کد خبر : 15107

فال | فال روزانه | فال روزانه امروز

برای اطلاع از فال روزانه خود با ما در ادامه همراه باشید.

به گزارش ورنداز :

فال روزانه امروز

برای اطلاع از فال روزانه خود با ما در ادامه همراه باشید.

فال روزانه امروز فروردین

شما امروز از نظر احساسی متهم شده‌اید، اما شاید خوب نباشد به هرکسی که رسیدید افکارتان را با او در میان بگذارید.

شاید شما بدون هیچ منظور خاصی مرتکب اشتباهی شده باشید، اما حرفهایی که بر زبان می‌آورید بیشتر از آنچه که فکرش را بکنید بر دیگران تاثیر خواهد گذاشت.

کمی ‌درد دل کردن کمکتان می‌کند حس بهتری پیدا کنید و همچنین سعی کنید از توانایی‌های بالای خود برای انجام دادن کارهای سودمند استفاده کنید.


فال روزانه امروز اردیبهشت

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید!

تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند.

گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ کس صدمه نخواهد زد.


خرداد

امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید.

 

حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید.

باوجود اینکه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار کنید، می‌توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.


تیر

شما امروز به خصوص اگر همکارانتان را دوست داشته باشید برای رفتن به سر کار اشتیاق دارید. اما هنوز بخشی از وجود شما هنوز دوست دارد در خانه بماند.

تعادل ایجاد کردن بین روابط خانوادگی و فعالیتهای حرفه‌ای‌تان از آن چیزی که به نظر می‌رسد راحت تر است.

بدون اینکه بیشتر درگیر یکی از این آنها بشوید به هر دو بخش زندگی تان توجه کافی داشته باشید.

مرداد

شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید.

شما حتی اگر تلاش کنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش کنید. با دقت کردن به عکس العمل‌های خود هنگام بروز مشکلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید که تا بحال نمی‌دانستید.

اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز کنید، این کار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.


شهریور

 

امروز شیرینی و حلاوت احساساتتان، حال چه دوستی جدیدی را تجربه کرده باشید چه نکرده باشید، شما را مست و سرخوش می‌کند! شما می‌توانید دوباره عاشق فردی آشنا بشوید و یا اینکه با فردی غریبه طرح دوستی بریزید.

دوستی شما از هر نوعی که باشد فرقی نمی‌کند، تا موقعی که اجازه ندهید ترس و تردید به عشقتان راه پیدا کنید این شور و هیجان شما به دیگران هم منتقل می‌شود.


مهر

امروز با وجود اینکه دیگران هم با شما موافقت می‌کنند، ولی بیشتر از اینکه فردی معمولی و مثل همیشه باشید استدلالی و منطقی شده‌اید. ونوس یعنی سیاره بخت شما از کنار بهرام عبور می‌کند.

متاسفانه سیاره پیام‌آور در نشانه شما حرکتی رو به عقب دارد و سبب به وجود آمدن سوءتفاهمات می‌شود. همین الان به دنبال راه حل نگردید؛ این کار را به فردا موکول کنید.


آبان

امروز یک نفر در محل کارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدکه چه کار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امکان دارد شما خوب رفتار کرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به کارهای شما نداشته‌اند.

باوجود اینکه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت کردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشکلات تمام شود!


آذر

با وجود اینکه امروز شما با حرفهاهایتان خیط بالا می‌آورید! ولی با حسن نیتتان می‌توانید به راحتی خطاها و لغزشهای اجتماعی‌تان را بپوشانید.

بخشی از مشکلات شما دلیلش فقط این است که صبرتان کم شده و نمی‌توانید با شکیبایی به حرفهای دیگران هم گوش دهید.

حتی اگر صبور هم باشید باز هم به عکس‌العمل بعدی خود فکر می‌کنید که این کار اصلا لازم نیست. پس حتی اگر درحال تفریح کردن هم هستید آرام‌تر رفتار کرده و به فکر خودتان باشید.


دی

احساس شما به گونه ای است که انگار وقتتان تمام شده است و اگر لازم شد خودتان را برای رویایی آماده خواهید ساخت.

تصمیم بگیریدکه افکار منطقی خود را کنار گذاشته و فقط به سمت افکاری بروید که از اعماق ضمیر ناخودآگاهتان سرچشمه می گیرد.

باوجود اینکه ناشناخته ها ترسناک هستند، اگر بتوانید نیازتان برای برنده شدن غلبه کنید، آن وقت فرصت مطرح کردن تجربیات شخصی خود را پیدا خواهید کرد.


بهمن

امروز امکان دارد به خاطر مسائل و مشکلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان کند، البته اگر خودتان بخواهید!

باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض کند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یک فرصت برای نزدیک‌تر شدن به کسی که دوستش دارید و اصلاح کردن روابطتان نگاه کنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.


اسفند

شما امروز کمی ‌مشکل مالی دارید. این مشکل می‌تواند خیلی ساده و بی‌اهمیت باشد مثل مواقعی که کیف پولتان را در خانه جا می‌گذارید و یا یادتان می‌رود از حساب بانک‌ تان پول بردارید.

ولی اگر به مسائل مالی خود به اندازه کافی توجه نکنید همین مشکل ساده بغرنج خواهد شد.

با اولویت‌بندی کردن برای مسائل مالی خود و اجتناب کردن از خریدهای بدون دلیل جلوی مشکلات مالی را از همین حالا بگیرید.

 

 

منبع رکنا
ارسال نظر