کد خبر : 16754

رزین اپوکسی را می توان به عنوان ماده همه کاره و بادوامی معرفی کرد که در زمینه های مختلفی چون صنعت و هنر و ساخت میز رزین بکارگیری می شوند.

به گزارش ورنداز :

رزین اپوکسی را می توان به عنوان ماده همه کاره و بادوامی معرفی کرد که در زمینه های مختلفی چون صنعت و هنر و ساخت میز رزین بکارگیری می شوند.

تولیدکنندگان بسیاری در کشورمان به عرضه انواع رزین اپوکسی مشغول هستند که با توجه به حجم قوطی و کیفیت محصول دارای قیمت متفاوتی خواهند بود از رزین اپوکسی به عنوان محصولی همه کاره یاد می شود که حتی در ساخت انواع سرویس نقره و بدلیجات و کارهای هنری هم مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل طول عمر بالا نزد هنرمندان و هنردوستان بسیار محبوب است.

از همه مهمتر آنکه می توان بر روی چوب، پارچه، شیشه، فلز و یا هر سطح دیگری با جنسهای مختلف از اپوکسی استفاده کرد و همین موضوع توانسته بر تعداد کاربردهای چنین محصولی اضافه کند.

8-1

قیمت رزین اپوکسی بسیار مناسب بوده است و شاید این سوال مطرح شود که چه برتری میان رزین اپوکسی و دیگر چسبها و یا فیلرها وجود دارد که باید گفت چسب اپوکسی می تواند بطور همزمان چند خواسته را شامل پر کردن درزهای خالی، ضد آب بودن، مقاومت و چسبندگی بالا بر روی هر نوع سطحی مانند میز عسلی برآورده سازد.

این محصول سمی نبوده و استنشاق آن و یا تماس اپوکسی با پوست دست مشکل حادی را به وجود نمی آورد همچنین در برابر مواد شیمیایی مختلف از خود مقاومت نشان داده، براق است، سرعت پخت خوبی دارد، رنگها در آن حل نمی شوند، تراز کردن آن آسان بوده و در معرض هوا هم که قرار داشته باشد دچار تغییر در ساختار و یا فرسودگی نمی شود.

برای انجام امور مختلف صنعتی و تجاری صرف کمترین زمان و سریعتر پیش رفتن کار از اهمیت بالایی برخوردار بوده که رزین اپوکسی برخلاف دیگر چسبها نیازمند صرف وقت بالا نیست و در کوتاهترین زمان ممکن کاملا سخت شده و چسبندگی قوی را بوجود می آورد.

 

رزین اپوکسی یزد

شاید یکی از سوالهای بعضی از افراد در بازارهای یزد و دیگر شهرها این باشد که آیا رزین اپوکسی سمی است و در جواب به این افراد باید گفت که خیر این مواد در جز مواد سمی طبقه

اما گاهی بعضی افراد به آن حساسیت نشان می دهند و نکته دیگر این است که رزین اپوکسی متفاوت از رزین پلی استر می باشد و رزین پلی استر از رزین اپوکسی ارزان تر می باشد و دارای بوی زننده ای است ولی رزین اپوکسی اگر استاندارد باشد این بو را ندارد.

8-2

رزین اپوکسی یزد اگر از حلال استفاده نکرده باشد بعد از خشک شدن نیز کاهش حجم ندارد ولی رزین پلی استر کاهش حجم دارد و رزین اپوکسی بعد از خشک شدن بسیار شفاف است اما رزین پلی استر کدر رنگ مانند پلاستیک می باشد و قدرت چسبندگی اپوکسی به سطوح به مراتب نسبت به پلی استر بیشتر است و در تحمل فشارهای فیزیکی بسیار قوی تر از رزین پلی استر عمل می کند.

تا حدودی سعی داشتیم شما را با رزین اپوکسی و کاربرد گسترده آن آشنا کنیم که در حقیقیت مطالب زیادی گفته نشد اما به شما پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید این کالا را دارد حتما با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی کنند که هدف شما چه محصولی مناسب است و گاهی افرادی که با جنس نامرغوب کار خود را شروع می کنند.

 

رزین اپوکسی غلیظ

افرادی که در شغل و حرفه خود از موادی چون رزین اپوکسی استفاده می کنند خوب است اطلاعات دقیقی در مورد آنها داشته باشند، از نظر غلظت محصولات مورد نظر با هم فرق دارند.  رزین اپوکسی غلیظ  در بازار کشور ما به صورت عمده مورد داد و ستد قرار می گیرد، زیرا افراد زیادی برای خرید این محصولات اقدام می کنند.

در حالت کلی رزین اپوکسی در نمونه های غلیظ و رقیق عرضه می گردد و مشتریان می توانند طبق نیاز خود آنها را در بازار شهرهای مختلفی تهیه کنند، تفاوت این دو نوع محصل را اگر بخواهیم بگوییم به زمان سفت شدن آنها با هاردنر است و باید بگوییم که نمونه های غلیظ زمان کمتری برای سفت شدن لازم دارند.

8-3

رزین اپوکسی غلیظ گرانروی بالایی دارد و بیشتر در صنعت جواهرسازی و سرویس نقره استفاده می شود و باید گفت که جلوه بسیار عالی دارند و در گوشه های کار تحدب خوبی را ایجاد می کنند، با وجود این کارایی جواهرسازان همواره به دنبال خرید بهترین نوع این محصولات هستند.

به کلیه افرادی که در صدد خرید رزین اپوکسی برمی آیند توصیه می کنیم سری به سایت مجموعه ما بزنند و مشاهده کنند که مرغوب ترین نوع محصولات در دسترس قرار می گیرد، برای سفارش فرمهایی ارائه می گردد که مشخصات کامل ارائه شده و افراد طبق قیمت درج شده می توانند آنها را سفارش دهند.

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی