کد خبر : 16750

کت های چرمی از محصولات شیک و مدرنی می باشند که از آن ها می شود هم در مهمانی ها و هم در مجالس مهم و هم به عنوان لباس روزمره استفاده کرد.

به گزارش ورنداز :

کت های چرمی از محصولات شیک و مدرنی می باشند که از آن ها می شود هم در مهمانی ها و هم در مجالس مهم و هم به عنوان لباس روزمره استفاده کرد.

با شروع فصل زمستان، پوشیدن یک لباس گرم، راحت و در عین حال زیبا اهمیت زیادی در جلوگیری از سرما خوردن و بیمار شدن افراد دارد که برای این منظور انتخاب کت چرم طبیعی یکی از بهترین انتخابهای ممکن است.

کت چرم طبیعی بایکر که در ایران به کت موتور سواری نیز مشهور است دارای یخه های بزرگ و برگردان بوده و در قسمت زیپ و سرآستینها با استفاده از سگکهای نقره ای رنگ تزیین شده است. انواع کت چرم بایکر که قد آنها بین 60 تا 70 سانتی متر متغیر بوده و دارای استایل نسبتاً کلاسیک است در بین جوانان بیشترین محبوبیت را دارند.

4-1

کت چرم طبیعی همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی بسیار ساده در قسمت یخه و سر آستینها هستند که برای تمامی گروه های سنی به ویژه کارکنان و افراد میانسان انتخاب هوشمندانه ای است.

شاید تاکنون نام کت چرم بامبر را نشنیده باشید اما در ایران اغلب با نام کت خلبانی شناخته می شود که از ویژگیهای ظاهری آن باید به چسبان بودن دور کمر و مچ آن اشاره کنیم. تطبیق پذیری این نوع کت با انواع استایل نیمه رسمی و اسپرت به علت داشتن طراحی نسبتاً ساده، سبب شده تا به یکی از پرطرفدارترین مدلهای کت چرمی در بین جوانان تبدیل شود.

 

خرید کت چرم مردانه

داشتن اطلاعات کافی برای داشتن یک خرید مناسب در رابطه با کالای مورد نظر بسیار اهمیت دارد، در مورد کت چرم مردانه هم این موضوع صدق می کند، برای اینکه یک خرید با کیفیت را تجربه کنید باید یکسری نکات را قبل از خرید حتما در نظر بگیرید.

اولین نکته ای که در خرید کت چرم با کیفیت باید به آن توجه داشته باشیدکیفیت و تمیزی دوخت آن است، یک کت چرم باکیفیت هیچ گاه خط دوخت کج و نامرتب ندارد.

4-2

نکته ی دوم هنگام خرید کت چرم کیفیت چرم کت است، به طور کلی سه درجه کیفی چرم وجود دارد، درجه اول فول گرین است که با کیفیت ترین نوع چرم بوده، از رویی ترین سطح پوست حیوان گرفته می شود و ضخیم است.

سعی شده تا مانند چرمهای با کیفیت به نظر برسد به این درجه بندی چرم، چرم پرداخته شده می گویند، البته کت جیر هم در دسته بندی کتهای چرم قرار می گیرد که طرفداران خاص خود را دارد.

نکته ی سوم که در هنگام خرید کت چرم باید به آن توجه داشت این است که کت باید جنس نرم و انعطاف پذیری داشته باشد و چرم آن نباید دارای ناهمواری و پستی و بلندی باشد، شما با یک لمس کردن ساده می توانید نرمی و انعطاف پذیری یا ناهمواری را در چرم تشخیص دهید.

 

کت چرم دخترانه شیک

در میان لباسهای چرمی پر طرفدار، کت چرم مشکی دخترانه که با جدیدترین طرحهای شیک و زیبا به شما مشتریان عزیز ارائه داده خواهد شد، می باشد که امروزه استقبال شدیدی برای خریداری این محصول شده است، گفتنی است این محصول با بهترین جنسها و مرغوب ترین چرمها در اختیار شما برای خریداری قرار گرفته خواهد شد.

ابتدا باید بدانید چگونه می توان جنس یک کت چرم مرغوب را تشخیص داد، از جمله مواردی که باید به آن دقت کرد، سطح نا صاف آن می باشد، یک چرم خوب دارای سطحی می باشد که با لمس آن رگه رگه هایی را حس می کنید.

4-3

گفتنی است در تشخیص یک کت چرم دخترانه طبیعی خوب دوخت آن بسیار مهم است چرا که باید مدت زمان طولانی را از آن استفاده کنید، ما در اینجا بهترین کتهای چرم را با نازلترین قیمت در اختیار شما گذاشته ایم و شما به راحتی می توانید خریداری کنید، همچنین دوخت این کتها باید بسیار منظم باشد تا قسمت آستر و چرم را کامل در بر گرفته و ایجاد شیار نکند.

این کتها به دو دسته زیپی و دکمه ای تقسیم می شود که مدل زیپی در میان مدلها به دلیل راحت باز و بسته شدن قسمت جلوی آن و جلوگیری از نفوذ سرما در فصلهای پاییز و زمستان بیشترین طرفدار را دارد، اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که مدل دکمه ای حالت کلاسیکتری نسبت به مدل زیپی داشته و زمانی که شما قصد رفتن به یک مجلس را داشته باشید این دسته از کتهای چرمی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

شما باید بدانید در کتهای چرمی که از زیپ استفاده شده، زیپ آن را به خوبی بررسی کنید چرا که بیشترین قسمتی که در یک کت چرمی مخصوصا در فصل سرما مورد استفاده قرار می گیرد، زیپ آن می باشد.

 

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی