کد خبر : 15492

فال | فال ابجد | فال ابجد امروز

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ورنداز :

فال ابجد امروز

حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: اقبالتان نیک است و آرزوهایتان حاصل می‌شود. رزق و روزی از جانب پروردگار به دستتان میرسد که اگر شکرگزاری کنید بیشتر هم میشود. به دنبال فریب‌کاری و دروغ نباشید که بالاخره دستتان رو می شود و رسوای عالم خواهید شد. همواره توکلتان بر خداوند باشد و از مشکلات هراسی به دل راه ندهید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: به زودی خبرهای خوب و خوشی را از طرف شخصی دریافت خواهید کرد که باعث آرامش و آسایش در شما می شود، اگر مقصودی دارید برای آن تلاش بیشتری داشته باشید تا به دستش بیاورید، بزودی غم و اندوه شما از بین می‌رود و زندگی‌تان پر از شادی و موفقیت های بالایی خواهد شد.

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر: سعی کنید؛ هیچ گاه در زندگی به کسی اعتماد نکنید چون این روزها کسی قابل اعتماد نیست ممکن است از شما سوء استفاده کنند و شما را به دردسر های بزرگی بیندازند، اگر قصد انجام کارهای مهمی را دارید با بزرگان خود مشورت کنید تا به شما راه درست را نشان دهند و سربلندی و آرامش را در وجودتان به وجود بیاورند.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ج د

تعبیر: در راز و نیاز با خداوند بپردازید و هیچگاه راز دل تان را با کسی در میان نگذارید، سعی کنید؛ در کار و شغل خود فرد فعالی باشید اگر قصد رفتن به سفری را دارید هر چه زودتر راهی این سفر شوید که برایتان موفقیت و آرامش خاصی را به ارمغان می آورد.

بهترین دعای آشتی فوری با همسر ، جاری ، دوست و ..

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: فالت خوب است. اگر گم شده ای دارید به زودی پیدایش می کنید و این باعث خوشحالی و آرامش بیشتری در شما می شود، بهتر است؛ در کار و شغل خود بی گدار به آب نزنید و به طور دقیق و منظم کارهایتان را به انجام برسانید تا سربلندی را در آینده به دست بیاورید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د د آ

تعبیر: طالعت روشن است. به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و مشکلات زندگی تان از بین خواهد رفت سعی کنید؛ با صبر و حوصله به تمام مشکلات زندگی خود رسیدگی کنید و هیچگاه با عجله دست به کاری نزنید، که برای تان مشکلات بزرگی در زندگی به وجود می آورد.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ب د د

تعبیر: طالعت خوب است.بزودی در آینده شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی می‌دهد که باعث خوشحالی و آرامش گرفتن شما خواهد شد، سعی کنید؛ به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهید که برای تان مبارک است. آینده خوب و خوشی را در زندگی برایتان فراهم میسازد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید و اگر زبانتان را نگاه دارید زندگی به کامتان می‌شود. بدخواهانی که دارید راه به جایی نخواهند برد و از مشکلات رهایی می‌یابید. اگر همواره در زندگی امیدتان به پروردگار باشد مطمئناً بهترین ها برایتان رخ خواهد داد.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ا ج

تعبیر: مطمئنا نیاتتان حاصل می شود و اگر صبور باشید زندگی به کام می شود. شخصی همواره درصدد است تا به شما آسیب برساند و برای تان بی آبرویی پدید بیاورد اما فردی از شما حمایت می کند و اجازه نمی دهد. اگر با بزرگتر هایتان به نیکی رفتار کنید و به حرف‌هایشان گوش فرا دهید راه سعادت و خوشبختی را میابید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: اقبالتان عالی است و روز به روز هم بهتر می‌شود اما بد اندیشانی در زندگیتان وجود دارند که اگر به حرف هایشان گوش فرا دهید از سعادت و خوشبختی باز می مانید. اگر قصد دارید تا برای فردی قدم خیر بردارید حتماً استخاره کنید و بی گدار به آب نزنید تا دچار مشکل نشوید.

فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: زندگی برای تان خوش و خرم خواهد شد و اگر امیدتان را نسبت به خداوند از دست ندهید مطمئنا آرزوهایتان حاصل می‌شود. از اعمال و رفتارهای بد و نادرست به دور باشید تا دچار مشکل نشوید. راهی را آغاز می کنید که راه سعادت و خوشبختی شماست پس هراسی به دل راه ندهید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب آ ب

تعبیر: آرزوهایی که دارید میسر می شود و سلامتی خود را به دست می آورید. اگر قصد دارید تا ملکی را به فروش برسانید کاملا مراقب باشید تا سرتان کلاه نرود. هم اکنون بخت و اقبال با شما یار است و دست به هر کاری که بزنید با موفقیت روبرو می شوید پس تعجیل کنید. در نمازهایتان کاهلی نکنید.

 

 

منبع اقتصاد آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی