کد خبر : 15916

عروسی | عروسی که عزا شد

این تروریست تکفیری وقتی درب شبستان امام خمینی را بسته می بیند به سمت بالاسر حضرت حرکت میکند و پس از ورود به حرم از نگهبان تا زئران را به رگبار می‌بندد و تا چشم کار می‌کند فوجی از خون حرم ‌را در بر می‌گیرد و انگار دیوارها به سرخی آلاله‌ درآمده و خون گرم، فرش‌های شبستان را رنگین می‌کند.

به گزارش ورنداز :

دختری که یک هفته قبل از عروسی عزادار شد

در هنگامه نماز مغرب و عشا و در زمانی که زائران در حرم مطهر شاهچراغ صف اقامه نماز جماعت بسته‌ بوند، ‌ناگهان صدایی مهیب جماعت را نگران و مضطرب می‌کند. صدای فریاد و هیاهوی زنان و مردان و کودکان، شبستان امام خمینی را به لرزه درمی‌آورد. فردی اسلحه به دست، از بدو ورود به حرم شروع به تیراندازی می‌کند. ‌

این تروریست تکفیری وقتی درب شبستان امام خمینی را بسته می بیند به سمت بالاسر حضرت حرکت میکند و پس از ورود به حرم از نگهبان تا زئران را به رگبار می‌بندد و تا چشم کار می‌کند فوجی از خون حرم ‌را در بر می‌گیرد و انگار دیوارها به سرخی آلاله‌ درآمده و خون گرم، فرش‌های شبستان را رنگین می‌کند.

 

‌در این حادثه تروریستی از کودک 2 ساله گرفته تا زنان و افراد پا به سن گذشته شهید و مجروح می‌شو‌ندو محشری در حرم برپا می‌شود‌؛ این حادثه ابعاد تلخ بسیاری داشت از کودکی که پدر، مادر و برادرش را از دست می دهد تا مادری که در یک هم مادر شهید می‌شود و هم همسر شهید.

متأسفانه ‌در جریان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، حضرت احمد بن موسی(ع)، 13 نفر از هموطنان شیرازی به شهادت رسیده و 30 نفر زخمی و مجروح شدند. ‌

اما با انتشار اعلام اسامی شهدای حادثه تورریستی شاهچراغ، مشخص شد که تلخی و سوزناکی این حادثه برای آرتین، بسیار بیشتر از سطحی است که او تا به این ساعت متوجه آن شده است و متأسفانه پدر، مادر و برادر آرتین در این حادثه تروریستی جان خود را از دست داده و به شهادت رسید‌‌ند.

تلخی حادثه تروریستی شیراز برای همه مردم ایران بسیار زیاد است اما برای خواهر آرتین بیش از همه تلخ تر است دختری که یک هفته قبل از مراسم عروسی‌اش " عزادار ‌"پدر، مادر و برادرش" شد.

محمد مخبر عصر ‌پنجشنبه‌ در جریان سفر به شیراز که برای اطلاع از روند بررسی ابعاد حادثه تر‌وریستی در حرم شاهچراغ (ع) انجام شد،‌ با حضور در بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی، از مجروحان و مصدومان این حادثه عیادت کرد و در گفت‌وگو با پزشکان و کادر درمان بیمارستان، در جریان آخرین وضعیت سلامت مجروحان این حادثه و روند درمان آنها قرار گرفت و دستورات لازم را برای رسیدگی به مجروحان صادر کرد.

‌کاوه اشتهاردی دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور ‌در‌باره عیادت ‌معاون اول رئیس جمهور از مجروحان حادثه تروریستی شیراز در پیامی نوشت: "یکی از تلخ‌ترین لحظات سفر ‌دکتر ‌مخبر به ‌شیراز عیادت از ‌آرتین 5 ساله بود که ‌در مقابل چشمانش، پدر، مادر و برادر او را به شهادت رساندند.‌‌تنها درخواست خواهرش انتقام خون شهدای ‌شاهچراغ بود."

اما در این دیدار تلخ خواهر آرتین خطاب به مخبر می‌گوید "‌جواب آرتین رو چی بدم، منتظره بره خونه پدر و مادرش رو ببینه. هفته آینده قرار بود مراسم عروسی‌ام برگزار شود‌. پدر و مادرم رفته بودند خرید".

قصه حادثه تروریستی شیراز تلخی های فراوانی دارد این تنها گوشه ای این ماجرای تلخ است، قصه تلخ مادری که جگر گوشه‌اش را در این حادثه غم بار از دست داده است یا سه دانش آموزی که کنار مضجع شریف شاهچراغ(ع) آسمانی شدند.

منبع چند ثانیه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی