کد خبر : 14759

دکوراسیون | دکوراسیون جذاب خانه شهرزاد کمال زاده | دکوراسیون شیک اتاق

شهرزاد کمال زاده از بازیگران مطرح کشور می باشد که در بیش از سی فیلم و سریال ایفای نقش نموده است در این مطلب به تصاویر منزل شهرزاد کمال زاده در دورهمی بین هنرمندان پرداخته ایم.

به گزارش ورنداز :

منزل شهرزاد کمال زاده

حتما برای شما هم بارها اتفاق افتاده است که در بدو ورود به خانه دوست یا اقوامتان، یک بخش از چیدمان اتاق نشیمن یا پذیرایی آنها توجه شما را جلب کرده باشد. تعجب نکنید! دوستتان به گنج دسترسی پیدا نکرده است که بتواند یک طراح دکور خلاق و توانمند را برای تغییر چیدمان منزلش به کار گیرد.

او تنها به یک نکته دقت داشته است، سلیقه و علائق شخصی! طراحان دکور همواره معتقدند که یک چیدمان جذاب، قطعا بازتابی از سلایق، علایق و رنگ مورد پسند ساکنان خانه است که با اصول علمی دکوراسیون تلفیق شده و ماحصلی ماندگار خلق می‌کند.

منزل شهرزاد کمال زاده

نحوه چیدمان یک دکوراسیون شیک

برخی از شما هر آنچه را دوست دارید داشته باشید، سریع خریداری می‌کنید و آن را به هر نحو که شده در چیدمان خانه خود جای می‌دهید.

باید به شما بگوییم که این کار اصلا صحیح نیست! در برخی از خانه‌ها روی میز اُپن آشپزخانه یا روی کنسول، آنقدر پر از اشیاء گوناگون است که از شلوغی زیاد هیچ‌یک دیده نمی‌شوند و نمی‌توانند جلوه کنند! به شما توصیه می‌کنیم در مورد خرید همه وسایلی که دوستشان دارید زیاد تعصب نداشته باشید و تنها به این فکر کنید که چگونه می‌توانید جلوه و دکور خانه خود را جدید و متنوع سازید.

توصیه دیگر ما این است که هر بار وسایل دلخواه خود را به دکوراسیون اتاق اضافه می‌کنید، یک وسیله قدیمی‌تر را حذف و آن را به فرد دیگری هدیه کنید تا شیء جدید بیشتر جلوه کند.

دکوراسیون شیک

یادتان باشد هرچه تعدد وسایل در اتاق بیشتر باشد تمیز کردن آنها نیز مشکل تر است. پس از اتمام چیدمان سعی کنید با اضافه کردن وسایلی مثل یک گلدان پر از گل‌های خوش رنگ، به فضا جان دهید.

این را فراموش نکنید که خانه و اتاق‌هایش متعلق به شما است و در نهایت بهترین حالت آن زمانی است که شما در آن احساس راحتی و آرامش کنید. این توصیه‌ها و نکات برای شروع کافیست، دیگر بدون هیچ نگرانی اقدام به تغییر محیط پیرامون خود کنید و بدانید که تغییر و تنوع همیشه لازم است

 

منبع نیک صالحی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی