کد خبر : 15921

تست | شخصیت شناسی

کودک درونتان ، هرچیزی را که در اوایل زندگیتان یاد گرفتید نشان می دهد. کودک درونتان با نحوه تربیت شما و تأثیر آن بر زندگی امروز شما مرتبط است.

به گزارش ورنداز :

کودک درونتان ، هرچیزی را که در اوایل زندگیتان یاد گرفتید نشان می دهد. کودک درونتان با نحوه تربیت شما و تأثیر آن بر زندگی امروز شما مرتبط است.

کودک درون متولدین فروردین

کودک درون متولدین فروردین، فوق العاده مستقل، پرهیجان و همیشه به دنبال آزادی است. در دوران کودکی همیشه به شما اجازه می دادند که کارهایتان را به هر شکلی که دوست دارید، انجام دهید. بهمین خاطر همیشه عجله میکنید و گاهی اوقات از روی احساسات تصمیم می گیرید و اشتباه میکنید. نیازی به عجله کردن نیست، فراموش نکنید که همیشه قبل از اقدام باید فکر کنید و احساسات خودتان را کنار بگذارید.

کودک درون متولدین اردیبهشت

شما برای ثبات و امنیت ارزش قائل هستید، بهمین خاطر چیزهایی را که برایتان مفید نیست هم نگه می دارید. سعی کنید خودتان باشید تا راحت زندگی کنید. یادتان باشد که ساده زندگی کردن هیچ اشکالی ندارد. کودک درونتان بین کسانی که دوستش دارند و ندارند و افرادی که به او کمک میکنند و نمیکنند، فرق میگذارد. او را کنترل کنید.

کودک درون متولدین خرداد

کودک درونتان بسیار کنجکاو است و دوست دارد به همه جا سرک بکشد. در تصمیم گیری کردن، مشکل دارید و اعتماد به نفستان پایین آمده است. زمانی که نتوانستید به نتیجه درست برسید و به همه چیز شک کردید، به ندای درونتان گوش بدهید تا شما را راهنمایی کند.

کودک درونتان باهوش است. شما می توانید کارهای بزرگی انجام دهید ، اما بدانید که اگر زمان و تمرکز درست نداشته باشید نمی توانید کاری انجام بدهید.

کودک درون متولدین تیر

خانه و خانواده همیشه نقش مهمی در زندگیتان داشته و همیشه در آن احساس امنیت می کردید. کودک درونتان از محیط بیرون می ترسد و بهمین خاطر وابستگی زیادی به خانواده تان دارید. همیشه در خیالتان به گذشته سفر می کنید و خاطراتی که حالتان را خوب می کند در ذهنتان تجسم می کنید.

ترسو نباشید، ذهنتان را متمرکز کنید تا آرامش را در محیط خارج از خانه هم تجربه کنید.

کودک درون متولدین مرداد

کودک درون شما بسیار خاص است. به خودتان خیلی مطمئن هستید و می دانید که هرکاری اراده کنید می توانید انجام بدهید. این کودک گاهی مغرور می شود و به سیم آخر می زند. اگر می خواهید کسی از شما سؤاستفاده نکند، پس به حرف دیگران توجه نکنید. اگر از شما خواستند به آنها کمک کنید، اگر نمیتوانید مجبور نیستید برای راضی نگه داشتن بقیه از خودتان بگذرید.

کودک درونتان به سرعت عذاب وجدان می گیرد. با او بیشتر صحبت کنید.

کودک درون متولدین شهریور

شما در کودکی در خانه بسیار منظم بودید. با توجه به گذشته و امروزتان، از دیگران هم انتظار دارید منظم و منضبط باشند. زندگی را خیلی سخت نگیرید و اجازه ندهید حرف دیگران بر زندگیتان تاثیر بگذارد. اگر به حرف آنها توجه نکنید، زندگی شادتری را تجربه میکنید.

کودک درون متولدین مهر

در کودکی بسیار اجتماعی بودید. شاید بخاطر این بوده که والدین شما به روابط خانوادگی و دوستانه علاقه زیادی داشتند. کودک درونتان همیشه نیازهای دیگران را در اولویت قرار می دهد و تعادل درونی شما را از بین می برد.

از خواسته ها و نیازهایتان نگذرید. شما می توانید روابط خودتان را حفظ کنید و در عین حال به چیزهایی که نیاز دارید هم برسید.

کودک درون متولدین آبان

اتفاقی در دوران کودکیتان افتاده است که کودک درونتان را عصبانی کرده است و این باعث می شود نتوانید به کسی اعتماد کنید و همیشه به همه چیز شک دارید. برای رسیدن به آرامش و خوشبختی باید تفکرتان را به زندگی و آدم ها تغییر دهید. نا امید نباشید همیشه در انتهای تونل یک نور وجود دارد.

تلاش کنید تا همه پستی و بلندی ها، اشتباهات و هر چیزی را که در گذشته تجربه کردید، بپذیرید.

کودک درون متولدین آذر

شما در دوران کودکیتان همیشه در حال جابجایی بودید. حالا این جابجایی هم میتواند مربوط به خانه باشد، مسافرت باشد و یا اینکه همیشه سرتان شلوغ بوده است، این باعث شده است که کودک درونتان همیشه فعال باشد. کودک درونتان بسیار گستاخ است، جلوی او را بگیرید. به کودک درونتان یاد بدهید که تمرکزش را بالا ببرد.

کودک درون متولدین دی

کودک درونتان با زندگی در شرایط سخت آشنا است. قوانین سخت گیرانه ای داشتید که همیشه شما را محدود کرده است اما یادتان باشد چون با قوانین سخت و محدودیت ها بزرگ شده اید به این معنی نیست که همیشه باید اینگونه زندگی کنید و کودک درونتان را حبس کنید. زمانی که نا امید می شوید، به چیزهایی که خوشحالتان می کند فکر کنید تا حالتان خوب شود.

احتمالاً خانواده ای داشتید که به شما اجازه می دادند خودتان باشید و شما را تشویق می کردند که شاد باشید. کودک درونتان فوق العاده خلاق است و هرچه به ذهنش می آید، میگوید و نمی ترسد. اما شما یک نقطه ضعف اساسی دارید. شما باید سعی کنید تمرکزتان را حفظ کنید و قبل از انجام هر کاری به اندازه کافی به آن فکر کنید.

در دوران کودکی شما بیش از حد احساسی بودید. بخاطر اینکه هیچوقت منطقی فکر نکردید و گاهی شکست خوردید همیشه تلاش می کنید کودک درونتان را سرکوب کنید تا از روی احساس تصمیم نگیرید. شما میتوانید با دیگران در ارتباط باشید، شیطنت کنید و کارهای هیجان انگیز انجام دهید و در عین حال منطقی فکر کنید. فقط کافی است یاد بگیرید که تعادل را چگونه در زندگیتان برقرار کنید.

منبع سایت طلا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    بهمن و اسفند چی شد؟

  • ...

    کودک درون من خیلی وقته که مرده!
    وقتی کودک درون من مرد تازه فهمیدم از خطوط مرزی بی مهابا نباید رد شوم و برای رد شدن حتما باید بلیط گرانقیمتی تهیه کنم.

  • فیروزه

    پس کودک درون بهمن و اسغچی میشه.اونا کودک درون ندارن آیا؟

  • علی

    بهمن و اسفند پدر بزرگ درون دارن ،به همین جهت حذف شدن

  • ناشناس

    بهمن و اسفند کودک درون ندارند از اول بزرگ بودند

  • ناشناس

    بهمن و اسفند نیست

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی