کد خبر : 13876

پژمان بازغی | عکس جدید پژمان بازغی | پژمان بازغی با موتور

پژمان بازغی بازیگر و مجری سینما و تلویزیون عکسی از خود با لباس چرم و روی موتور منتشر کرد.

به گزارش ورنداز :

این هیبت پژمان بازغی ما را به یاد فیلم رضا موتوری ساخته مسعود کیمیایی می‌اندازد.

پژمان بازغی در هیبت بهروز وثوقی ظاهر شده بود.

 

در این فیلم بهروز وثوقی در این فیلم نقش رضا موتوری را بازی کرد که سالیان سال تبدیل به شمایلی نمادین شد.

پژمان بازغی در هیبت بهروز وثوقی ظاهر شده است.

 

بازغی: برایم ۳۰ درصد مالیات نوشته‌اند

ایرنا: بازیگر فیلم سینمایی «یک کامیون غروب»، گفت: ۱۷ درصد از دستمزدمان بابت بیمه و مالیات کم می‌شود یعنی تهیه‌کننده می‌گوید که من ۱۷ درصد مالیات و بیمه شما را به تلویزیون پرداخت می‌کنم و در نتیجه شما دارید مالیات را پرداخت می‌کنید.

پژمان بازغی درباره مالیت بازیگران و هنرمندان، اظهار داشت: قبل از اینکه این اتفاق‌ها بیفتد از اداره مالیات برایم یک پیامک آمد که بیایید تکلیف مالیات سال ۹۶ را روشن کنید. رفتم و دیدم که در کمال ناباوری حدود ۳۰٪ برایم مالیات نوشته‌اند. مالیات را از جایی نوشته‌اند که در تصورات‌شان بوده است.

وی ادامه داد: ماجرا این بوده که گفته‌اند شما در سال ۹۶ این فیلم‌ها را بازی کرده اید، برای هر فیلم ۳۰۰ میلیون گرفته‌اید و باید ۳۰ درصدش را مالیات بدهید. در حالی که چنین رقم‌هایی حداقل در حیطه کاری من وجود ندارد.

فیلم‌ها قیمت‌هایشان ثابت نیست. ممکن است که در یک فیلم چند ماه کار کنید و بابت این چند ماه کار دستمزد بگیرید یا بعضی فیلم‌ها را در حد چند جلسه کار کنید که قطعاً میزان کمتری دستمزد خواهید گرفت.

در کشورهای دیگر مانند کشورهای اسکاندیناوی که از طریق مالیات اداره می‌شوند، این مالیات‌ها خدماتی دارند، مثل درمان.

اگر قرار است از صنف ما مالیات بگیرند، ما یک سندیکا تشکیل می‌دهیم که مانند سایر اقشار جامعه ساعت کاری مشخص داشته باشیم مثلاً روزی ۸ ساعت کار کنیم نه روزی ۱۴ ساعت.

صندوق بازنشستگی، بیمه از کار افتادگی، بیمه بیکاری داشته باشیم. من تا به حال در پروژه‌ای که حرف و حدیث داشته باشد، شرکت نکرده‌ام.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی