کد خبر : 13796

رابطه جنسی | مشکلات جنسی | دانستنی‌های جنسی

سوالی که شاید برای خیلی از آقایان در رابطه جنسی با همسران خود مواجه هستند.

به گزارش ورنداز :

اینکه مردی احساس کند همسرش از رابطه جنسی به او لذت می برد باعث ایجاد احساس قدرت و مردانگی در وی می شود و بالعکس اگر مردی احساس کند رابطه جنسی برای همسرش لذتی ندارد ، خودش نیز از نظر روحی از این رابطه لذت نبرده و احساس ناتوانی و ضعف می کند و نسبت به مردانگی خود شکاک خواهد شد .​

به همسرتان آرامش بدهید

به یاد داشته باشید که زن‌ها بر خلاف مردها به صورت فیزیولوژیکی وارد رختخواب نمی شوند بلکه محبت و علاقه به شوهرشان باعث می‌گردد که به اینکار علاقه‌مند گردند . مردان برای اینکه رضایت قلبی همسرشان را برای رابطه جنسی بیشتر کنند می بایست عشق و علاقه خود نسبت به همسرشان را با زبان و عمل به او ثابت کنند .

مردان موفق کلید صندوقچه دل همسرشان را همیشه در دست دارند و او را به این یقین رسانده‌اند که همسرشان را برای شخصیت والایش دوست دارند و نه به خاطر نیاز مردانه شان .

به او اجازه بدهید علایقش را با شما در میان بگذارد

برای اینکه همسرتان شما را مردی جذاب بداند لازم است گوشی شنوا و چشمی بینا داشته باشید و به خواسته‌ها و تمایلاتش توجه نمایید . او را تحریک کنید تا بدون ترس و واهمه از خواسته‌هایی که در دل دارد با شما سخن بگوید . او را مانند شریکی بدانید که همچون خود شما حق دارد از خشنودی‌ها و حتی ناخشنودی‌هایش با شما در دل نماید .

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی