کد خبر : 14157

کیم کارداشیان| واکنش کیم کارداشیان به فوت مهسا امینی | مهسا امینی

کیم کارداشیان ، مدل و بازیگر مشهور با انتشار پستی به ماجرای فوت مهسا امینی واکنش نشان داد.

به گزارش ورنداز :

کیم کارداشیان،‌ بازیگر و مدل آمریکایی با بازنشر پست‌های مربوط به مهسا امینی، در اینستاگرامش به ابراز همدردی با مردم ایران پرداخت.

واکنش "کیم کارداشیان" به فوت مهسا امینی

 

او به اعتراضات اخیر در ایران نوشته شده است:

«ایرانیان حقوق خود مطالبه می‌کنند.»

کیم کارداشیان به دلیل مصرف بی رویه آب اخطار گرفت!

منطقه آب شهری لس ورجنس می‌گوید که برخی از مشهورترین چهره‌های جهان در بحبوحه خشکسالی شدید در کالیفرنیا، اخطاریه‌هایی مبنی بر افزایش مکرر مصرف آب بیش از ظرفیت ماهیانه خود دریافت کرده‌اند.

لس ورجنس منطقه‌ای در شمال ساحل مالیبو و شمال شرقی شهر لس آنجلس است که بسیاری از سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور در آن سکونت دارند.

مایکل مک‌نات، مدیر ارتباطات منطقه آب شهری لس ورجنس، می‌گوید که کیم و کورتنی کارداشیان، کوین هارت، دووین وید، و سیلوستر استالونه در املاک خود در جنوب کالیفرنیا، به طور مکرر ۱۵۰ درصد بیشتر از جیره ماهیانه‌شان آب مصرف کرده‌اند.

مک‌نات گفت که این افراد در بین بیش از ۱۶۰۰ مشتری‌ هستند که از زمان جیره‌بندی آب در منطقه که از ماه دسامبر گذشته آغاز شده، مشمول دریافت اخطار شده‌اند.

مک‌نات از افراد مشهور می‌خواهد که برای دیگران الگو باشند و از پلتفرم‌های خود مثل شبکه‌های اجتماعی برای آگاه سازی مردم نسبت به خشکسالی تاریخی استفاده کنند.

او گفت: «چیزی که من از آنها می‌خواهم این است که با من و با منطقه من در انتشار خدمات عمومی همکاری کنند و جامعه را از اینکه چقدر این خشکسالی وحشتناک است آموزش دهند. من از این افراد مشهور می‌خواهم که الگو باشند و خودشان نیز طبق این دانش عمل کنند.»

منبع برترین‌ها
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی