کد خبر : 15900

قتل | قتل با چاقو

مردی که به کینه ای ترین حالت ممکن خواستگار همسرش را به قتل رساند و پس از سال ها دستگیر شد ! برای ادامه مطلب با ما همراه باشید

به گزارش ورنداز :

مردی که به کینه ای ترین حالت ممکن خواستگار همسرش را به قتل رساند و پس از سال ها دستگیر شد ! برای ادامه مطلب با ما همراه باشید

قتل خواستگار همسر با ضربات چاقو در خیابان! 

 مرکز فوریت‌های پلیسی تهران ساعت 10:30 روز 27مرداد سال گذشته به ماموران خبر داد در خیابان مالک اشتر نزاعی خونین رخ داده است. ماموران وقتی به محل حادثه رفتند، فهمیدند مردی 36‌‌ساله به نام کاوه با فردی 46ساله به نام سعید درگیر شده و به علت اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده و متهم نیز گریخته است. کارآگاهان جنایی وقتی پیگیری این پرونده را آغاز کردند متوجه شدند سعید به همراه همسرش به نام حبیبه و برای درمان ناراحتی قلبی زن جوان از محل سکونت‌شان در شمال کشور به تهران آمده و به بیمارستان میلاد رفته بودند اما پس از انجام اقدامات درمانی زمانی که قصد داشتند مجددا به شهرستان بازگردند، سعید مقابل منزل پدرزنش با مقتول درگیر شد و چندین ضربه چاقو به سینه و قفسه سینه او وارد کرد.

در تحقیقات صورت‌گرفته برای مشخص شدن انگیزه جنایت معلوم شد چند سال پیش پسر 20ساله سعید به نام احسان به تهران مهاجرت کرده و به عنوان شاگرد در مغازه کاوه مشغول به کار شده اما پس از گذشت مدتی، به مصرف موادمخدر اعتیاد پیدا کرده. همین موضوع باعث شده بود کاوه، به بهانه اطلاع دادن موضوع اعتیاد احسان، با اعضای خانواده وی ارتباط و تماس پیدا کند. سعید وقتی فهمید کاوه با همسرش در ارتباط است به موضوع مشکوک شد و اختلاف شدیدی میان او و حبیبه ایجاد و باعث شد آن دو پس از شدت گرفتن اختلافات، تصمیم به متارکه بگیرند اما قبل از طلاق رسمی مدتی را جدا از هم زندگی کردند. پس از این اتفاق کاوه تصمیم گرفت بعد از جدایی حبیبه با این زن ازدواج کند اما بعد از مدتی سعید و همسرش به این دلیل که دو دختر و یک پسرشان در طول مدت اختلاف در منازل بستگان زندگی می‌کردند و اوضاع آشفته‌ای داشتند از طلاق منصرف شدند و به زندگی مشترک خود ادامه دادند. در این مدت احسان نیز اعتیادش را ترک کرد. سعید و خانواده‌اش برای فراموش کردن بحران پیش‌آمده تصمیم به مهاجرت گرفتند و ساری را برای ادامه زندگی انتخاب کردند. پس از گذشت مدتی به علت تشدید ناراحتی قلبی حبیبه، این زوج به تهران آمدند و زن جوان در بیمارستان میلاد تحت درمان قرار گرفت.

پلیس در جریان تحقیقات قتل خواستگار همسر، فهمید روز حادثه پس از بازگشت این زوج از بیمارستان سعید همسرش را به خانه پدرزنش برد و در آنجا کاوه را دید و با وی درگیر شد. در شرایطی که متهم پس از ارتکاب جنایت از تهران متواری شده و اعضای خانواده‌اش نیز منکر داشتن هرگونه اطلاعی از وی بودند، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند سعید به دفعات مخفیگاه خود را در شهرهای مختلف کشور تغییر داده و طی این مدت در شهرهای ساری، تهران، میانه، اردبیل و... زندگی مخفیانه داشته است.

 

سرانجام کارآگاهان در ساعت 12روز دوشنبه هفته جاری موفق به دستگیری این مرد در میدان آریاشهر تهران شدند و با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی وی صراحتا به ارتکاب قتل خواستگار همسر اعتراف کرد. سعید درباره روز حادثه گفت: «پس از بازگشت از بیمارستان، مجددا نزد پدرزنم رفتم تا پس از برداشتن وسایل همراه حبیبه به شهرستان بازگردیم؛ در حالی‌که همسرم به داخل منزل پدرش رفته بود، من نیز با پیدا کردن محلی برای پارک خودرو به سمت در منزل پدرزنم راه افتادم اما به علت خراب بودن آیفون منتظر ماندم تا همسرم در را باز کند. در حالی‌که منتظر ایستاده بودم، ناگهان سایه‌ای را در پشت سر خود احساس کردم و کاوه را دیدم که قصد داشت با یک چوب دستی مرا کتک بزند. در حالی‌که با کاوه درگیر شده بودم، توانستم در یک لحظه چوب را از دست او خارج کنم اما وی ناگهان چاقویی را از کمرش بیرون آورد و به سمت من آمد. مجددا توانستم در فرصتی مناسب چاقو را از او بگیرم. این‌بار درحالی‌که چوب دستی به دست کاوه افتاده بود، با چاقو چندین ضربه به سینه و شکم وی زدم و همزمان با حضور همسرم در مقابل در منزل، چاقو را زمین انداختم و به سرعت از محل متواری شدم.»

منبع منیبان
ارسال نظر

تبلیغات متنی