کد خبر : 16667

درست است که سرمایه گذاری در این اوضاع اقتصادی جامعه یک کار پر ریسک محسوب می شود اما من توانستم با کمک بزرگان در عرصه تجارت کار فروش انواع سیب را شروع کنم و زندگی خود را متحول کنم.

به گزارش ورنداز :

درست است که سرمایه گذاری در این اوضاع اقتصادی جامعه  یک کار پر ریسک محسوب می شود  اما من توانستم با کمک بزرگان در عرصه تجارت کار فروش انواع سیب را شروع کنم و زندگی خود را متحول کنم.

سیب فوجی

بیشترین سطح زیـر کـشت سـیب در کـشور چـین را تشکیل می دهد در ایران در بسیاری مناطق از جمله کرج کشت می شود؛ اندازه سیب فوجی متوسط تا بزرگ هستند،از نظر بافت ؛ محکم، آبدار و شیرین است؛ رنگ آن نزدیک به قرمز است؛ محبوبیت آن به دلیل طعم بسیارشیرین و بافت سفت آن است.

سیب فوجی بدلیل بافت محکمی که دارد قابلیت نگهداری مناسبی داشته و مدت ۷-۸ ماه در انبار ماندگاری دارد.

همانطوریکه می‌دانیم سیب در اندازه‌ها و رنگ‌های متنوعی یافت می‌شودو معروف‌ترین آن‌ها به رنگ‌های قرمز، سبز و زرد بامزه‌های ترش، شیرین و ملس است که در اکثر مناطق ایران کشت می‌شود.

سیب‌درختی رامی توان پس از برداشت بلافاصله جهت نگهداری به سردخانه هامنتقل نمود و بخشی هم به‌صورت تازه به بازار عرضه ‌شود با توجه به نوع و کیفیت سیب‌درختی‌ می‌توان کاربردهای متفاوتی از آن به دست آورد.

3-1

سیب قرمز ترش

در این مقاله انواع خواص سیب قرمز ترش را با مشخصات بسته بندی آن به قیمت عمده و فله خواهید خواند، سیبها بر چند نوع هستند که از آن میان می توان بزرگترین بسته بندی آن را بر پایه رنگ قرمز، زرد، سبز و سفید دانست که در مورد مزه هم می توان به دو نوع ترش و شیرین اشاره نمود.

اما نکته در مورد کاربردهای این سیبها بخواهیم یاد کنیم باید اشاره کنیم که سیبهای قرمز یک نوع سیب برای استفادههای مجالس می باشد که به دلیل شکل و رنگ مناسبی که دارد می توان آن را بعنوان یک نوع سیب بسیار مناسب دانست.

در واقع سیبها را باید بعنوان یک پیش غذای بسیار عالی دانست به دلیل اینکه سیب از میوه جاتی است که خواص فراوانی مانند ضد سرطان بودن دارد، در حقیقت با خوردن سیب آنزیمهای فراوانی داخل بدن می شوند که به محض ورود به کالبد انسان  سلولها و غدد سرطانی را به حمله وا می دارد و به گفته اندیشمندان حداقل تا 23 درصد از سرطان جلوگیری می کند.

3-2

سیب گلاب قرمز

درخت سیب گلاب قرمز نوعی درخت برگریز است، درخت سیب به دلیل این که این میوه خوش طعم خوش رنگ را دارد در کل جهان شناخته شده است، منبع و منشا این درخت درآسیای مرکزی است، سیب این میوه گوشتی و پر خاصیت هزاران سال قدمت داشته است و پس از کشت پی در پی در کشور آسیا ودر کشور اروپا توسط مهاجران اروپایی به آمریکای شمالی برده و صادر شده است.

سیب یکی از سینهای سفره هفت سین برای ایرانیان است، در برخی از قبیله وفرهنگها سیب از اهمیت بالایی برخوردار است. درخت سیب دارای دانه ی بزرگی است که کاشته می شود، امروزه بیش از 7500 نوع رقم سیب شناخته شده موجود است.

کشورچین مقام اول کاشت سیب در سال 2018 را داشته است یعنی چیزی  حدود 86 میلیون تن سیب را که می شود 45 درصد تولید کرده وکشور ایالات متحده بیش از 6 درصد سیب را تولید کرده که مقام دوم را درجهان دارد، سیب به خاطر طعم و عطر رایحه خوب و شیرینی که دارد به صورت خام استفاده می شود، در برخی غذاها،  به خصوص دسرها، آبمیوه ها، کیکها و غیره استفاده می شود.

3-3

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی