کد خبر : 16779

ایده ها می تواند به طریق های مختلفی به انسان القا شود سالها بود که مادرم به فروش داروهای گیاهی را انجام می داد از این رو مرا تشویق به این کار کرد و من توانستم این حوزه را گسترش دهم و خود و خانواده م را ثروتمند کنم.

به گزارش ورنداز :

ایده ها می تواند به طریق های مختلفی به انسان القا شود سالها بود که مادرم به فروش داروهای گیاهی را انجام می داد از این رو مرا تشویق به این کار کرد و من توانستم این حوزه را گسترش دهم و خود و خانواده م را ثروتمند کنم.

پودر شکوفه خرما

امروزه از گیاهان برای درمان بسیاری از بیماریها استفاده می شود پودر شکوفه خرما برای درمان بیماری مردان در ناحیه ی بیضه استفاده می شود این درخت نخل در آخر فصل زمستان شروع به شکوفه زدن می کند.

فصول گرم سال همچون بهار و تابستان شکوفه ها شروع به باز شدن و شکفتن می کنند و درخت خرما یا همان نخل، شکوفه باران می شود و درون گلهای خرما پودری وجود دارد که زرد رنگ می باشد.

شکل ظاهری آن بی شباهت به خوشه های گندم دوروم زرد نیست و دم کرده ی این گیاه پر خاصیت برای بیماری نازایی و ناباروری و مشکلات مردانه استفاده می گردد و با مصرف مداوم آن سلامت دوباره به افراد را هدیه می شود و در ضمن این گیاه دارای مواد معدنی فراوان و املاح است که برای همه افراد از جمله کودکان، نوجوانان و میانسالان مناسب می باشد.

2-1

 

پودر شیرین بیان

خاصیت پودر شیرین بیان برای همگان کاملاً واضح می باشد گلیسیرین موجود در عصاره شیرین بیان خاصیت ضد التهابی داشته و باعث کاهش حساسیت می‌شود.

این ماده میزان خارش و قرمزی پوست را کاهش داده، بخاطر همین ویژگی معمولاً از شیرین بیان سرم های شستشو را تهیه می کنند.

از آنجایی که عصاره ی شیرین بیان خاصیت آنتی باکتریال دارد، از بروز عفونت و انواع بیماری پوستی جلوگیری کرده! و التهاب آنها را تا حد زیادی التیام می بخشد.

پودر شیرین بیان حداقل ۱۰ خاصیت برای پوست دارد، که البته برای تاثیر بیشترش حتما با نحوه مصرف آن آشنا شوید.در این مقاله سعی کردیم تا علاوه بر اینکه در مورد خاصیت های پودر شیرین بیان صحبت کنیم، راهکارهای استفاده از آن را نیز آموزش دهیم.

- مبارزه با سرطان : تحقیقات نشان داده است که شیرین بیان حاوی ریز مغذی های است که، توانایی این را دارد در درمان سرطان سینه و پروستات تاثیر زیادی بگذارد. آنتی اکسیدان موجود در شیرین بیان بسیار زیاد تر از حد معمول است.

2-2

پودر هسته انار

خاک بازی کردن کودکان، خوردن میوه های نشسته و شیرینی جات در کودکان عامل اصلی ایجاد کرمک در آنان است، در طب سنتی یکی از بهترین راه های درمان پولیپ روده استفاده از پودر هسته انار 50 گرمی است که می توانید به راحتی و به صورت اینترنتی خرید کنید و از این معضل بزرگ که بعضا باعث کلافگی والدین می شود را بر طرف نمایید.

این مشکل همچنین می تواند در بزرگسالان نیز رخ دهد که در مورد بزرگسالان نیز استفاده از پودر هسته انار می تواند راهکار بسیار مفیدی باشد، علاوه بر این مورد استفاده پودر هسته انار در طب سنتی خواص بی نظیر دیگری نیز داشته که در ادامه ین مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

هسته انار حاوی 20 درصد روغن شامل اسید نیلونئیک و امگا سه، پروتئین، فیبر، پلی فنل، انواع مواد معدنی و انواع ویتامینها می باشد که هر کدام ازاین مواد یا هریک به تنهایی می تواند خواص بسیار زیادی را در رفع بیماریها داشته باشد.

2-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی