کد خبر : 13788

محیا دهقانی | عکس جدید محیا دهقانی | تیپ محیا دهقانی

عکسی از محیا دهقانی با تیپ و آرایشی عجیب منتشر شده است.

به گزارش ورنداز :

در این تصویر محیا دهقانی با تیپ و گریمی شبیه به کلیشه‌های خلافکارها دیده می‌شود.

محیا دهقانی با آرایشی عجیب تیپ خلافی زده است.

 

 محیا دهقانی : دوست داشتم سریال «همبازی» را با لهجه افغانی بازی کنم

من قرار بود نقش دیگری را در این سریال بازی کنم. یک ماه قبل از این که این سریال کلید بخورد، یک سریال دیگر به من پیشنهاد شده بود.

عوامل آن سریال از من خواستند از آقای محمودی، کارگردان همبازی زمان بگیرم. چون آقای محمودی می‌خواستند سریال‌شان را زود کلید بزنند صبر نکردند و سراغ یک بازیگر دیگر رفتند.

بنابراین حضور من در «همبازی» منتفی شد. مدتی بعد با اینکه ۵ روز از فیلمبرداری همبازی گذشته بود با من تماس گرفتند و خواستند که سر لوکیشن بروم.

به من گفتند بازیگر افغان ما رفته و بازیگر نداریم و می‌خواهیم که این نقش را تو بازی کنی. من خواستم که درباره فیلمنامه به من توضیحی بدهند که توضیحی یک خطی دادند.

به من گفتند روشنا دختری افغان است که برای او اتفاقاتی می‌افتد و تو از فردا باید جلوی دوربین بروی. من اگر زمان داشتم حتماً آوا و لهجه افغانی را تمرین می‌کردم.

خودم خیلی دوست داشتم یک ته لهجه افغانی را روی شخصیت روشنا بگذارم. قبلاً هم در یک فیلم کوتاه نقش دختر افغان را بازی کرده بودم. اینجا فقط در یک سکانس از لهجه افغانی استفاده کردم.

شخصیت روشنا به مرور زمان شکل گرفت و من فهمیدم باید چه کار بکنم و چه کار نکنم. سال گذشته در یک فیلم کوتاه به نام آهو بازی کردم و نقش دختری افغان را داشتم.

دختری بود که که به ایران مهاجرت کرده بود و مخفیانه زندگی می‌کرد. چون آنجا لهجه‌ام افغانی بود روی این لهجه تسلط داشتم.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی