کد خبر : 16360

یارانه سال آینده | یارانه جدید

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که احتمال دارد در لایحه بودجه 1402 کالابرگ منتفی شود و یارانه نقدی 400 هزار تومانی ادامه دارد شود  

به گزارش ورنداز :

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت یارانه برای سال آینده خبر داد و گفت: احتمال زیاد همین میزان یارانه برای سال آینده ادامه داشته باشد. «مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با تصمیم گیری برای ادامه دار بودن پرداخت یارانه نقدی  400 هزار تومانی و یا ارائه کالابرگ در لایحه بودجه 1402 گفت: هنوز به این مرحله نرسیده ایم. فعلا کار بر روی منابع و مصارف در حال انجام است. باید درآمد ها و منابع و حقوق ها و غیره مشخص شود. بحث یارانه ها در تبصره 14  مورد بررسی قرار میگیرد و هنوز به این مرحله نرسیده ایم.وی در ادامه گفت: ولی احتمال زیاد همین میزان یارانه برای سال آینده ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به این سوال که احتمال دارد در لایحه بودجه 1402  کالابرگ منتفی شود و یارانه نقدی 400 هزار تومانی ادامه دارد شود  گفت: بر روی سامانه باید کار شود و سامانه آمادگی پیدا کند و به شکل نمونه در یک استان و یا شهری اجرایی شود، اگر موفقیت آمیز باشد و مردم استقبال کنند حتما در لایحه بودجه 1402 لحاظ خواهد شد.

منبع اقتصاد انلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی