کد خبر : 14839

ایلان ماسک | خرید توییتر توسط ایلان ماسک | تبدیل توییتر به وی چت | تغییرات ایلان ماسک برای توییتر

همزمان با انتشار اخباری درباره احتمال قصد دوباره ایلان ماسک به خرید توییتر، گمانه‌زنی‌ها در مورد چگونگی برنامه‌ریزی این میلیاردر برای تغییر در این شبکه اجتماعی دوباره مطرح می‌شود.

به گزارش ورنداز :

ایلان ماسک

ایلان ماسک این هفته در یک توییت سرنخی را در این باره ارائه کرد: خرید توییتر تسریع‌کننده‌ای برای ایجاد «اپ X» است؛ برنامه‌‍ای که همه امکانات در آن وجود دارد.

در حالی که ایلان ماسک توضیح بیشتری درباره ظاهر اپ ایکس (X) نداده، بسیاری بر این باورند که او آرزو دارد موفقیت «وی‌چت» را تکرار کند که از دهه گذشته عملا به اپلیکیشن همه چیز در چین تبدیل شده است. مردم در حال حاضر از «وی‌چت» برای خواندن انواع اخبار، گرفتن وقت ملاقات با پزشک، پرداخت مالیات و انجام بسیاری از فعالیت های روزانه دیگر استفاده می‌کنند.

ایلان ماسک، از تحسین‌کنندگان پیام‌رسان «وی‌چت» متعلق به کمپانی «تنسنت» است و به نظر می‌رسد او قصد دارد شبکه اجتماعی توییتر را نیز مانند این شبکه اجتماعی چینی تبدیل به شبکه‌ای دارای همه امکانات اطلاع‌رسانی و خدماتی کند. بنیانگذار تسلا در اولین دیدار خود با کارکنان توییتر در ماه ژوئن، از «وی‌چت» به عنوان یک چشم انداز یا الگوی احتمالی برای این شبکه اجتماعی آمریکایی نام برده بود.

ایلان ماسک در سخنانی گفته بود: «می‌دانید، زمانی که به وی‌چت در چین فکر می‌کنم، به این نتیجه می‌رسم که در واقع این یک برنامه خیلی عالی است، اما ما هیچ اپی مشابه «وی‌چت» در خارج از چین نداریم. به همین دلیل من فکر می‌کنم که یک فرصت واقعی برای ایجاد آن وجود دارد. بخش مهمی از زندگی مردم چین در «وی‌چت» جریان دارد، چرا که برای زندگی روزمره آنها کاربردی و بسیار مفید است. به همین دلیل فکر می‌کنم اگر بتوانیم با توییتر به قابلیت و امکاناتی نظیر «وی‌چت» دست یابیم، یا حتی بتوانیم به آن نزدیک شویم، به یک موفقیت بزرگ رسیده‌ایم.

 

منبع همشهری آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی