کد خبر : 16161

وقوع آتش سوزی | انفجار در اصفهان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت سه نفر در حوادث انفجار گاز شب گذشته در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ورنداز :

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت سه نفر در حوادث انفجار گاز شب گذشته در استان اصفهان خبر داد.عباس عابدی با اشاره به حادثه  انفجار  در استان اصفهان اظهار داشت: در نخستین حادثه انفجار گاز مایع در خیابان امام خمینی (ره) گزارش شده است.وی افزود: این حادثه ساعت ۴۶ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این حادثه در خیابان امام خمینی (ره) اتفاق افتاده است، افزود: یک گروه امدادی اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده است.

وی با اشاره به مصدومیت آقای ۷۲ ساله در این حادثه تصریح کرد: فرد مصدوم برای درمان به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شده است.

عابدی همچنین به حادثه انفجار گاز مایع در منطقه رهنان خیابان مطهری اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۸ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام یک گروه امدادی اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه ابراز داشت: این حادثه نیز دارای دو مصدوم شامل آقای ۳۷ ساله و خانم ۴۵ ساله بود که برای درمان به بیمارستان امام موسی کاظم (ع) منتقل شدند.

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی