کد خبر : 15955

آتش سوزی | کارخانه پنبه

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد گفت: کارخانه پنبه اولتان مغان دچار حریق شد که با تلاش ماموران آتش‌نشانی آتش به طور کامل مهار شد.

به گزارش ورنداز :

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد گفت: کارخانه پنبه اولتان مغان دچار حریق شد که با تلاش ماموران آتش‌نشانی آتش به طور کامل مهار شد.واحد رحیمی  اظهار کرد: به دنبال گزارش وقوع آتش‌سوزی  در کارخانه پنبه مغان  مأموران آتش‌نشانی پارس آباد، اصلاندوز و جعفرآباد برای اطفای حریق اعزام و در محل حاضر شدند.وی با اشاره به اینکه ساعت ۵:۳۰ بامداد دوشنبه این کارخانه دچار آتش‌سوزی شد، افزود: در این حادثه اکیپ آتش نشانی از شهرهای اصلاندوز و جعفرآباد به همراه مأموران آتش نشانی پارس آباد در تلاش بودند که پس از ساعت‌ها تلاش، موفق به مهار و اطفای آن شدند.

مسئول آتش‌نشانی شهرداری پارس‌آباد تصریح کرد: این حریق در پنبه‌های انبار شده محوطه کارخانه رخ داده بود و علت دقیق حادثه هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است.

رحیمی همچنین خاطرنشان کرد: به علت وزش ملایم باد در منطقه مهار آتش‌سوزی، تلاش اکیپ آتش‌نشانی و همکاری اهالی تا ساعت‌ها ادامه داشت.

علت حادثه در دست بررسی است

جزییات آتش سوزی کارخانه پنبه مغان

جواد بهادری فرماندار شهرستان مانه و سملقان گفت: آتش‌سوزی کارخانه پنبه شهر آشخانه در حال اطفا بوده و علت حادثه در حال پیگیری است.

 در اشاره به آتش‌سوزی کارخانه پنبه شهر آشخانه اظهار داشت: آتش با حضور نیروهای آتش‌نشانی کنترل و در حال  اطفا ء  است.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: علت قطعی این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست و در مرحله بررسی قرار داریم.

وی در ادامه افزود: آتش‌سوزی کارخانه پنبه شهر آشخانه تلفات جانی نداشته است.

بهادری خاطر نشان کرد: یکی از سوله‌های این کارخانه پنبه دچار خسارت شدید شده است.

فرماندار شهرستان مانه و سملقان بیان کرد: گروه‌های آتش‌نشانی از شهرهای بجنورد، شهرآوا، پیش‌قلعه به کمک نیروهای آتش‌نشانی شهر آشخانه در حال اطفا این حریق هستند.

وی گفت: آتش با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی کنترل شده است و به زودی به صورت کامل اطفا می‌شود.

 

منبع رکنا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی