کد خبر : 16043

تجاوز جنسی | کارگردان معروف | دختر جوان

کارگردان مشهور محکوم به تحمل شلاق و 2 سال تبعید شد.

به گزارش ورنداز :
تجاوز جنسی به دختر جوان توسط کارگردان مشهور 

مدتی قبل رسیدگی به شکایت دختر 26 ساله از یک کارگردان سرشناس  ایرانی با موضوع تجاوز جنسی  در حالی در دستور کار قضایی قرار گرفت که این دختر باردار تقاضای انجام آزمایش دی ان ای از دادگاه کرده و به پزشکی قانونی  معرفی شد.دختر جوان به نام المیرا در طرح شکایت خود گفت:«برای انجام تست بازیگری به دفتر سینمایی  این کارگردان رفته بودم که مورد تعرض او قرار گرفتم و مدتی بعد متوجه شدم که باردار  هستم.»

در حالی که نتیجه آزمایش دی ان ای در پزشکی قانونی نشان می داد که پدر فرزند، کارگردان مشهور است؛ این کارگردان به در شعبه 12 دادگاه کیفری یک استان تهران برای دفاع از عنوان اتهامی تجاوز جنسی  پای میز محاکمه رفت.

در حالی که او منکر اتهام خود بود اما بنا بر ادله و مستندات موجود، این کارگران مشهور متهم به برقراری رابطه نامشروع شناخته شد و  با رای دادگاه به تحمل 99 ضربه شلاق و 2 سال تبعید شد.

بنا بر این گزارش؛ همچنین در حالی که فرزند دختر جوان به دنیا آمده است، این کارگردان موظف به اقدام جهت تهیه شناسنامه برای فرزند خود شد.کارگردان مشهور محکوم به تحمل شلاق و 2 سال تبعید شد.

 
منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    خوب حکم نهایی چی شد . فقط ۹۹ ضربه شلاق و ۲ سال تبعید . خوب این حکم چ هم سود بی برای قربانی و اجتماع داره

  • ناشناس

    عجب پس موظف شده شناسنامه هم براش بگیره!! عجب مجازات سختی!!! این کارگردان سرشناس رژیم نجاست و منحوسی است که ۴۳ سال خون مردم رو تو شیشه کرده اینم مجازات خنده دار و مسخره قوه ای که بنام قوه قضائیه نامگذاری شده و مجازاتش جز وهن عدالت چیزی رو بدنبال نداره

  • بنده ی خدا

    مشغول همین کارها باشید وقتی کارهاتون تمام میشه یادتون میفته باید توییت کنید زن زندگی ازادی از مهسا امینی و امثالش بت بسازید.یا وسط عروسی ساسی حادثه متروپل و تسلیت بگید .کثیف تر و ریا کار تر از شما سلبریتی های خائن در این مملکت نداریم.جوانان اگاه باشید تاریخ بخوانید.مطالعه کنید دشمن شناسی یاد بگیرید .گول نخورید .بازیچه ی دست شیاطین نشید .

  • ناشناس

    بخداهالیوودانقدرفسلدنداره که این کارگردانان بازیگرای این رژیم فاسددارن

  • milad

    نادان هر کس دیگه ای جای این کارگردان بود همین مجازاتا میدادن.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی