کد خبر : 13748

رب انار | رب انار محلی | قیمت رب انار محلی

یکی از چاشنی های غذایی رب انار می باشد که عمدتا به صورت سنتی و غیر بهداشتی تهیه می شود. اگر شما به بهداشت و استاندار بودن محصولات حساس هستید پیشنهاد ما به شما خرید انواع صنعتی از این محصولات می باشد.

به گزارش ورنداز :

یکی از چاشنی های غذایی رب انار می باشد که عمدتا به صورت سنتی و غیر بهداشتی تهیه می شود. اگر شما به بهداشت و استاندار بودن محصولات حساس هستید پیشنهاد ما به شما خرید انواع صنعتی از این محصولات می باشد.

کارخانجات و گروه صنعتی زیادی به تولید رب انار صنعتی اصل می پردازند و در تلاش هستند بهترین نوع رب انار ها را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند که اطلاعات آنها را از طریق مجموعه آراد برندینگ می توانید داشته باشید.

برای داشتن رب انار خوب و اصل باید از بهترین انارها این رب ها را تهیه کرد. این کارخانه ها ابتدا مواد اولیه مرغوب را تهیه می کنند و سپس آن ها را با فشار بالای آب شستشو می دهند.

در مرحله بعد سعی می کنند دانه ها را از پوست جدا سازند. برای این منظور انار ها در غلتک هایی ریخته می شود و با حرکات غلتک و ضربات پی در پی که به انار ها وارد می شود دانه ها از پوست جدا می شوند.

در این صورت میزان تانن کمتری وارد رب انار می شود و نتیجه کار عالی خواهد بود.

سپس دانه های انار با دستگاه های ویژه ای آب گیری می شوند و آب انار برای تهیه رب آماده می شود.

قیمت رب انار محلی

طریقه تولید یکی از مواردی می باشد که در زمان خرید رب انار به ان توجه کنید، رب انار به صورت کلی به دو روش رب انار محلی و خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه ما به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید و عرضه کننده فراورده های میوه ای تازه در ایران می باشد شرکت تجاری ما فعالیت خود را برای عرضه رب انار با کیفیت ایرانی در سطح بین المللی شروع کرده است، رشد محصولات ایرانی در کنار تجربه در بازار فراورده میوه داخلی، رضایت مشتریان ما را به نسبت با سایر شرکتهای عرضه کننده فراورده های میوه مانند رب انار در سطح بسیار بالایی قرار می دهد، این محصول باکیفیت ما به کشورهای امارات متحده عربی، هند، روسیه، عراق، اروپا صادر می گردد، همچنین محصولات ما در داخل کشور به خرده فروشیها، شرکتهای خدمات غذایی، رستورانها، موسسات دولتی و سایر توزیع کنندگان عمده نیز با قیمتهای عالی و کیفیتی مثال زدنی به فروش می رسد.

Untitledd

مجموعه ما از خط بسته بندی بسیار مدرن و وسایل کنترل کیفیت دقیق استفاده می کنید، با کمک خداوند رحمان بخش تولید با کیفیت، سریع و موثر علاوه بر قیمتهای رقابتی نسبت به قیمت رب انار محلی ما را به یک شرکت تامین کننده فراورده های میوه مانند رب انار بسیار قابل اعتماد در سطح جهانی تبدیل کرده است.

میوه انار به دلیل طعم مطبوع، ارزش غذایی بالا و خواصهای پزشکی فراوان و همچنین کاربردهای خاص آن در صنایع مختلف غذایی مانند تولید طعم دهنده، یکی از محبوب ترین میوه ها در جهان است طعم میوه، رنگ و سختی میوه موثرترین مواردی هستند در تولید بهترین شکل فراورده های میوه با کیفیت اهمیت دارد.

رب انار محلی

از جوشاندن و غلیظ شدن آب انار، رب انار ژله ای به دست می آید و ربی با کیفیت است که هیچگونه مواد افزودنی و یا شیمیایی نداشته باشد و کاملا خالص، غلیظ و بوی خوبی داشته باشد از این رو شهر گرگان یکی از بهترین تولید کننده های رب انار می باشد؛ زیرا در این منطقه انار های محلی ترشی وجود دارند که بهترین گزینه برای رب انار می باشد. رب انار شیرین دارای طبع سرد و معتدلی  می باشد و مناسب برای تصفیه خون بوده و رب انار ملس نیز طبع سردی داشته و به دلیل طعم آن جزء پرطرفدار ترین انواع رب انار بوده همچنین رب انار ترش برای کاهش تهوع دوران بارداری مفید بوده و دارای طبع سرد و تر می باشد و نیز افزایش اشتها در این دوران مورد استفاده قرار می گیرد. اما باید به این نکته توجه داشت که مصرف بیش از حد آن باعث یبوست شده پس در مصرف هر نوع ماده غذایی باید اعتدال را رعایت کرد.

Untitleddd

از دیگر شهر های تولید کننده رب انار محلی استان گیلان شهرستان لاهیجان می باشد که در شرایط بهداشتی دانه های انار را چیده، تفاله های آن را دور ریخته و از آب خالص انار به تهیه رب انار پرداخته است. به این نکته دقت کنید که در بعضی مراکز دانه انار جدا نشده و بلکه چرخ می شود که همین مورد باعث کاهش کیفیت رب انار می شود. مصرف رب انار برای کاهش وزن و لاغری بسیار مفید بوده و برای چربی سوزی کاملا انتخاب خوبی می باشد؛ همچنین مواد قندی موجود در رب انار کاملا برای بدن مفید و ثمر بخش بوده است.

می توانید به عنوان یک چاشنی در غذا ها به کار ببرید و از طعم جدید و کیفیت بالای محصول یک طعم جدید و باور نکردنی را تجربه کنید.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی