کد خبر : 15304

قتل | قاتل | قتل کودک 6 ساله تهرانی | ضرب‌وجرح منجر به قتل

ضرب‌وجرح شدید کودک ٦ ساله تهرانی منجر به قتل او توسط پدرش شد.

به گزارش ورنداز :

پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.

 یک ماه قبل پسربچه‌ای توسط پدر و نامادری‌اش به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و سه هفته بعد فوت کرد. درحالی که معاینه اولیه پزشکی حکایت از خونریزی داخل شکم داشت و همچنین آثار سوختگی روی دستش بود، موضوع به گزارش ماموران کلانتری رسید و تحقیقات در پرونده آغاز شد. شواهد نشان می‌داد که دلیل مرگ کودک، قتل است.

موضوع در دستور کار محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت و پدر و نامادری به عنوان مظنونان پرونده بازداشت شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد پدر در ابتدا به پرستاران گفته بود که فرزندش قرص برنج خورده است، اما پدر کودک در جریان تحقیقات، این حرف را انکار کرد و تناقض‌گویی‌ها سبب شد که ظن ماموران به او بیشتر شود.

در نهایت پدر این کودک به ضرب‌وجرح منجر به قتل اعتراف کرد، اما مشخص شد که نامادری در این حادثه نقشی نداشته است. حتی مادر کودک گفت که رابطه فرزندش با نامادری خوب بوده و همیشه درخصوص موضوعات مربوط به کودک در واتساپ با هم در تماس بوده‌اند.

در ابتدای تحقیقات نامادری گفته بود که همسرش گاهی پسربچه را تنبیه می‌کرد. در نهایت پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: «چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.»

منبع شهروند
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    ول‌ش نکنی چقدر بی عاطفه پدر بی رحم

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه این جور پدر مادرا را

  • حمید

    پدرسگ بیشرف

  • ناشناس

    تف به ذات تو پدر بی وجود که بجای رفتار مهربانه با فرزند خردسال طفل معصوم را شکنجه و به قتل رساندی.
    بیوجود حروم زاده کثیف

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی