کد خبر : 13739

دلار | قیمت دلار | افزایش قیمت دلار | بازار ارز

خیابان فردوسی نسبت به ماه های گذشته شلوغ تر شده است ولی دسترسی محدودی به ارز وجود ندارد و بیشتر صرافی ها و معامله گران حاضر هستند که در موقعیت فروش قرار بگیرند.

به گزارش ورنداز :

در روز دوشنبه معامله گران در بازار ارز در حجم خرد حاضر بودند دلار را در محدوده ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومان نیز به فروش برسانند.​

برخی از فعالان عنوان می کردند که بازیگران رسمی از طریق بازارساز، ارز مورد نیاز خود را با قیمتی پایین تر از نرخ بازار تامین می کنند و به سرعت سعی می کنند ارز خریداری شده را به فروش برسانند. این موضوع موجب شده که ارز زیادی در بازار باشد  و به نیاز متقاضیان پاسخ دهد. 

فضای شلوغ اطراف بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر نیز موجب نشد که معامله گران بازار ارز ریسک کنند و در موقعیت خرید دلار قرار بگیرند. در گذشته بازار نسبت به نا آرامی های سیاسی، واکنش محدودی نشان می دهد ولی در شرایط کنونی، خبری از خرید و فروش های بزرگ نبود.به نظر می رسد معامله گران تصور می کنند که سطح عرضه ارز بالاتر است و احتمال افت قیمت دلار وجود دارد. 

با این حال بخشی از مردم که تعداد کمی نیز نبودند، در روز جاری تمایل به تهیه ارز داشتند و شاید این موضوع موجب شد که فشار عرضه بازارساز خنثی شود. 

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی