کد خبر : 14340

شروین حاجی پور | دستگیری شروین حاجی پور

علیرغم شایعات مجازی منتشر شده، شروین حاجی پور خواننده سرشناس بازداشت نشده است.

به گزارش ورنداز :

علیرغم شایعات مجازی منتشر شده، شروین حاجی پور خواننده سرشناس بازداشت نشده است.علیرغم شایعات منتشر شده، شروین حاجی‌پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احضاری به او بابت تشویق به ناآرامی تذکر داده شده است.

در دو روز اخیر اخبار گسترده ای مبنی بر بازداشت  شروین حاجی پور منتشر شده که بررسی‌های خبرنگار از کذب بودن این خبرها و آزاد بودن وی حکایت دارد.

بیوگرافی:

شروین حاجی پور متولد 10 فروردین 1376 در مازندران، خواننده است.

 

فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد دانشگاه مازندران می باشد که از دبیرستان وارد عرصه موسیقی شد و با برنامه عصر جدید به اوج شهرت رسید.

اصالت و خانواده

شروین با نام خانوادگی «حاجی آقاپور» که حالا خلاصه با فامیلی «حاجی پور» شناخته می شود در بابلسر مازندران به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام «کمند» دارد

آموزش در 8 سالگی

سال 1384 وقتی 8 ساله بود وارد کلاس موسیقی ویولن شد و بعد از گذراندن دوره های مختلف موسیقی، تصمیم گرفت آینده کاری را با هنر موسیقی شکل دهد.

اولین آهنگسازی حرفه ای

قبل از ورود به دانشگاه شروع به آهنگساز حرفه ای کرده و بعد از ورود به دانشگاه بعنوان آهنگساز ساخت موسیقی های تئاتری را برعهده می گرفت

کار تنظیم و ترانه سرایی

در کنار آهنگسازی ، بعنوان تنظیم کننده و ترانه سرا هم کار می کرد تا اینکه تصمیم گرفت وارد عرصه خوانندگی هم شود که بسیار مورد تشویق هم قرار گرفت.

شهرت با عصر جدید

شروین حاجی پور سال 1398 وقتی 22 ساله و دانشجو بود در برنامه استعدادیابی «عصر جدید» به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی شرکت کرد.

اجرای متفاوت و قالب صدای او بسیار مورد توجه قرار گرفت اما با این حال در مرحله ما قبل نیمه نهایی با آرای مردمی از صعود بازماند

سبک کار

شروین علاوه بر سبک پاپ، قطعاتی در سبک موزیک فولک و سنتی هم کار کرده است، او با شناخت همه سبک ها حالا به سبک ویژه خود رسیده است.

یکی از قطعات موزیک ترکی بنام «کوچه لر» را نیز اجرا کرده است.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی