کد خبر : 14944

شکایت مرد سرشناس و ثروتمند تهرانی | ربودن مرد سرشناس تهرانی

پدر و پسر جوان در سناریوی خشن مرد ثروتمند را ربوده و دست به سرقت میلیاردی زدند.

به گزارش ورنداز :

ربودن مرد سرشناس تهرانی به دست پدر و پسر جوان 

​رسیدگی به شکایت مرد سرشناس و  ثروتمند  تهرانی با موضوع  آدم ربایی  و سرقت اموال از منزلش از مدتی قبل در دستور کار عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. این فرد در صدر شکایت خود اظهار داشت: »نزدیک غروب در خانه خود بودم که زنگ در را زدند 2 سارق با لباس مبدل مامور پلیس حکم جلب قلابی را به من نشان دادند و من را ربوده و یک  خانه متروکه  منتقل کردند. سپس کلید منزلم را از من گرفتند و در حالی که من را حبس غیرقانونی کرده بودند وارد منزلم شدند «.

آدم ربایان مرد سرشناس را در نقطه خارج از شهر رها کردند و سپس مشخص شد مقداری از اموال او و ماشین شاسی بلندش را به سرقت برده بودند. همچنین کارت های بانکی مرد سرشناس را خالی کردند.  بلافاصله تحقیقات پلیسی و قضایی جهت شناسایی و دستیگری متهمان آغاز شد. و سرانجام آنها در یک عملیات ضربتی به دام پلیس افتاده و تحت بازجویی قرار گرفتند. مشخص شد سارقان پدر و پسری بودند که از مدتی قبل خانه شاکی را تحت نظر گرفته و سرانجام نقشه خود را عملی کردند.

بنا بر این گزارش درباره شکایت مرد سرشناس و  ثروتمند  تهرانی متهمان تحت اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار دارند تا مشخص شود که از سوی افرادی اجیر شده بودند یا نه و همچنین درصورت داشتن همدستان احتمالی آنها شناسایی شوند.

منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    یک گاوصندوق ضد دیلم بگیرید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه و اموال ارزشمند را داخلش بذارید که تنها راه نجات جان و مال شما است

تبلیغات متنی