کد خبر : 15378

نوید محمدزاده | جنجال مسخره محمد زاده و پانته‌آ بهرام | خبر بازداشت نوید محمدزاده

این روزها خب اوضاع چندان مساعد نیست، یا حداقل می‌شود اینطور نوشت که درصد تشویش و اضطراب خیلی بالاتر از حد نرمال است در همین ساعات اتفاقاتی در زندان اوین افتاده که بنا بر اخبار رسمی احتمالامنجر به فاجعه‌ای نشده اما به هر حال نگرانی تشویش گسترده‌ای ایجاد کرده.

به گزارش ورنداز :

در حدود یک ماه اخیر و پس از گذر از روزهای ابتدایی حالا تحرکات سلبریتی‌ها هم پیرامون منازعات دامنه‌دار کم و کمتر شده، دیروز علی دایی بعد از مدت‌ها موضعی گرفت که البته شفاف بود اما انگار برخی دیگر صرفا برای حضور در اخبار تلاش دارند مواضعی داشته باشند در جهت و امتداد شهرت خودشان، نمونه‌اش پانته‌آ بهرام با پروفایل اخیر و خبرسازش و یا نوید محمدزاده که در ابتدای شروع اعتراضات «ببر کرد فروردینی» بود و حالا اکانت اینستاگرامش را هم حذف کرده. مساله این نیست که سلبریتی‌ها باید چه موضعی بگیرند، مساله حتی این هم نیست که اصلا باید موضع بگیرند؟ مساله این است که آن‌ها خودشان هم باور دارند که دیگر خیلی مرجعیتی ندارند و برخی‌هاشان تلاش دارند با توسل به چنین فضایی سویه‌ی شهرت خودشان را تقویت کنند. 

لازم به ذکر است که بسیاری از چهره‌های مشهور از فوتبالیست تا بازیگر و خواننده، قدرت تشخیص بالای خودشان را نشان داده‌اند و اما خب برخی هم مثل این دو عزیز به گونه‌ای رفتار کرده‌اند که در پس ذهن افکار عمومی میماند، در ادامه بخش‌هایی از یادداشت روزنامه وطن امروز در انتقاد از پانته‌آ بهرام و نوید محمدزاده را می‌خوانید، البته صرفا دست به بازنشر یادداشت امروزِ این روزنامه زده و بازنشر به معنای تایید نیست:

یکی از آسیب‌های جدی که در هفته‌های اخیر از سوی برخی سلبریتی‌ها و چهره‌های هنری به فضای عمومی کشور وارد شده، نشر هر گونه خبر، بدون تایید کذب و صدق آن است. در یکی از تازه‌ترین اقدامات از سوی این چهره‌ها، پانته‌آ بهرام، یکی از این افراد، با انتشار تصویری از خود، چند روزی دست به خبرسازی زد. تصویری که در آن صورت بهرام زخمی و آسیب دیده بود. این تصویر هیچ توضیحی نداشت چون به عنوان تصویر نمایه صفحه شخصی او منتشر شده بود. همین مساله باعث شد ادعای شکنجه او در فضای مجازی منتشر شود. برخی رسانه‌ها هم این خبر را با عنوان «شکنجه» بازنشر کردند.

همه اینها در حالی بود که یکی از منتقدان سینما در صفحه شخصی خود با ارائه توضیحی پیرامون تصویر منتشر شده از سوی پانته‌آ بهرام نوشت: همه پیج‌ها زدند «شکنجه پانته‌آ بهرام»؛ برق از سرم پرید! مغزم پرس شد! فقط گفتم قبل از نوشتن، دقیق از جزئیات باخبر شوم. چون مطمئن بودم حال خودش بعد شکنجه وخیم است، از بازیگری معتبر که رفیق اوست، پرسیدم... بعد چند دقیقه پیام داد پانته‌آ میگه «شکنجه چیه؟ کجا گفتم شکنجه؟ از جایی افتادم!» گفتم جان؟ دارد از ترس پنهان می‌کند؟ گفت «نه راست میگه! این عکس رو قبلا هم پروفایل گذاشته! الانم سر همدردی با زنان گذاشت! 

لامعی در ادامه در انتقاد از حرکت پانته‌آ بهرام می‌نویسد: «الان وقت این کارهاست؟! الان وقت این مدل مسخره‌بازی‌هاست؟!» این منتقد می‌افزاید: «خانم این کار دیگر اسمش نه موج‌سواری؛ که رسما کاسبی احساس است. از احساسات زخمی ما کاسبی می‌کنید... این یک مدلش را دیگر توسط سلبریتی‌های ایرانی ندیده بودیم که بحمدالله توسط شما قفلش شکسته شد.

f1941

روز گذشته نیز خبر دیگری در فضایی مشابه طرح شد که در رسانه‌های خارجی نیز بازتاب پیدا کرد؛ خبر بازداشت نوید محمدزاده! میترا محمدزاده، خواهر نوید محمدزاده بازیگر سینما، با انتشار متنی در اینستاگرام خود از مفقود شدن برادرش خبر داد و نوشت: «هیچ اطلاعی از نوید نداریم و حساب کاربری اینستاگرام او از دسترس خارج شده است. جان نوید در خطر است» 

photo_2022-10-16_09-27-48

این ادعا به فاصله کوتاهی تکذیب شد، چرا که نوید محمد‌زاده خود صفحه شخصی‌اش را غیرفعال کرده و در حال حاضر نیز سر ضبط سریال «اکتور» به کارگردانی نیما جاویدی حضور دارد

 

منبع منیبان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی