کد خبر : 15003

سگها دارای اندازه های مختلفی هستند که نوع جیبی آن قد و قواره ی بسیار کوچکی دارد و بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

به گزارش ورنداز :

سگها دارای اندازه های مختلفی هستند که نوع جیبی آن قد و قواره ی بسیار کوچکی دارد و بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد.

سگ جیبی و سگ گرگی بسیار زیبا و خوشگل بوده که رنگ سفید آن بسیار بین طرفداران محبوب است و به دلیل کوچک بودن برای منازل آپارتمانی بسیار مناسب می باشد.

سگهای جیبی به نوعی سگهای مینیاتوری هستند که مورد پسند بسیاری از کودکان و جوانان قرار گرفته است و دارای نژادهای مختلفی می باشند.

این سگها بسیار باهوش و جذاب هستند و می توانند به عنوان یک بازی سرگرم کننده برای افراد به شمار رود.

مسئولیت نگهداری این سگها کمی دشوار است و می بایست مانند یک کودک نیازمند مراقبتهای ویژه ای می باشند.

2-1

همچنین غذای بیش از حد به سگهای جیبی ممکن است آنها را چاق کند و باعث بروز بیماریهای خطرناک شود و جان سگ را به خطر بیاندازد.

سگهای جیبی به عوامل بسیار زیادی مانند اصل، نژاد و اصالت سگ بستگی دارند که هر کدام از آنها دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند.

این سایت یکی از سایتهای معتبر می باشد که انواع سگهای جیبی را با گواهی سلامت با بهترین قیمت در اختیار متقاضیان گرامی قرار می دهد و در سایت آراد برندینگ می توانید هر نوع سگ جیبی را با هر نوع نژادی که می خواهید پس از مشاهده ثبت سفارش کرده و آن را در کوتاه ترین زمانن ممکن در مقصد تحویل بگیرید.

این سگها زیر نظر دامپزشک و تائیدیه ی سلامت واکسینه شده هستند و دارای اصالت نژاد و شناسنامه دار می باشند و به راحتی می توان آنها را خریداری کرد.

سگ جیبی خوشگل

سگهای جیبی که برخی آن را با سگ تی کاپ می شناسند معمولا حداکثر به حدود 7 کیلو می رسند و به راحتی می توانند آن را حمل کنند.

این سگها در محیطهای گرم و شلوغ سر و صدای زیادی می کنند و بهتر است از این فضاها دور نگه داشته شوند.

سگهای جیبی به نوعی تزیینی هستند که طول عمر آنها به صورت تقریبی تا 12 سال می رسد.

خوراک این سگها بر اساس ذائقه ای که دارند تعیین می شود که برخی از دامپزشکها معتقد هستند غذای پخته را برای آنها در نظر گرفت.

این سگها را می توان به سرپرستی بر عهده گرفت و آنها را خیلی راحت تعلیم داد و جزء خانواده بر شمرد.

2-2

سگهای جیبی مدلها و نژادهای متفاوتی دارند که می توان به پینشر، تریر، پودل شیتزو، پاک، منچستر، پومر و پاپیلان اشاره نمود که هر کدام از آنها نگهداری و مراقبتهای خاص خودش را دارد و دارای اشکال و قیافه های با مزه و زیبایی می باشند . جهت اطلاع از قیمت سگ جیبی باید به سایت های مرتبط مراجعه کنید.

در نظر داشته باشید این سگ ریزش موی فراوانی دارد و ممکن است در طول روز مقدار زیادی از موی این حیوان ریخته و سپس بر روی بدنش رشد کند اما سگهای تریر شکلی شبیه به خرس را دارند و بسیار مهربان و خوش برخورد هستند.

سگهای پودل نگهبانان خوبی به شمار می روند و دلیر و کمی مغرور بوده و کمتر کسی می تواند با آنها ارتباط بر قرار کنند ولی سگهای شیتزو و پاگ بسیار دلربا و بازیگوش هستند و برای خانه های آپارتمانی می توانند بهترین گزینه باشند.

خرید سگ جیبی

سگهایی که با ظاهر بسیار کوچک و زیبایی وجود دارند می توانند از آنها بعنوان یکی از بهترین نوع سگها نام برد که در اینجا اگر بخواهیم به قیمت سگ جیبی اشاره داشته باشیم باید بگوییم که این سگها دارای قیمت مناسبی بوده و  شما با پرداخت هزینه ی بسیار کم می توانید صاحب این حیوانات بسیار زیبا شوید و از آنها نیز نگهداری فرمایید.

معمولا سگ ها و گربه های خانگی اندازه ی بسیار کوچکی دارند و همین دلیل می تواند نگهداری و مراقبت از آنها را تا میزان زیادی حساس تر کند به علت اینکه آنها هنوز مجاز به زدن واکسن نبوده و تا آن موقع باید دقت کنید تا دچار مشکل خاصی نشوند.

شما برای نگهداری این نوع سگها باید دقت داشته باشید که تا حدالامکان این موجودات زیبا را در محیطهای نامناسب و شرایط جوی بسیار شلوغ نگه ندارید و آنها را نیز در محیطی قرار دهید که تقریبا آرام بوده و می تواند برایسگ خوشایند تر باشد.

2-3

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید سگ جیبی به آن دقت کنیم نوع غذای این حیوانات می باشد که باید بدانید این سگها دارای جثه ی کوچکی می باشند و به همین دلیل نباید به آنها به میزان زیادی به آنها غذا دهید زیرا اندازه ی آنها نبوده و می تواند آنها را دچار بیماری کند.

این سگها می توانند به سرعت با اطرافیان خود ارتباط برقرار کنند و از نظر احساسات نیز بسیار دوست داشتنی و با محبت هستند که حتی اگر فردی به نگهداری و سگ علاقه ای نداشته باشد با دیدن این نوع سگها از خود بیخود شده و می تواند بسیار با آنها ارتباط برقرار کند و هم بازی بسیار خوبی باشد.

معمولا دیگر نژاد سگ و گربه طوسی به علت اینکه دارای جثه ی بزرگی می باشند نمی توانید به راحتی آنها را با خود به هرجایی ببرید اما این نوع سگها به علت سایز کوچیک خود می توانند به راحتی حمل و نقل شده و با خود به هر جایی ببرید.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی