ارسال به دیگران پرینت

یارانه مهر | وام ۱۰ میلیونی یارانه

وام 10 میلیونی یارانه مهر ماه 1401 | آخرین اخبار از وام ده میلیونی یارانه!

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

وام 10 میلیونی یارانه مهر ماه 1401 |  آخرین اخبار از وام ده میلیونی یارانه!

 آخرین اخبار از وام ۱۰ میلیونی یارانه را بخوانید

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

به نقل از اقتصادنیوز، علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

طریقه ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.

در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات وام 10 میلیونی یارانه ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

احمد اسفندیاری گفت: این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

وی تاکید کرد: به علت محدودیت منابع این تسهیلات فقط به ۲۰ هزار نفر ارائه می‌شود و دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان ثبت‌نام متقاضیان را در سراسر کشور انجام می دهند و ضمن دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تائیدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

اسفندیاری ادامه داد: انتخاب متقاضیان برای ارائه تسهیلات به صورت قرعه کشی است و همه شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق در این خصوص الزامی است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

طرح توثیق سهام برای دریافت وام، از جمله طرح‌هایی است که در صورت گسترش به سایر بانک‌ها، راه را برای مردم عادی جهت دریافت وام تسهیل می‌کند.

در گام اول طرح توثیق سهام برای دریافت وام، یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه کشور پیشگام شده به طوری که مردم می‌توانند با به وثیقه گذاشتن سهام بورسی خود در این بانک، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دولت سیزدهم برای گسترش این طرح، در حال پیگیری و اضافه کردن سایر بانک‌ها هستند.

در همین زمینه،‌ عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با استفاده از سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام، مشتریان بانک می‌توانند از ظرفیت سهامداری خود برای دریافت وام بهره برده و از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

«حمیدرضا توسلی» اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از سه بانک عامل در سامانه ستاره شرکت سپرده گذاری مرکزی است، شرایط توثیق سهام و تسهیل فرآیندهای دریافت وام با استفاده از این طرح آسان‌تر شده و می‌تواند ارتباط مناسب‌تر سهامداران را با فضای قرض‌الحسنه فراهم آورد.

چگونگی ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: توثیق سهام که در قالب طرح ستاره از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح شده، پیشینه‌ توثیق سهام عدالت را داشته و این پیشینه تجربیات ارزنده‌ای را برای این اتفاق مهم رقم زده است.

وی افزود: نکته مهم در این طرح این است که در کنار طرح‌های بانک، می‌تواند پاسخ مناسبی به انتظارت مشتریان بوده و به همراه سایر خدمات غیرحضوری مانند افتتاح حساب آنلاین، مستقل از زمان و جغرافیا خدمات بانک را دسترس‌پذیر کند.

توسلی اظهار داشت: برای دریافت وام با وثیقه سهام کافی است افراد با مراجعه به پیشخوان بانک به‌ عنوان نقطه مهم ارتباط مشتری، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از دریافت کد مربوطه، چه از طریق شعبه و چه از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت وام خود اقدام کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه این بانک در پیشخوان مجازی در حال تنوع‌بخشی به خدمات خود است،‌ امیدواریم که توثیق سهام در کنار امکاناتی همچون سفته الکتروینکی بتواند سبب تسهیل و رضایت‌مندی مردم در کسب خدمات از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شود.

شماره تلفن وام ۱۰ میلیونی یارانه

هموطنان گرامی می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان‌ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند.

ارتباط با سازمان برنامه و بودجه کشور

تلفنخانه مرکزی : ۳۳۲۷۱

منبع : تجارت نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • میرغلامعلی خشکنابی ارسالی در

      با سلام خسته نباشید با تشکر ۴۳۸۵۷ شما ره
      تلفن تماس و یا سایت ثبت نامی برای در این
      خصوص ستاد هدفمندی یارانه برای پرداخت و اقساط ودر طول مدت اقساط هیچ گونه برنامه جدید اعلام ندارد و چه شاید در حد شاید ای
      بیش نباید باشد میرغلامعلی خشکنابی

      • ناشناس ارسالی در

        برپدرمادردروغگولعنت

      • ناشناس ارسالی در

        همه‌ شما که وام میخوان بگیرین دستتونوداشته‌ باشین که اومد، امت خربه شمامیگن، گدابارآور دنتون

      • ناشناس ارسالی در

        درود خدمت تمامی دوستان عزیز همین چند روز پیش بود که خودشون اعلام کردند وام ده میلیونی یارانه کلاهبرداری است و الآن بعضی کانال ها و سایت ها به این شایعه دامن میزنند فریب نخورید هیچ وامی در کار نیست.

    • Taher ارسالی در

      اقا این شماره تون که همش بوق اشغال میزنه

    • ناشناس ارسالی در

      چهار ماه است یارنه بسیاری که اعلام کردند دهک پنجم از سیصد به دویست کاهش دادند/ خدا همین امروز جزای ظلمتان بدهد

      • m ارسالی در

        متاسفم براتون

    • ناشناس ارسالی در

      همینطور هرچیزی اومد به ذهن ناقصتون می نویسید انواع وام یارانه وسهام عدالت فوری بدون وثیقه ومشتی دروغ دیگه اونوقت هروقت مامیریم بانک اولین فحشو شما میخورین هم ازطرف اونا وهم ازطرف ما

    • behzad.sh ارسالی در

      گربه محض رضای خدا موش نمیگیره
      مراقب باشین نه کد ملی نه شماره حساب و نه شماره موبایل به هیچ عنوان به هیچ سازمان یا موسسه اعلام نکنین ... اگر وامی باشه خود سازمان هدفمندی اعلام میکنه ... حق نگهدار همگی

      • نغمه سلیمانی ارسالی در

        سلام من احتیاج به این وام 10میلیون دارم چون یک پسر 11ساله دارم ازدوسالگی کنارم است وطلاق گرفتم وکمیته ای هستم

    • یک ایرانی ارسالی در

      دوماه یارانه من بیچاره بدبخت و با به بچه از ۶ صدو خورده ای کرده اند ۳ صد و خورده ای...خداوند انشاالله ریشه ظلم و ظالم و بزند و هرکسی که هست و نابود کند که مردم بدبخت کردند که مثل گداها دستمان دراز باشد که حقمان ماهی چنده ملیون حتی چندصدملیون و بخورند و مثل گداها و مثل حیوان به تیکه گوشت بدبو گاهی بندازند جلوی مان گاهی هم نندازند...خاک برسرما که فقط نگاه میکنیم

    • مهدی دین دوست ارسالی در

      سلام توروخدا یکم واضح و شفاف توضیح بدین ...رفتم برا وام ودیه مسکن بانک گفته رهن شما کمه یعنی 10 تومن دادم ماهی 700 تومن بانک قبول نمیکنه میگه باید ودیه شما 70 ملیون و اجارتون 1500 تومن باشه تا بتونی ودیه مسکن بگیری این یعنی چی ؟بنظرم یکم کم دورغ بگیم این حمایته؟یا چی منکه سر در نیاوردم

    • ایمان درخشان ارسالی در

      داخلی چندرابایدبگیری؟

    • یوسف صادقی کرمانشاه ارسالی در

      سلام ایثارگران دوران دفاع مقدس باان امکانات بسیار ناچیزیک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادن ودروقت حمله یاپاتک دشمن براثرنبودامکانات زخمی ها یاخوراک وحشیان کوهی شدن یابدست دشمن بصورت فجیهی جان دادن من با۳۸سال سابقه خدمت زیرپنج میلیون تومان حقوق میگرم که با کثری وام یک میلیون تومان جهت امرمعاش شدیدآدرمضیقه هستم بخداسوگندبه روح پاک شهیدم به مرگ راضیم شصت ساله شدم چقدربه عمرم باقیمانده که درفقرزندگی کنم طلب گذشته و نه پاداشی دریافت نکردم تنها برادرشهیدم که خودم بزرگش کردم تحت تکفل بنیادشهدم اماحقوق نمیگیرم جانبازهستم هیچ درسال ۱۳۹۹بازنشسته شدم آنهم با مدارک بیسوادی و در حکم بازنشستگی قیدگردیده نه سنوات ونه طلب گذشته ایااین خدای است ۳۳۴۰۹۸۸۲۵۰که ۰۹۱۸۸۳۳۸۲۱۱یوسف صادقی کرمانشاه

      • ناشناس ارسالی در

        سلام رفیق منم مثل خودتم اصلا منو تو ایثارگران ثبت نکردن چه برسه به اینکه بخوان چیزی بهم بدن سعی کن فقط نشکنی ما برای آب وخاک و وطن وملتمون رفتیم نه برای پول ومقام مردم کشورمان مارا درک میکنند

      • وحید محمدی ارسالی در

        دیگه پول مفت تمام شد آخراشه

    • ناشناس ارسالی در

      الان این شماره که میگن ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹میگن کد ملی بفرستید راسته یا دوروغ میگن که نمیخواد بریم بانک

      • ناشناس ارسالی در

        راس میگین دروغه

      • ناشناس ارسالی در

        برادر ایثارگر عزیز گوش اقایان از اینحرفها پر هست ودران زمان کهما انجا میجنگیدیم انها درپشت جبهه بفکر این بودن چطور نورچشمیشان را از کشور خارج کنن که مبدا خمپاره ای از بالای سرش رد شود یا در فکر طرح خصوصی سازی منابع دولت بنفع خودشان بودن هرچی‌هم شما از زجری که انجا کشیدیم بگوییم به ...فلان جاشانم حساب نیست عزیز من دلسوز ها وسینه سوخته های این انقلاب به سفر اخرت رفتن واینایی. که در راس هستن فقط ماموریت دارن ملت را فقیرتر کنن وجایگاه وپست ومقام‌خود را حفظ کنن

      • ناشناس ارسالی در

        ههه حداقل یه شماره میزاشتی همراه نباشه اخه
        چقد اوسکای تُ

      • ناشناس ارسالی در

        سلام، این، شماره۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹
        با، کدملی، بفرستی، برای. ۱۰میلون، وام. یارانه، راسته. یادروغ

      • ندا ارسالی در

        نه دروغ نیست من فرستادم

      • ... ارسالی در

        منم ب همین شماره09200006369تماس گرفتم خداکنه راست باشه

    • رامین مرنگی ارسالی در

      چه جوری به من یارانه میدید اگه خدابخواد

      • علی نصرتی ارسالی در

        میدیم عجله نکنید

    • بدبخت ارسالی در

      خفه بابا

    • ناشناس ارسالی در

      آخه چرا اینقدر مر دم را سر کار میزارید کدوم وام ۱۰ ملیونی تورا خدا اگر همچین چیزی هست راهنمای کنید

    • سیاوش ارسالی در

      سهم من برای فرزندان مسئولان صادق و متدین که در غربت با اینهمه ناملایمات دست و پنجه نرم می‌کنند تا راههای به خدا رسیدن را برای ملت غرق در امنیت به ارمغان بیاورند

    • یوسف نجفی ارسالی در

      یوسف نجفی

      • ناشناس ارسالی در

        با این همه دروغگویی و فریبکاری و توهین به شعور مردمه که به پایان سلام خواهید کرد.

    • ناشناس ارسالی در

      یوسف نجفی نام پدرمحمدعلی

      • امیرمحمد ارسالی در

        مشقات رو نوشتی آقا یوسوف؟

    • محمد ارسالی در

      سلام شماره کد ملی رو فرستادیم جوابی نیامد زنگم زدیم رو پیام گیره یعنی چی سره کاریه

    • محمدرضا عجمیان ضرون ارسالی در

      فقط خدا کنه این دروغ راست باشه

    • ن_پ ارسالی در

      البته من شاهد این قضیه وام ۱۲ میلیونی که بعضی از مستمری بگیران دریافت کرده اند هستم ولی یارانه ۱۰ میلیونی برای سرپرستان خانوار وجود دارد یا نه اگه واقعا سر کاریه پس چرا اعلام میکنید و مردم را سر کار میگذارید .

    • علی آبادی ارسالی در

      همش دروغ و دونگ. خجالت نمی‌کشید اینطوری مردم رو به سخره گرفتید. جمهوری اسلامی تو یک کار خیلی موفق بوده آنهم اینکه مردم رو خوب گدا بار آورد.

      • ناشناس ارسالی در

        یعنی شما هنوز نفهمیدی دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام رفتن وام ودیعه مسکن بگیرم نامه کسر از حقوق نامه ضامن کد رهگیری داشتم بخاطر ی ضامنم بازاری با حساب بانکی بالا با جواز کسب ولی گیر دادن نمیشه حتما باید دولتی باشه نامه کسر از حقوق داشته باشه هر کاری کردم نشد قبول نکردن آخه وقتی نمیخواین وام بدین چرا مردمو سر کار میزارین خدارو خوش نمیاد

    • علی پوررجب ارسالی در

      سلام دیدگاهی ندرام نیاز مبرم دارم
      دبیر باز نشسته ام

    • مهدی ارسالی در

      همش دروغو سرگاریه وام کجاس سرکارومن گذاشتن

    • منیرساداتد ارسالی در

      ما۴ نفریم تحت پوشش امداد یارانه ماراچراکم می کنید مگه یارانه تحت نهاد انداد باید کم بشه برای بقیه چرااینطورز نیست پیگیری کنید

    • بهرام ایماندوست حور ارسالی در

      اگه قسمت بشه یارانه را بدهید خوشحال میشیم.

      • آنه محمد دلیجه فرزند حسن دلیجه ارسالی در

        وام یارانه ده میلیون تومان

    • ناشناس ارسالی در

      دردولت روحانی هر سه ماهه حق معلولین به بهزیستی پرداخت میشود الان همان قطع کردنددرودبراین عزیزان به‌ فکرهمه هستند

    • میلاد اکبری ارسالی در

      واقعا خجالت نمیکشید حق مردم ده میلیونی ک سالی طرح میریزین نیس این مردم‌دیگ توان کوچکترین براورده ارزوشو نداره ی کمی ب فکر مردم خود مملکتتون باشید واقعا شرمندگی زندگی میکنن هر خونوار ساده ترین زندگی میکنه ماهی ۷ میلیون خرجشع ن تفریحی داره ن گردشی.

    • رضا ارسالی در

      کلاهبرداریییییه

    • ناشناس ارسالی در

      ببخشین وام ۱۰ میلیونی درکارنیست خودتونو خسته نکنین این پول رقمی نیست که دنبالشین خودتونو انقد کوجیک و ذلیل نکنین پیش این دولت سردرگم تمام

    • ناشناس ارسالی در

      بابا وام ۱۰ میلیونی رو برین از بانک عامل بپرسین خودتون هیچی ثیت نکنیدخود یارانه هدف مندی تا حالا هیچ پیامی نفرستاده سخنکوی ستاد هدفمندی این پاسخگو ی۱۰میلیونی رو تکذیب کرد واعلام کردکه ازخود بانک عامل بپرسن چنین چیزی صحت نداردazhta

    • ناشناس ارسالی در

      نه وام نمیدیم دست ازسرما وردارین

    • کتایون ریاحی ارسالی در

      عزیزان این آگه واقعیت داشته باشد از اخبار سراسری اعلام میشدده میلیون تومان ،نه کد ملی نه اسمتون بفرستید الابرکت الله

    • فردین ارسالی در

      اون که این مقاله نوشته روی چه مدرک و سندی می‌نویسد آقای نویسنده برو ساقی را عوض کن جنسش خیلی برات قوی است

    • عباس مقدم ارسالی در

      برای این وام ده ملیونی کجا ثبت نام کنیم یا اینم مثل وام اربیعن که مردم تو کربلا به کدایی انداختید دروغه یه جواب به مردم بدین

    • نصیری ارسالی در

      دورغ خجالت بکشید کدوم وام

      • محمد ارسالی در

        بابا دولت دار سرنگون میشه تنو به خدا خودتون گدا نکنید بزارید ازگرسنگی بمیریم اما منت اینا نکشیم تو به خدا

    • فــــــــــــــریاد ارسالی در

      بنام حضرت دوست... بنده از8سالگی درکف خیابان هاتظاهرات ضدشاهی تا9ماه جبهه و28ماه جبهه سربازی و14درصدجانبازی بخاطرموج خمپاره 120تاکنون ریالی تسهیلات حتی وام ازدواج. ریالی حقوق بخاطرجبهه براایثارگری رغتم دوسال دویدم چندروزپیش گفتن اصلا توهیچ ارگانی نامی ازشمادال برجبهه رفتن نیست. با52سال سن دوساله بخاطربیماری های ناشی ازهمان موج دکتروممنوع کارمتی پیاده روی ممنوع.. د

    • مشتی رمزون ارسالی در

      با سلام به هم ولایتی های عزیز وم جونم براتون بگه مگه دولت از کجا بیاره بده به ما گداه گشنها

    • بدشانسی که ایرانی است ارسالی در

      من ۳۳سالمه گه خوردم بچه دار شدم اصلا بدنیا اومنم اشتباه بود یارانه دیگه چیه به زنم میگم جدا شیم ولی اون بدبختم کسیرو نداره هر دقیقه به خودم میگم تف تو شرفم که نمیتوم زن وبچم سیر کنم نعلت به روزی که به دنیا اومدم به خدا فقط مرگ میخام از پولدارا بدم میاد عقده ای شدم پس چرا نمیمیرم

    • ناشناس ارسالی در

      آقاجان کدملی روفرستادیم باشماره همراه خبری نشد صب رفته بودم کلانتری کارداشتم کدملیموگفتم سرباز گفت درست نیست خداکنه کلاهبرداری نباشه

    • صادق سورانی یانچشمه ارسالی در

      نیاز

    • ف ارسالی در

      بابا سر کاریه

    • جواد ارسالی در

      چنین وام و بدن خیلی خوبه

    • قربان حسن پور اسفراین ارسالی در

      مسوولان محترم چرا در حق این جانبازان زیر ۲۵درصد کوتاهی می کنید یک سال پیش مجلس شورای اسلامی برای افزایش کمک معیشت را تصویب کرده اند باز هم مجددا مجلس شورای اسلامی تصویب کرده اند سال یک بار مجلس داره تصویب می کنند اما خبری از افزایش نیست

    • ناشناس ارسالی در

      سلام توروخدا فکری برای معیشت مافرهنگیان کنیدضامن شدیم پرداخت نشده و نمی‌تونیم وام بگیریم،بخدارندگی سخته.😭😭😭

    • ناصر حسینی ارسالی در

      این دروغ که گفتید، راسته؟

    • ایرانی ارسالی در

      سلام اونی که عضو کمیته امدادیابهزیستی نیست ویک نفره وطبقه پایینه چی کارکنه وام 10میلیون تومانی بهش تعلق نمیگیره؟بهش وام نمیدین؟چرااقای ریاست جمهورفکر میکنن فقط کمیته امدادی هاوبهزیستی و... محتاجند وطبقه ضعیفند؟شماروبخدااقای رییسی غیره کمیته امدادو... روهم ببینه. باتشکر

    • حجی قربان حسن پور اسفراین ارسالی در

      سلام آقایان عزیز این شماره که بالا ذکر شده هیچ کس پاسخگویی نیست وام کجا ست بنده حقیر از معیشت بگيران بنیاد هستم‌ به غیر از این کمک معیشت هیچ گونه درآمد ندارم مستاجر هستم زندگی بنده در حد یک کارتن خواب هست حال چطوری وزارت تعاون و رفاه من را دهک ۸قرار داده اند اصلا وهیچی ندارم وزارت تعاون و رفاه چرا

    • صادقی ارسالی در

      سلام هرروزیک مسعول اضافه میشه یعنی چی مگه بازیه ملت ثبت نام کرده مسغره نکنین ملت احترام داره خیلی هاهستن به این وام نیازدارن حرفتون رویکی کنین

    • ناشناس ارسالی در

      همش دروغه من با سه تا بچه بی سرپرست بی خونه بعضی موقع ها خودکشی بهتر از زندگی گدایی مثل سگ زندگی میکنیم

    • رها ارسالی در

      دروغ همچین وامی اصلا وجود ندارد هزار بار تماس گرفتم موضوعات دیگری از طرف اپراتو مطرح میشود دروغه مثل خیلی وعده ها

      • ناشناس ارسالی در

        رها جون زنگ بزن

    • حکمت بهمنی ارسالی در

      این دروغ گووحرامزادهها هرروزوام اعلام میکنند مرض یویودارند

    • ناشناس ارسالی در

      باسلام یه مسئول جواب بده، آیا شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹برای ثبت‌نام غیر حضوری وام ده میلیون تومانی یارانه ای است یا شماره جعلی وبرای کلاهبرداری است. لطفا جواب بدید.

    • ناشناس ارسالی در

      خاک تو سر همتون از اون بالا تا این پایینی ها که پاچخوار هستن همش دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      والا من خیلی احتیاج دارم کاش زود بدن

    • شهره ف ارسالی در

      من وهمسرم بازنشسته هستیم درزمان روحانی یارانه ماقطع شدچکارکنیم،دلیلش هم نمیدونیم

    • قاسم،سربازوطن ارسالی در

      کاش دلسوزان روبه بهانه انحراف ازدین،دک نمیکردیدتاوضع مردم روزبه روزبدتربشه،ا

    • ناشناس ارسالی در

      گوه خوردن همشون دروغ میگن،هدفشون از این دروغها هم فقط اینه که سَره مردم رو با این گوه خوری هایی که میکنن گرم کنن که مردم نرن توی خیابون برعلیه شون شعار بدن و تظاهرات کنن،اینا کاره اصلاح طلب ها هست کاره خاتمی و دارو دستَش،همش دروغه اصلاً به این حرفا گوش ندین،همین.

    • بندرعباس ارسالی در

      سلام منم شماره ملی با شماره تلفن دادم اگه دروغ میخوان با شماره تلفن کد ملی چی کار کنند

    • ناشناس ارسالی در

      . والله همش دروغه دیگه به حرف اینا گوش نکنید رئیس بانک مرکزی گفت وام اربعین موقع خروخ از ایران میریزیم اونم نشد

    • ناشناس ارسالی در

      فقط به تهرانی ها میدن چون همش تهران را گفت

    • شمس اله ارسالی در

      از این همه فرافکنی و دروغ و سرکار گذاشتن مردم خسته نشدید ما هنوز وام فرزند آوری نگرفتیم وعده دروغ وام‌های دیگر را اعلام نکنید

      • ناشناس ارسالی در

        سلام عزیزم همسایه ما شصت ملیون وام فرزند آوری گرفته بچه ی سومش

    • ب _ ا ارسالی در

      درود بر همه ایرانیان با اصالت و با تمدن و آگاه و درود بر راستی و صداقت. مرگ بر دروغ و خرافات .

    • یعقوب ارسالی در

      چرا برای ما ده ملیون ندادن بنظرم نمیدن دزدیدن همه رو

    • ابوالفضل حدادی از گلستان ارسالی در

      من زیر نظر بهزستی بودم خاک تو سر لین دولت ما بکنم ک این حقوق ناچیز منو قطح کردن

    • ناشناس ارسالی در

      سر کاریه ؟

    • ناشناس ارسالی در

      وام ۱۰ملیونی هم میدن حتما مردم ساده نباشید

    • ناشناس ارسالی در

      زنده باد ایران قوی

    • رضا حسینی ارسالی در

      وام کجا بود b>

    • نصراله ارسالی در

      خداریشتون رو بکنه که همش عین‌گداها زندگی میکنیم

    • علیرضا ارسالی در

      سلام من فکر نکنم تمام این پیام‌ها ودیدگاه شما دیده بشود چه برسد رسیدگی. کشوری غنی با این عظمت نظام مقتدر بانام انقلاب اسلامی در راس میباشد.حکومت عدل علی سرمنشع میباشد باید این همه مشکل باشد...امام زمان هم پادر میانی کندبی فایده هستش...همچی را بخدا بسپارید...

    • خسته 🥀 ارسالی در

      سلام و درود بله این خبر رو اعلام کردن وبه زودی اونایی که تماس گرفتن شماره تماس و کد ملی ارسال کردن بزودی واریز خواهد شد کلاهبرداری هم نیست
      با تشکر ❤

      • ناشناس ارسالی در

        واقعا راسته وام یا دروغ

    • سمیرا ارسالی در

      با سلام وقتی این موضوع صحت نداره چرآ پس اعلام می کنید

    • ناشناس ارسالی در

      سلام به همه دوستان. نیازی به این همه توهین و موارد این چنینی نیست بهترین جمله یا جواب این هستش که اگه این نوع وام ها راست بود اخبار بصورت اطلاع یافتن مردم اعلام میکرد. و تاکنون چنین حرفی اعلام نشده بس خودتون رو خسته نکنید و منتظر باشید ببینید کی اعلام میکنند. و از طرفی اگه واقعیت داشت همون بحساب همه واریز میشد و از یارانه بصورت اقساطی کسر میگردید که از این مسایل ها پیش نمی‌آمد و مردم به دولت بدبین نمی‌شدند یا حرفهای دیگه نمی‌زدند. فلذا امیدواریم واقعا بحساب همه سرپرستان خانوار این وام واریز بشه تا به اندازه سر سوزن مشکلات مردم کمتر بشه.

    • ناشناس ارسالی در

      چرا بس نظرات این حقیر ثبت نشد.؟

    • ناشناس ارسالی در

      سلام چند روزه زنگ میزنم چرا نمیگیره

    • ... ارسالی در

      با سلام خدا لعنت کند به دورغگویان فاسدان دزدان اختلاسگران فریب دهندگان مردم را هزاران لعنت بر شما باد که گرانی و بدبختی را بر مردم اوردید و فریبمان دادید

    • بنده خدا ارسالی در

      فقط امیدوارم روز خوش نبینید تو زندگیتون

    • سرفرازی ارسالی در

      همشه دوروغه

    • ناشناس ارسالی در

      واقعان.هدفمندی.وام.رابده.خ.جنوبی.نیازمند

    • ناشناس ارسالی در

      سلام خواهشا .چه کدى بزنم تا وام ده نلىونى بران ثبت بشه

    • عاطفه ارسالی در

      من ی زن خاندارم ۳۵سالمه بعد ضامن که فیش حقوقی داشته باشه کسر از حقوق دارم میشه بهم وام ده میلیونی بدن خیلی احتیاج دارم

    • واحدبخش پارسا ارسالی در

      پیمام داد چندبارجوب من دستم تنگ مریض بیکارپول کیف دفتر کتاب کفس شاهد یک کمکی براسدوام بیگرم زندگی بچام خوب باشد اامیدخدابزرگ خونم باران میشه پورآب سرخونه خرب آب میرزخونم خرب از بنیادمسکن مامورآمدچندبار نیگاکردندهرروز دوبارثت نام ههنوزمسکن نرسید وام بنیادمسکن نرسیدهنوز بی وامه ده میلو نی یارانه نرسید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه