کد خبر : 15554

دردسر جدید علی دایی | واکنش تند علی دایی

علی دایی واکنش تندی نسبت به شیطنت رسانه های بیگانه نشان داد و گفت: بیخود کرده اند اسم من را در دادخواست علیه ایران آورده اند

به گزارش ورنداز :

علی دایی واکنش تندی نسبت به شیطنت رسانه های بیگانه نشان داد و گفت: بیخود کرده اند اسم من را در دادخواست علیه ایران آورده اند علی دایی بازیکن و مربی مطرح ایرانی در تاریخ 1 فروردین ماه 1348در اردبیل متولد شده است. علی دایی بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است. علی دایی که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است. علی دایی  اخیرا به شیطنت رسانه های بیگانه در خصوص حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی واکنش جنجالی ای از خود نشان داد.پس از مطرح شدن بحث احتمال حذف تیم ملی فوتبال کشورمان، بخش فارسی شبکه یورو نیوز سعی داشت در گفت و گویی نظر علی دایی را درباره دادخواستی که برای تحریم تیم ملی از جام جهانی تهیه شده جویا شود.

علی دایی که علاقه ای به این گفت و گو نداشت در پاسخ به ادعایی مبنی بر اینکه در این دادخواست نام او را هم آورده‌اند که با وی بد برخورد شده است، گفت: من مصاحبه نمی‌کنم. امضای من است؟ هرکسی هم آورده بیخود کرده است.

حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25
منبع رکنا
ارسال نظر

تبلیغات متنی