کد خبر : 16634

تخم مرغ | قیمت تخم مرغ

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌ قیمت تخم مرغ را اعلام کرد و در ادامه گفت هر شانه تخم مرغ را با قیمتی بیش‌از 90 تومان نخرید.

به گزارش ورنداز :

قیمت تخم مرغ شانه‌ای چند؟

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران‌ قیمت تخم مرغ را اعلام کرد و در ادامه گفت هر شانه تخم مرغ را با قیمتی بیش‌از 90 تومان نخرید.

حمید رضا کاشانی درمورد قیمت تخم مرغ گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۷۲ تا ۷۳ هزارتومان است که براین اساس هر شانه تخم‌مرغ فله حداکثر ۹۰ هزار تومان باید به مصرف کننده عرضه شود.

به گفته او، هم اکنون هر شانه تخم مرغ ۱.۸۰۰ گرمی فله با نرخ ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان در میادین و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود، لذا توزیع بالاتر از ۹۰ هزار تومان ۱۰۰ درصد گرانفروشی است که دستگاه های مربوط باید با متخلفان برخورد کنند.

کاشانی می گوید: روزانه ۳ هزار و ۴۰۰ تن تخم مرغ در سطح کشور عرضه می شود، درحالیکه حداکثر نیاز کشور ۳ هزار و ۱۰۰ تا ۳ هزار و ۲۰۰ تن است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن‌گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید مشکلی در عرضه نداریم که بخواهد گرانفروشی رخ دهد چرا که عرضه با نرخ های بالاتر منوط به این است که قیمت تخم مرغ درب واحدهای تولیدی بالا باشد، درحالیکه‌ چنین شرایطی نیست.

منبع دنیای اقتصاد
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی