کد خبر : 16010

تجاوز | تجاوز جنسی به دختر جوان | آزار و اذیت دختر جوان توسط بدنساز معروف

مرد بدن‌ساز که بعد از تعرض به دختر جوان و دادن وعده ازدواج او را رها کرد تا با یک پزشک ساکن لندن ازدواج کند، با شکایت دختر جوان به دادگاه کشانده شد.این بدن‌ساز مشهور که دوره‌های جهانی زیبایی اندام را گذرانده و یکی از افراد مشهور در این حوزه است، قبل از خروج از کشور از اتهامش باخبر شد.

به گزارش ورنداز :

سه ماه قبل دختری جوان به مأموران پلیس شکایت کرد و مدعی شد ازسوی بدن ساز معروفی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

آشنایی دختر جوان به بدن ساز معروف در شمال تهران

این دختر به مأموران گفت: سه ماه قبل در منطقه ای در شمال تهران با مردی جوان آشنا شدم. ما هر دو برای انجام کاری به مرکزی مراجعه کرده بودیم که او نزدیک من شد و شماره تماس داد. او واقعا اندام زیبایی داشت و قد بلند و چهره مهربانش باعث شد باور کنم فرد صادقی است. شماره تماسش را گرفتم. او به من گفت باید درباره موضوعی که زندگی هردوی ما را تغییر می دهد با من صحبت کند. بعد از اینکه از آن مرکز بیرون آمدم، با او تماس گرفتم و برای فردای آن روز باهم قرار گذاشتیم. به نظر می رسید مرد مؤدب و بسیار مهربانی است. من فکر می کردم در کنار او خوشبخت می شوم.

اولین قرار بعد از آشنایی

در اولین قرار او بسیار مهربان برخورد کرد و گفت از من خوشش آمده است و می خواهد با من ازدواج کند. در قرار دوم که باز هم در پارک بود، باهم خیلی خوب بودیم و حتی شایان برای ازدواج با من برنامه ریزی کرد. چندبار دیگر هم همین طور گذشت تا اینکه روز حادثه او من را به خانه اش دعوت کرد و گفت چند نفر از نزدیکانش در خانه هستند و می خواهد مرا با آنها آشنا کند.

دعوت به خانه و آزار و اذیت دختر جوان

من که در این مدت از او رفتار بسیار خوبی دیده بودم و فکر می کردم شایان واقعا عاشقم است، حرفش را باور کردم و به خانه اش رفتم، اما بعد از ورود متوجه شدم کسی در خانه نیست و او مرا فریب داده است. شایان به من تعرض کرد.

پزشک قانونی آزار و اذیت دختر جوان را تایید کرد

بعد از گفته‌های دختر جوان و معرفی او به پزشکی قانونی تأیید شد که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. به این ترتیب به دستور قضات شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران متهم بازداشت شد. او بعد از دستگیری ابتدا منکر رابطه شد، اما بعد گفت: من و دختر جوان سه ماه قبل آشنا شدیم و واقعا هم قصد داشتم با او ازدواج کنم، اما بعد از مدتی متوجه شدم ما به درد همدیگر نمی خوریم.

متهم: رابطه را قبول دارم اما تجاوز نکرده ام

متهم گفت: ما باهم رابطه داشتیم و من این را قبول دارم، اما رابطه ما به زور نبود و دختر جوان هم رضایت داشت، بنابراین من به او تعرض نکرده ام و گفته اش درباره تعرض دروغ است.

پرونده با تکمیل تحقیقات برای رسیدگی آماده شد. متهم در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت.

 

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی