کد خبر : 14677

حقوق | حقوق بازنشستگان

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری بخشی از دغدغه های معیشتی این قشر را حل خواهد کرد.

به گزارش ورنداز :

حقوق بازنشستگان

نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری بخشی از دغدغه های معیشتی این قشر را حل خواهد کرد.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

«افزایش حقوق ‎کارکنان دولت و ‎بازنشستگان کشوری و لشگری در دستورکار مجلس شورای اسلامی قراردارد. ان‌شالله هفته آینده در صحن علنی مجلس درقالب لایحه دو  فوریتی دولت مطرح خواهد شد.

این افزایش بخشی از دغدغه های معیشتی کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشگری راحل خواهد کرد.»

بررسی لایحه دو فوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت در دستور کار هفته آتی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز قرار داشته و پس از تصویب دو فوریت بررسی این لایحه در صحن مجلس این کمیسیون تخصصی بررسی های کارشناسی را آغاز خواهد کرد.

 

منبع ایسنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    افزایش حقوق بازنشستگان غیر حداقلی بگیرتامین اجتماعی ۳۸ درصد + ۵۵۰ هزار تومان که حق شون بیشتر از این رقم است با توجه به تورم ۳۰۰ درصدی و بازنشستگان کشوری و لشکری غیر حداقلی بگیر ۱۰ درصد + ۹۰۰هزار تومان . دولت ونمایندگان بی سواد چرا؟! اگر به این دلیل است که آنها به خیابان آمدند و اعتراض کردند ما هم آماده ایم و الان موقشه.

  • بازنشسته کشوری

    مجلس و نماینده های محترم،،،، همانطور که فورا و افزایش 38 و 57 درصدی به علاوه مبلغ نقدی را برای حقوق تامین اجتمایی تصویب و اعمال گردید، برای بازنشستگان کشوری هم که مخصوصا معلمان زحمتکش بازنشسته هستند، مقدار درصد و مبلغ را طوری تصویب کنید که این قشر محترم هزینه های زندگی و تورم چند ماه اخیر را جبران و بین بازنشستگان تبعیض قائل نشوید،، 7 ماه از سال گذشته و فقط با 10 درصد افزایش اول سال تحمل مصائب نمودیم... به پیشکسوتان بازنشسته انصافا توجه نمایید. انشالله که حق و حقوق واقعی اعمال شود، زندگی واقع با این حقوق فعلی سخت است.... یا علی مدد

  • ناشناس

    باسلام،،مجلس محترم بازنشستگان کشوری سفره هاشون خالیه و شرمنده ،اینها 30سال عمر و جوانی شون رو به دولت خدمت کردن.برای ما فرزندان بازنشسته سحته که میبینیم جلوی ما شرمنده میشوند.لطفا و خواهشا شما به داد اینا برسید و حقوق ها رو ببشتر افزایش بدین

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی