشگیری از روند صعودی این بیماری به کاهش درد آرتروز کمک کند، البته باید دقت داشته باشید که مصرف این داروی گیاهی با داروی شیمیایی که احیانا برای آرتروز مصرف می کنید ممکن است تداخل داشته باشد و بنابراین در صورت استفاده از داروی شیمیایی با پزشک خود مشورت کنید.

    فشار خون: پلی فنولهای موجود در پودر هسته ی انار می تواند به طور قابل ملاحظه ای روی فشار خون اثر گذاشته و باعث کاهش فشار خون شود.

    تقویت حافظه: افرادی که جراحی قلب باز می کنند به صورت درصدی دچار نقص حافظه و یا کاهش حافظه می شوند، مطالعات نشان داده که مصرف مکملهای انار مانند پودر هسته ی انار به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد پلی فنول باعث افزایش تمرکز و حافظه می شود.

6-3

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی