کد خبر : 15878

فال | فال روزانه

برای اطلاع از فال روزانه امروز با ما در ادامه همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

فال روزانه

برای اطلاع از فال روزانه امروز با ما در ادامه همراه باشید.

امروز صبح به لطف آب‌وهوای کیهانی، شور و هیجان بالایی خواهید داشت و خواه‌ناخواه شما را به سمت تحول سوق خواهد داد.بهتر است تغییر و تحولی در روابط دوستانه خود دهید و برخی افراد را از زندگی خارج کنید.حقایقی که نسبت به شما وجود دارند را باور داشته باشید.

فال روزانه فروردین

شما زیبا، ارزشمند و شایسته هستید. شما لایق عشقی هستید که می خواهید؛ لایق زندگی ای هستید که مدت هاست در ذهن خود تصور می کنید. بنابراین، موانع را کنار بزنید.

روی باورهای منفی که باعث می شوند احساس عدم توانایی یا ناکافی بودن داشته باشید، کار کنید. اکنون آماده هستید تا آن سوی این طوفان، با نسخه جدیدی از خودتان ملاقات کنید.

به تحولات درونی تان توجه کنید…

فال روزانه اردیبهشت

امروز، روز طغیان شماست؛ طغیانی مقدس؛ اشتیاق سوزانی برای تغییر، دگرگونی و تبدیل شدن به نسخه جدیدی از خودتان. به جای انکار ندای درونی تان، یک فنجان چای بریزید و به آنچه می گوید گوش دهید.

به احتمال زیاد، خود برترتان شما را فرا می خواند تا روی الگوهای فکری منفی که در حال حاضر مانع شما می شوند، کار کنید تا بتوانید فضا را برای چیزی که به آن فراخوانده شده اید، باز نمایید.

به ندایی که شما را وادار به یک تغییر درونی می کند، توجه کنید…

فال روزانه خرداد

شما احساسات تان را بیان نمی کنید. اجازه می دهید همه این احساسات در درون تان بمانند و از بین بروند و دلیل عذاب تان شوند. سعی کنید احساسات تان را بروز دهید.

از کنار آنچه در این لحظه احساس می کنید، به سادگی رد نشوید. مهم تر از همه، خود را از این باور که باید احساسات تان را سرکوب کنید تا مورد علاقه و پذیرش دیگران واقع شوید، رها سازید.

وقت آن رسیده که صدای حقیقی شما شنیده شود…

فال روزانه تیر

امروز، کمی اوضاع به هم ریخته است. اما شما هرگز نباید احساس کنید که کنترل شرایط را از دست داده اید. به جای مقاومت در برابر آنچه به شما نشان داده می شود، چراغ آگاهی را روشن کنید.

از چیزهایی که دیگر هماهنگ و همسو نیستند، آگاه شوید. فرآیند پاکسازی را آغاز کنید. پاکسازی می تواند دلهره آور باشد. اما خبر خوب این است که روح برتر شما، در طول تغییراتی که در این لحظه نیاز دارید، شما را حمایت خواهد کرد.

همه چیز، بنا به دلیلی اتفاق می افتد…

فال روزانه مرداد

وقتی در جریان زندگی قرار می گیریم، متوجه می شویم که هر اتفاق به ظاهر بدی، به نفع ما و به خاطر ما اتفاق می افتد، نه برای رنجاندن ما؛ اینکه هر چالشی فرصتی است برای رشد و تبدیل شدن به بهترین نسخه خودمان.

بنابراین، آنچه را که اکنون بر سر راه تان قرار دارد، بپذیرید و بدانید که این پذیرش به شما قدرت می دهد که شرایط را به نفع خود تغییر دهید. برخیزید… دعوت به رشد را بپذیرید!

این فرصت را در آغوش بگیرید تا بوم زندگی خود را با درخشان ترین رنگ ها رنگ آمیزی کنید. شما در حال آماده شدن برای ملاقات با نسخه کاملا جدیدی از خودتان هستید.

برخیزید…

فال روزانه شهریور

یک قدم به عقب بروید و مشاهده کنید. تنش میان آنچه روح برایتان می خواهد و آنچه خودتان برای خود می خواهید را مشاهده کنید.

با رها کردن مقاومت، می‌ توانید تمام راه‌ هایی را که از طریق آن ها در امان می مانید، تشخیص دهید. در خصوص روابط بین فردی، باید عدم دلبستگی و وابستگی را تمرین کنید.

ممکن است نتوانید فورا تعارضات را حل کنید و این اشکالی ندارد. تمیز دادن زمان و انرژی، مهارتی است که در این لحظه به فراگیری آن فراخوانده شده اید.

بر تنش بین آنچه می خواهید و آنچه روح برای شما می خواهد نظارت کنید…

فال روزانه مهر

شما کافی هستید! شما را صرفا به خاطر حضورتان دوست دارند؛ به خاطر خودتان و چیزی که هستید. پذیرش را در خودتان تقویت کنید.

در خصوص اهداف حرفه ای یا خلاقانه تان، باید هماهنگی و هم ترازی را حفظ نمایید. توانایی بخش بندی کردن در این زمان برای شما یک ابرقدرت خواهد بود.

چیزی که اکنون هستید را بپذیرید…

فال روزانه آبان

ماه نو به همراه کسوف در نشان فلکی شما، وضوح را به ارمغان می آورد. اکنون به وضوح می بینید که چه خیانتی در حق خود کرده اید! اما خبر خوب این است که می توانید تغییر کنید.

شما قدرت، شجاعت و خرد لازم برای تغییر دادن همه چیز را دارید. بنابراین، از حمایت از خود نترسید.

می توانید تلاش کنید تا دوباره صدای بر حق خود را به دست بیاورید و چیزهایی را که نیاز دارید، درخواست کنید. روح برتر شما در هر لحظه از شما حمایت خواهد کرد.

صدای بر حق خود را بازیابید…

فال روزانه آذر

برای داشتن یک رابطه خوب، تلاش هر دو نفر لازم است. بنابراین، توجه داشته باشید که آیا شریک عاطفی شما برای رابطه تان تلاش می کند یا خیر؟ آیا فضا را برای رشد شما فراهم می کند یا خیر؟

زمان آن رسیده است که چیزها را همانطور که هستند ببینید، نه آنطور که می خواهید باشند. حقیقت تلخ است. اما این تلخی به شما کمک می کند آنچه را که دیگر به صلاح شما نیست، تشخیص دهید تا بتوانید فرایند حذف را آغاز کنید.

زمان آن رسیده که واقع بینی باشید…

فال روزانه دی

شما قربانی شرایط نیستید. شما موجودی مجسم هستید. شما جهان در حال حرکت هستید و از قدرت ایجاد معجزه برخوردارید.

بنابراین، از هر موقعیتی درسش را بگیرید. با کیمیاگری، درد خود را به قدرت، و سم را به یک اکسیر شیرین برای رشد و تکامل تبدیل کنید. شما آماده هستید تا آن طرف طوفان ها، با نسخه جدیدی از خود روبرو شوید.

دردتان را به قدرت تبدیل کنید…

فال روزانه بهمن

کائنات در طول این مسیر، همدست شماست و با شما همکاری می کند. وقت آن است که قدرت ذاتی خود را بازیابید. علیرغم مقاومتی که ممکن است در درون خود احساس کنید، باید خود را برای حرکت در جهت رشد، به چالش بکشید. به زودی، با نسخه جدیدی از خود آشنا خواهید شد.

سطح خود را بالا ببرید…

فال روزانه اسفند

لحظه ای وقت بگذارید و فکر کنید که این نارضایتی از کجا سرچشمه می گیرد. آیا ممکن است تمام وقت و انرژی خود را به افراد دیگر اختصاص داده باشید و در نتیجه از درون احساس خستگی کنید؟

شما باید تعادل ایجاد کنید. باید راهی پیدا کنید که بدون به خطر افتادن نیازهای خودتان، در کنار بقیه باشید. «نه» گفتن را یاد بگیرید. روح شما، فضا را برای دگرگونی شما در حال حاضر فراهم کرده است.

راهی پیدا کنید که هم به دیگران کمک کنید، و هم نیازهای خودتان را نادیده نگیرید…

 

منبع مجله اینترنتی کوکا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی